Samsung seria KS na 2016r. WSZYSTKO NA TEN TEMAT

dziadek266

New member


Jeżeli dobrze to zrozumiałem, to mogę teraz zgłosić się do sprzedawcy z tytułu rękojmi pomimo że tv był już naprawiany przez serwis? Pierwsze zgłoszenie, było z pominięciem sprzedawcy. A przede wszystkim jak to zrobić na odległość - tzn. tv kupiony w Polsce a ja teraz jestem w Niemczech. Jeżeli coś pokręciłem, to proszę o sprostowanie, nie miałem jeszcze styczności z taka sytuacją.
 

magiks33

Member
ze sobą, dlatego tu zgłaszałem na serwis

ze sobą, dlatego tu zgłaszałem na serwis

To zapytaj serwisanta czy w DE też do czterech razy sztuka,mi w ks7000 ale 55 wymieniali 4 razy następnego już nie było tylko zabrali tv i wydali pismo że sprzęt nie nadaje się do naprawy co i tak wiązało się aby bujnąć do sklepu po inny tv.Po oględzinach 4 sztuk 55ks7000 i 2 sztuk 55ks7500 wziąłem ks7500 w którym po ponad roku wyskoczyły mocne diody podświetlające.Po wymiane znowu pojawiły się mocne diody i znowu wymiana.Teraz narazie odpukać panel jest bez wad i oby tak zostało :)
Ale mimo takich przebojów jestem zadowolony tylko wkurza mnie że nieraz jak przełącze kanał na obojętnie jaki tvn to wyskakuje brak sygnału i muszę zmienić kanał na inny nie tvn-owski i dac ponownie na tvn-oski to jest program a serwis oczywiście że wina modułu CI :))))
 
Ostatnia edycja:

dziadek266

New member
Ja też byłem zadowolony przez 22 miesiące, ale teraz już mnie to denerwuje. Dobry tv, a przez takie coś człowiek zamiast się cieszyć to się wkurza.
Z Twojego post wynika, że te wymiany to tylko doraźna pomoc i tak znowu "wyjdą te plamy". Sam się zastanawiam, czy to matryce są tak kiepsko robione czy np. inne podzespoły powodują takie problemy.
 

Intenso

Banned
To jest wina matrycy i tyle, elektronika w tv jest ok.
Jeżeli problem by występował w samym zasilaniu matrycy to napewno Samsung przy wymienianie matrycy wymieniał by i elektronike.
A oni wymieniają same matryce.
 

czarek46

Banned
To jest wina matrycy i tyle, elektronika w tv jest ok.
Jeżeli problem by występował w samym zasilaniu matrycy to napewno Samsung przy wymienianie matrycy wymieniał by i elektronike.
A oni wymieniają same matryce.
I to nie jest żaden kurz czy inne cuda wymyślone przez serwis..... oglądałem mecz i jeden z takich cieni normalnie migał , migał aż został ..... jako piąty z kolei .... normalnie podświetlenie mają do dupy i tyle
 

Intenso

Banned
Serwis jak powie że to kurz to też jest wada, co by nie wymyślili to i tak będzie się to sprowadzało do jednego, wada produktu.

U mnie też mrygały diody.
 

dziadek266

New member
Dziś kolejna wizyta serwisanta, tyle że już z nową matrycą. Po wymianie wszystko jest ok, zobaczymy jak długo;). Zapytałem go, czy jakby znowu pojawiły się "plamy" to znów wymiana? Powiedział mi, że następnej już nie będzie - jak "padnie" to zwrot kasy przez Samsunga. Pożyjemy- zobaczymy.
 

gae

New member
Mam dekoder 4k z nc+. Podobno canal 4k nadaje niektóre programy z hdr. Jak sprawdzam to pojawia się jednak zawsze tylko info: UHD 3840x2160/50p HDMI Color UHD. Czy nie powinna być też informacja o hdr ?
TVP 4k nadaje podobno bez hdr.
Chyba że ks 8000 nie ma hdr ? Tylko ten sztuczny hdr+ w menu.
 

ernet

Active member
Bez reklam
Do tej pory nie narzekałem.. Ostatni przestałą mi działać aplikacja "Web Camera ". Aplikacja się pojawia, ale nie działa, nie ładuje obrazu. Ktoś ma ten problem ? jakieś rozwiązanie ? Oprogramowanie TV, to 1220.
 

Kasio

Member
Aplikacja jest niedopracowana i ma swoje błędy,a serwis WebCamera.pl nawet nie wie ( informowałem ich o tym i zrobili wielkie oczy) że na starszych modelach Tv Samsung zamiast ich kamerek ładuje się jakiś serwis narciarski z możliwością logowania etc... Aktualnie u mnie też nie działa poprawnie ta aplikacja.
 

ernet

Active member
Bez reklam
czyli to nie wina TV, a raczej serwisu... Tak, jak pisałem, jeszcze kilka dni temu nie było problemu. Szkoda.
 

ernet

Active member
Bez reklam
A tak przy okazji... jak zrobić tz. hard reset w tym TV ? przez ponad 2 lata uzbierało się pewnie dużo " śmieci" w systemie. PS. Reset przez Menu TV , to chyba nie jest Twardy Reset ? Poza tym PIN 2 x Zero nie działa ( zły PIN ) :-(
 
Ostatnia edycja:

adam80

Member
Nie mam tego modelu, w innych samsungach jakie mam i miałem, przeprowadzenie ponownej konfiguracji przywraca TV do ustawień fabrycznych (niestety z ustawieniami obrazu włącznie) a pin to nie przypadkiem 4X0
 

Kasio

Member
A tak przy okazji... jak zrobić tz. hard reset w tym TV ? przez ponad 2 lata uzbierało się pewnie dużo " śmieci" w systemie. PS. Reset przez Menu TV , to chyba nie jest Twardy Reset ? Poza tym PIN 2 x Zero nie działa ( zły PIN ) :-(


Ustawienia/Pomoc Techniczna/Diagnostyka ,i tam RESETUJ ,po tej operacji PIN zmienia sie na 0000
 

ernet

Active member
Bez reklam
MU6172-bez problemów. A więc sprawa dotyczy tylko niektórych modeli. Nowy firmware niczego nie poprawia.
 
Ostatnia edycja:
Do góry