Samsung seria KS na 2016r. WSZYSTKO NA TEN TEMAT

Intenso

Banned
Przy drugim zgłaszaniu do sklepu możesz rządać zwrotu kasy
Reklamacje zgłasza się zawsze u sprzedawcy
Naprawde gwarancyjna do producenta.
Ja wysłałem maila z dokumentacją do Media Markt, na drugi dzień w piątek dzwonili do mnie z ustaleniami szczegółów, gdzie jest tv, po to aby skierować odpowiedzi serwis
po weekendzie dzwonił do mnie serwisant, chciał zdjęcia matrycy i nr seryjny tv aby zamówić matrycę.
Po wysłaniu maila, minęło 10 minut i znów dzwoni serwis, pytając czy wyrażam zgodę na naprawdę tv bo chcą zamówić matrycę.
Samsung będzie unikał oddania Ci pieniędzy, chyba że skończą mu się części.
Ty do sklepu zgłaszał reklamacje z tytułu rękojmi
Pamiętaj, Ty zgłaszasz reklamacje a nie sprzęt na gwarancji.
 

Kasio

Member
Jeżeli serwisant/serwis zamontuje matryce gorszą niż była to zwyczajnie nie podpiszesz odbioru,po złożeniu podpisu na "kartce" zgłoszenia/odbioru z numerem naprawy gwarancyjnej nie masz już nic do gadania.A co do zwrotu kasy/wymiany na nowy/inny model ,wszystko jest napisane w karcie gwarancyjnej,a jak nie chce Ci się czytać zadzwoń na infolinie samsunga,tam nie gryzą i wszystko Ci powiedzą.
 

magiks33

Member
Mam na ekranie conajmniej 2 pixele które świecą non stop na biało. Jak to ma się do gwarancji.? Czy to wystarczy aby wymienili matrycę? Posiadam ks 55 7500. Ciekawe czy mają matrycę jeszcze na stanie aby ewentualnie wymienić.? Gwarancję mam do maja 2019 więc mogę jeszcze poczekać. ;-). Nie ukrywam iż z chęcią bym wymienił na tv typu oled...

dzwoń do samsunga :) u mnie nowa matryca popracowała do listopada 2017 do kwietnia i zaczely sie robic prześwietlenia -mocne diody u brzegu zgłosiłem do samsunga w poniedz a w piątek wmiana panelu.Serwisant mówił że teraz do czterech razy sztuka i później pismo o wymianie tv mi już wmienili drugą.
 

dziadek266

New member
Dopadło i mojego Samsunga, pojawiły się niebieskie plamy w prawym górny rogu na długości około 50 cm (zdjęcia z telefonu). TV zgłoszony do serwisu Samsunga w Niemczech, czekam na serwisanta.

I po czterech tygodniach oczekiwania przyjechał serwisant, wymienił matrycę oraz tylną obudowę na nowe. Podobno serwis tyle czekał na dostawę części. Ważne, że naprawione. Zobaczymy jak długo nowy panel będzie działał prawidłowo. Gwarancja na nowe części pół roku od wymiany.
 

dziadek266

New member
Też się trochę zdziwiłem. Jutro święto, ale w piątek zadzwonię jeszcze do Samsunga, zobaczymy co powiedzą. W systemie zostaje wszystko zapisane.
 

magiks33

Member
I po czterech tygodniach oczekiwania przyjechał serwisant, wymienił matrycę oraz tylną obudowę na nowe. Podobno serwis tyle czekał na dostawę części. Ważne, że naprawione. Zobaczymy jak długo nowy panel będzie działał prawidłowo. Gwarancja na nowe części pół roku od wymiany.

ale te pół roku to daje samsung w Niemczech może? u mnie serwisant zawsze był po zgłoszeniu w 4-5 dni roboczych z matrycą którą też zamawiali
 

czarek46

Banned
Matryca ma 2 lata gwarancji od daty wymiany ,,,, jeśli tv był kupowany po 2014 roku czy jakos tak .... zadzwoncie na infolinie Samsunga ....
 

dziadek266

New member
Właśnie rozmawiałem z serwisem Samsunga w Niemczech i pan potwierdził słowa technika, który mi wymieniał matrycę że gwarancja jest 6 miesięcy licząc od dnia wymiany. Czyli inaczej niż w Polsce.
 

JasiQ87

New member
U mnie i u brata narazie żadnych problemów na horyzoncie z telewizorkami nie widać na szczęscie a obraz po kalibracji nawet po roku robi na mnie wrazenie:) Mam jednak pytanko czy jest jakaś opcja by "zresetować" dana aplikacje? chodzi o you tuba bo cos czasami gorzej chodzi mam wrazenie, sczegolnie jak w trakcie ogladania przeskakuje miedzy źrodlami i wracam to zamiast jak do tej pory bylo film zapauzowany czekal na mnie tak teraz raz sie odtworzy raz jest czarny ekran, innym razemleci od poczatku;/ niestety you tuba nie mozna po prostu odinstalować i zaintsalować ponownie wżaden sposob? :)
 

czarek46

Banned
U mnie i u brata narazie żadnych problemów na horyzoncie z telewizorkami nie widać na szczęscie a obraz po kalibracji nawet po roku robi na mnie wrazenie:) Mam jednak pytanko czy jest jakaś opcja by "zresetować" dana aplikacje? chodzi o you tuba bo cos czasami gorzej chodzi mam wrazenie, sczegolnie jak w trakcie ogladania przeskakuje miedzy źrodlami i wracam to zamiast jak do tej pory bylo film zapauzowany czekal na mnie tak teraz raz sie odtworzy raz jest czarny ekran, innym razemleci od poczatku;/ niestety you tuba nie mozna po prostu odinstalować i zaintsalować ponownie wżaden sposob? :)
Ja kasowałem aplikacje i instalowałem ponownie kilka razy ....
 

hitokuineko

New member
U mnie i u brata narazie żadnych problemów na horyzoncie z telewizorkami nie widać na szczęscie a obraz po kalibracji nawet po roku robi na mnie wrazenie:) Mam jednak pytanko czy jest jakaś opcja by "zresetować" dana aplikacje? chodzi o you tuba bo cos czasami gorzej chodzi mam wrazenie, sczegolnie jak w trakcie ogladania przeskakuje miedzy źrodlami i wracam to zamiast jak do tej pory bylo film zapauzowany czekal na mnie tak teraz raz sie odtworzy raz jest czarny ekran, innym razemleci od poczatku;/ niestety you tuba nie mozna po prostu odinstalować i zaintsalować ponownie wżaden sposob? :)

Moim sposobem jak jakaś apka gorzej działa jest długie przytrzymanie back(cofnij) i wyłączenie tej apki na Twardo. Tak sobie radzę z Youtube oraz HBO go ;)
 

JasiQ87

New member
Tez tak robie czasem przytrzymujac cofnij :) ale ogolnie mam wrazenie ze you tube cos gorzej sie sprawuje moze to aktualizacji nie wiem
 

Kasio

Member
U mnie i u brata narazie żadnych problemów na horyzoncie z telewizorkami nie widać na szczęscie a obraz po kalibracji nawet po roku robi na mnie wrazenie:) Mam jednak pytanko czy jest jakaś opcja by "zresetować" dana aplikacje? chodzi o you tuba bo cos czasami gorzej chodzi mam wrazenie, sczegolnie jak w trakcie ogladania przeskakuje miedzy źrodlami i wracam to zamiast jak do tej pory bylo film zapauzowany czekal na mnie tak teraz raz sie odtworzy raz jest czarny ekran, innym razemleci od poczatku;/ niestety you tuba nie mozna po prostu odinstalować i zaintsalować ponownie wżaden sposob? :)


U mnie jest identycznie z YT,tak jest po aktualizacji TV do FW 1220,wygląda to na zmniejszony bufor, czyli aplikacje nieaktywne są "zamrażane" ,dlatego oglądając YT po zmianie źródła na inne i powrocie do YT masz czarny obraz,u mnie jest identycznie.Dopiero po kilku,kilkunastu sekundach film jest odtwarzany,jak jest czarny obraz trzeba poczekać.Reset aplikacji, przytrzymaj "back" do chwili gdy aplikacje nie zostanie zamknięta,szybki reset Tv przytrzymaj na pilocie "Power" do chwili gdy tv się nie wyłączy i włączy ponownie (na ekranie zostanie wyświetlony napis SUHD.....)
 

dziadek266

New member
I po czterech tygodniach oczekiwania przyjechał serwisant, wymienił matrycę oraz tylną obudowę na nowe. Podobno serwis tyle czekał na dostawę części. Ważne, że naprawione. Zobaczymy jak długo nowy panel będzie działał prawidłowo. Gwarancja na nowe części pół roku od wymiany.

Niestety po niecałych dwóch tygodniach na nowej matrycy znowu wyskoczyły "niebieskie plamy", tym razem na dole z prawej strony. Najpierw były 2 teraz są już 4. Nie świadczy to dobrze o jakości serii KS Samsunga.
Tv ponownie zgłoszony do serwisu Samsunga, czekam na serwisanta.
 

czarek46

Banned
Niestety po niecałych dwóch tygodniach na nowej matrycy znowu wyskoczyły "niebieskie plamy", tym razem na dole z prawej strony. Najpierw były 2 teraz są już 4. Nie świadczy to dobrze o jakości serii KS Samsunga.
Tv ponownie zgłoszony do serwisu Samsunga, czekam na serwisanta.
Co ty zrobiłeś człowieku.... Rekojmia- 2 naprawa i zwrot kasy ....
 
Do góry