Samsung seria KS na 2016r. WSZYSTKO NA TEN TEMAT

dziadek266

New member
Dopadło i mojego Samsunga, pojawiły się niebieskie plamy w prawym górny rogu na długości około 50 cm (zdjęcia z telefonu). TV zgłoszony do serwisu Samsunga w Niemczech, czekam na serwisanta.
 

Attachments

  • IMG_20180402_231822.jpg
    IMG_20180402_231822.jpg
    24,5 KB · Wyś: 36
  • IMG_20180402_211107.jpg
    IMG_20180402_211107.jpg
    19,7 KB · Wyś: 25

pablov7

Member
pablov7 skoro jesteś w temacie powiedz mi czy faktycznie serwis wymienia matrycę u klienta w domu czy są to jednak sporadyczne przypadki?
Czy jednak muszą zabrać do siebie na serwis, żeby zrobić to w sterylnych warunkach?
A może to kwestia serwisu jaki nam się trafi?
Szczerze powiem, że pierwszy raz spotkałem się z opiniami naprawy sprzętu u klienta w domu, bo z reguły sprzęt wysyłany jest do serwisu i trwa to kupę czasu.
Jeśli informacja by się potwierdziła to decyzja o oddaniu sprzętu na gwarancję by się rozwiązała, z tego względu, że nie zostałbym pozbawiony sprzętu na X czasu no i miałbym nową gwarancję na matryce.

Ciężko jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie bo były sytuacje, że klientowi na miejscu w domu ogarniali matrycę ale to chodziło bardziej jak ktoś zgłosił, że mu się rozwarstwia obudowa. Co do wymian matryc to w większości przypadków zabierali na serwis.
 

magiks33

Member
porządny serwis nie kombinuje a cała wymiana matrycy ma się do otwarcia obudowy i przełożenia do nowej matrycy z ramką -dwóch nóżek,płyty zasilającej i płyty głównej oraz głośników i zamknięcia obudowy
Serwisant przyjeżdża do domu a cała operacja trwa ok15-30 minut
Bo pewnie nie mają na stanie matryc i dopiero zamawiają dlatego to tak długo trwa a z drugiej strony zwsze dzwonię do samsunga i wysyłam im fotki to serwis już wie o co chodzi.

 
Ostatnia edycja:

lemon 1971

New member
Dokładnie, cieszy fakt, że dają 24 msc gwarancji na nową matrycę. Jeśli już się pojawiły poświaty to z biegiem miesięcy będą się pojawiać kolejne bo sam to przeanalizowałem z opinii klientów którzy przychodzili/przychodzą do mnie reklamować różne modele i im umawiam serwis samsunga do domu bo niektórzy nie wiedzą co to door to door.
jak to jest z tymi matrycami ,mi wymienili na nowa w 65 ks 7000 dostalem tylko formularz zwrotu sprzetu ? trzeba dzwonic do samsunga czy jak ,,serwis zrobil tylko zdjecie paragonu zakupu ,gwarancji nawet nie ruszal ,,jak to jest
 

pablov7

Member
Panowie pytanie, kolega ma KS7000 i przy Youtube gdy chce włączyć cokolwiek to cały czas "kręci" i nie chce mu hulać. Netflix mu śmiga. Nie mogę znaleźć tego na forum bo gdzieś to już było.
 

Gratt

New member
Wiem że temat był wałkowany w tym wątku ale zanim przekopie się przez wszystkie strony minie tydzien. Czym najlepiej doczyścić te niebieske/granatowe mazy które pojawiają się na matrycy?
 

magiks33

Member
no i się zaczyna :) po lewo na dole od napisu samsung już widać cztery mocniejsze diody i w prawym rogu już jedna zaczyna mocniej świecić a panel był wmieniany w listopadzie 5 miesięcy temu :(
 

pablov7

Member
no i się zaczyna :) po lewo na dole od napisu samsung już widać cztery mocniejsze diody i w prawym rogu już jedna zaczyna mocniej świecić a panel był wmieniany w listopadzie 5 miesięcy temu :(

Szkoda gadać, nic nie zostaje jak czekać żeby były większe i ponownie będziesz musiał zareklamować.. 24 msc gwarancji masz od tych 5 miesięcy.
Przy okazji powiedzcie mi czy jak dzwoniliście do serwisu to najpierw kazali wam zrobić zdjęcia tych poświat i im wysłać?
Pytam się dlatego ponieważ ostatnio miałem klienta który w tamtym roku kupował u mnie 55mu6472 i twierdzi, że ma na 5cm i dokładnie ją widać jak ogląda jakiś mecz. Wysłał zdjęcia do samsunga w Krakowie i Ci mu odpisali, że nic nie widzą :mrgreen:
 

hager84

New member
Mam problem z tv
https://youtu.be/_-nELYcE5fY
Zachowuje sie jakby gubil sygnal z ps4 pro glownie na.konsoli wystepuje ten problem. Na dekoderze tv z Orange jest taka sytuacja ze ogladam tv z dekodera przyłączam na Ty nie wylaczajajc dekodera i spowrotem chce prztlaczyc na orange czyli hdmi1 i musze wylaczyc inwlaczyc dekoder zeby zaczął się wyświetlać obraz z dekodera. Ostatnio mu sie zdarza ze dzwiek przerywa ale to bardzo zadko. Wymienilem one connec kabl do niego przrwody hdmi 2.0 ekranowane zmieniłem wejscia aktualizowane oprogramowanie dostalem z samsunga co to moze byc prosze Was o pomoc. Tv na gwarancji zanim go oddam chcę mieć pewność ze sprawdzilem wszystko.
 

andrzeej

Member
Mam na ekranie conajmniej 2 pixele które świecą non stop na biało. Jak to ma się do gwarancji.? Czy to wystarczy aby wymienili matrycę? Posiadam ks 55 7500. Ciekawe czy mają matrycę jeszcze na stanie aby ewentualnie wymienić.? Gwarancję mam do maja 2019 więc mogę jeszcze poczekać. ;-). Nie ukrywam iż z chęcią bym wymienił na tv typu oled...
 

Wesley1

Member
Bez reklam
Jak to w końcu jest z tym zgłaszaniem reklamacji? Zgłaszamy tam gdzie TV był kupiony (MM) czy bezpośrednio do Samsunga? TV to 65ks7000s
 

Intenso

Banned
Zgłaszasz do sklepu, on w swoim interesie zgłasza do serwisu, potem serwis w imieniu sklepu dzwoni do Ciebie i ustalacie szczegóły.
Drugą naprawę też do sklepu, i już wtedy możesz upierać się o zwrot gotówki.
Chyba że serwis odezwie się do sklepu ze nie ma części zamiennych, to wtedy z automatu zwrot gotówki.
 

Wesley1

Member
Bez reklam
Dzięki za info :) A możesz mi jeszcze podpowiedzieć, co w przypadku jak serwisant przywiezie matryce gorszą niż obecnie jest? Tyle się już tego tutaj naczytałem, że chyba wszystko jest możliwe :( Po ilu takich wymianach można ubiegać się o wymianę sprzętu lub zwrot kasy?
edycja: nie przeczytałem posta Intenso z poprzedniej strony. A jak zgłoszę bezpośrednio do Samsunga to jest jakieś ryzyko, że będzie problem z ew. odzyskaniem kasy czy tez wymiany na inny?
 
Ostatnia edycja:
Do góry