Samsung seria KS na 2016r. WSZYSTKO NA TEN TEMAT

hitokuineko

New member
Hmm, tylko że ten tv mam od prawie roku i nigdy tak się nie działo. Może przez pierwsze 2 sek po włączeniu było spowolnienie. Ale teraz to z 5 min tak to przebiega.
Czemu nie korzystasz że skrótów do ulubionych programów??? Czy może pilot nie obsługuje Twojego dostawcy TV?? Tam w channels można fajnie dodać sobie ulubione progragramy...

Wysłane z mojego STF-L09 przy użyciu Tapatalka
 

ernet

Active member
Bez reklam
Czy Samsung KS 8000 ma wejście HDMI Z MHL ? Nie zauważyłem a podobno na takim wejściu dekoder NC + 4K ma lepszy obraz.
 

andrzeej

Member
Czemu nie korzystasz że skrótów do ulubionych programów??? Czy może pilot nie obsługuje Twojego dostawcy TV?? Tam w channels można fajnie dodać sobie ulubione progragramy...

Wysłane z mojego STF-L09 przy użyciu Tapatalka

Po prostu byłem świeżo po przywracaniu do ustawień fabrycznych. Na chwilę obecna chyba się poprawa.
 
Witam wszystkich
Mam pytanie. Czy ktoś próbował składać oficjalna reklamacje na źle działający tryb auto motion plus (judder)?
Zastanawiam się czy to ma sens i czy Samsung nie odprawi mnie z kwitkiem, a ja będę przez miesiąc bez TV. Wiem że można go wyłączyć ale nie po to kupowałem TV z matrycą 100hz żeby nie korzystać z upłynniacza obrazu.

Prośba jeszcze do użytkowników którzy posiadają tą serie 7000 i inne TV innych producentów. Prosił bym o sprawdzenie materiału nagranego przeze mnie.

Tu jest nagrane telefonem jak problem u mnie wygląda:
Dobrze widać je licząc od 46 sekundy.
Jeszcze lepiej widać od 1:49
https://drive.google.com/file/d/15fqH29Cuh_XSF7HFzm9B3VAM9YGTuMd-/view?usp=sharing

A tu ten sam materiał no może troszkę jest go więcej nagrany na moim HTPC z kartą SAT. (na dekoderze jest tak samo).
https://drive.google.com/file/d/1s3odt3omVGPzDikQf5vhuC2hgTzoZypS/view?usp=sharing

Ściągnijcie oba filmy na dysk. Oglądając przez youtube ten efekt mniej widać.
 
Ostatnia edycja:

Marcinek_189

New member
Czy ktoś może mi doradzić przy zakupie klawiatury i myszki bezprzewodowej do ks7500 podejdzie mi pierwsza lepsza jaka znajdę aby była na bluetooth...?
 

pablov7

Member
Czy ktoś może mi doradzić przy zakupie klawiatury i myszki bezprzewodowej do ks7500 podejdzie mi pierwsza lepsza jaka znajdę aby była na bluetooth...?

Kolego ja od 3 lat polecam Logitecha K400 klientom i za czasów sprzedaży serii KS co drugiemu sprzedawałem i nikt nie wrócił więc muszą dobrze działać :)

Natomiast chciałbym poruszyć temat matrycy. Posiadam od listopada 2016r 55KS8000 i mam już w dwóch miejscach poświatę na rogach matrycy i kolejne dwie mniejsze robią się pośrodku.
Wczoraj byłem u sąsiada który miesiąc przede mną kupował 49KS8000 i zauważyłem u niego jedną ale mocną poświatę pośrodku. Kto ostatnio reklamował tą wadę i jak cała operacja wygląda? Słyszałem, że serwisant przyjeżdża i na miejscu wymienia matrycę. Zastanawiam się żeby w okolicach sierpnia zareklamować. Zdjęcia niżej:

Moje:
http://mariuszn.com/tmp/21/213933_2.jpg
http://mariuszn.com/tmp/21/214008_3.jpg

I sąsiada:
http://mariuszn.com/tmp/21/214036_29855313_1617470981640047_1030620302_n.jpg
 
Ostatnia edycja:

Rafal27b

New member
Pablov7 u mnie w 49 ks7000 mam dokładnie taką samą poświatę na dole jak u twojego sąsiada, nawet w bardzo podobnym miejscu.
Zauważyłeś może jak to wygląda na ciemnym tle, jak masz np. film z czarnymi pasami na dole i patrząc na ekran pod kątem?
Też się właśnie zastanawiam czy by tego nie zareklamować, natomiast nie przeszkadza mi to bardzo przy oglądaniu albo graniu, dopiero jak podejdę bliżej ekranu to widać ów problem.
Dołączam się też do pytania jak wygląda cała sprawa związana z serwisem, ponieważ nie chciałbym zostac bez telewizora przez dłuższy okres czasu.
Druga sprawa to mam pewne obawy czy w przypadku wymiany na nową matrycę po jakimś czasie nie pojawi się problem ponownie z większym nasileniem, obecnie mam matrycę bez objaw cloudingu czy też innych bolączek na które cierpiał ten model jak np: rozklejająca się obudowa, także stąd też moje obawy przed oddaniem tv na gwarancję.
 

pablov7

Member
Pablov7 u mnie w 49 ks7000 mam dokładnie taką samą poświatę na dole jak u twojego sąsiada, nawet w bardzo podobnym miejscu.
Zauważyłeś może jak to wygląda na ciemnym tle, jak masz np. film z czarnymi pasami na dole i patrząc na ekran pod kątem?
Też się właśnie zastanawiam czy by tego nie zareklamować, natomiast nie przeszkadza mi to bardzo przy oglądaniu albo graniu, dopiero jak podejdę bliżej ekranu to widać ów problem.
Dołączam się też do pytania jak wygląda cała sprawa związana z serwisem, ponieważ nie chciałbym zostac bez telewizora przez dłuższy okres czasu.
Druga sprawa to mam pewne obawy czy w przypadku wymiany na nową matrycę po jakimś czasie nie pojawi się problem ponownie z większym nasileniem, obecnie mam matrycę bez objaw cloudingu czy też innych bolączek na które cierpiał ten model jak np: rozklejająca się obudowa, także stąd też moje obawy przed oddaniem tv na gwarancję.

Specjalnie dla Ciebie nagrałem teraz jak to u mnie wygląda w totalnej ciemności, widać poświaty po lewej i prawej + clouding. U sąsiada bardziej bo ma intensywniejsze wypalenie/poświatę. Oceń sam.

https://www.youtube.com/watch?v=cTZVOIUFwEI&list=UUkCbTCKzxATP4DDcMgQJFog
 

Wesley1

Member
Bez reklam
Kolego ja od 3 lat polecam Logitecha K400 klientom i za czasów sprzedaży serii KS co drugiemu sprzedawałem i nikt nie wrócił więc muszą dobrze działać :)

Natomiast chciałbym poruszyć temat matrycy. Posiadam od listopada 2016r 55KS8000 i mam już w dwóch miejscach poświatę na rogach matrycy i kolejne dwie mniejsze robią się pośrodku.
Wczoraj byłem u sąsiada który miesiąc przede mną kupował 49KS8000 i zauważyłem u niego jedną ale mocną poświatę pośrodku. Kto ostatnio reklamował tą wadę i jak cała operacja wygląda? Słyszałem, że serwisant przyjeżdża i na miejscu wymienia matrycę. Zastanawiam się żeby w okolicach sierpnia zareklamować. Zdjęcia niżej:

Moje:
http://mariuszn.com/tmp/21/213933_2.jpg
http://mariuszn.com/tmp/21/214008_3.jpg

I sąsiada:
http://mariuszn.com/tmp/21/214036_29855313_1617470981640047_1030620302_n.jpg
Kurde :-x u siebie w 65ks7000s też dzisiaj zauważyłem coś podobnego :( Wprawdzie jest to dużo mniejsze ale jest. Zauważyłem też, że u mnie tego nie widać na ciemnym obrazie, czarnych pasach itp. tylko na jaśniejszym tle. Czy to się powiększa/pogarsza? Jakie macie z tym czymś "doświadczenia"?
TV kupiony w 10.2016
 
Ostatnia edycja:

Rafal27b

New member
Z mojego doświadczenia mogę stwierdzić, że jeśli już pojawiło się w jednym miejscu to nie powinno się pogorszyć tzn. powiększyć, natomiast może się pojawić nowe w innym miejscu.
U mnie to zjawisko obserwowałem przez okres ok. pół roku, ponieważ od tego czasu to u mnie występuje.
Poza tym jednym "prześwietleniem" na dole matrycy o ile można to tak nazwać, bo wygląda to mniej więcej tak jakby ktoś za mocno nacisnął matryce i został jaśniejszy punkcik, to nie pojawiło się nic nowego.
Gwarancję mam do końca roku, także mam chwilę czasu, żeby zdecydować czy to zareklamować, ponieważ jak już wspomniałem we wcześniejszym poście, nie przeszkadza mi to zbytnio, a boję się, że po naprawie mogę mieć to samo ze zdwojoną siłą albo co gorsza pojawią się inne problemy typu martwe piksele, clouding itp.
Widać ten model tak ma i pewnie dotyczy szerszego grona osób.
 

magiks33

Member
Panowie ja miałem na dole po lewej po cztery poświaty czyli mocniejsze diody i po prawej zrobiłem fotki wysłałem do samsunga za 4 dni zjawił się serwisant z nową matrycą, a i od wymiany matrycy są liczone kolejne 24 miesiące gwarancji co potwierdził samsung
(najlepiej to było widać w menu ps4 ale także na szarym lub niebieskim tle)



 
Ostatnia edycja:

magiks33

Member
Panowie ja miałem na dole po lewej po cztery poświaty czyli mocniejsze diody i po prawej zrobiłem fotki wysłałem do samsunga za 4 dni zjawił się serwisant z nową matrycą, a i od wymiany matrycy są liczone kolejne 24 miesiące gwarancji co potwierdził samsung
(najlepiej to było widać w menu ps4 ale także na szarym lub niebieskim tle)




I żeby było śmieszniej wylukałem jednego martwego pixela :) ale musi ich być conajmniej siedem żeby wymienili albo jeden hot pixel :)
 

pablov7

Member
Dokładnie, cieszy fakt, że dają 24 msc gwarancji na nową matrycę. Jeśli już się pojawiły poświaty to z biegiem miesięcy będą się pojawiać kolejne bo sam to przeanalizowałem z opinii klientów którzy przychodzili/przychodzą do mnie reklamować różne modele i im umawiam serwis samsunga do domu bo niektórzy nie wiedzą co to door to door.
 

Rafal27b

New member
pablov7 skoro jesteś w temacie powiedz mi czy faktycznie serwis wymienia matrycę u klienta w domu czy są to jednak sporadyczne przypadki?
Czy jednak muszą zabrać do siebie na serwis, żeby zrobić to w sterylnych warunkach?
A może to kwestia serwisu jaki nam się trafi?
Szczerze powiem, że pierwszy raz spotkałem się z opiniami naprawy sprzętu u klienta w domu, bo z reguły sprzęt wysyłany jest do serwisu i trwa to kupę czasu.
Jeśli informacja by się potwierdziła to decyzja o oddaniu sprzętu na gwarancję by się rozwiązała, z tego względu, że nie zostałbym pozbawiony sprzętu na X czasu no i miałbym nową gwarancję na matryce.
 
Do góry