Samsung seria KS na 2016r. WSZYSTKO NA TEN TEMAT

wojcik_dan

New member
OK, ale sprawdz jeszcze:

1.Jaką masz wersje YT ? powinna być 2.1.407 aktualizacje 01/04/2016
wejdź w Apps / Wideo / i kliknij YT po lewej bedziesz miał wersje itd....
2.Zalogowałeś się na swoje konto YT w telewizorze ?
3.Testowałeś połaczenie Smart HUB w Menu/Pomoc Tech./Diagnostyka ?
4.Sprawdzałeś wirusy :smile: ? Menu/System/Ustawienia eksperckie/Intelig.zabezpiecz.
5.Resetowałeś Smart HUB ?

Niestety pochwaliłem za szybko. Po wyjęciu z gniazda wszystko wróciło do normy tzn. mogłem wejść w ustawienia i wszystko działało ale przy ponownym włączeniu YT znowu jak wejdę w ustawienia to nic nie mogę zrobić i miracast nie działa z YT bo jak wymuszę z telefonu by był widoczny ekran telefonu na tv to jest ok ale nie mogę przerzucić oglądanego filmiku na YT. Podkreslam reszta YT normalnie działa.
Kasio wszystkie punkty zrobiłem i jestem zalogowany na YT w TV.
W czym może być problem?
 

zxxxz

New member
Chcę pójść do sklepu by zobaczyć na własne oczy jak wyglądają naprawdę kąty widzenia w Samsungu KS9000. Czy oni tam ustawiają jakoś specjalnie by wyglądało to lepiej, czy zobaczę naprawdę tak jak będzie to wyglądać w domu.
 

pietas

New member
Niestety pochwaliłem za szybko. Po wyjęciu z gniazda wszystko wróciło do normy tzn. mogłem wejść w ustawienia i wszystko działało ale przy ponownym włączeniu YT znowu jak wejdę w ustawienia to nic nie mogę zrobić i miracast nie działa z YT bo jak wymuszę z telefonu by był widoczny ekran telefonu na tv to jest ok ale nie mogę przerzucić oglądanego filmiku na YT. Podkreslam reszta YT normalnie działa.
Kasio wszystkie punkty zrobiłem i jestem zalogowany na YT w TV.
W czym może być problem?

masz najnowszy soft ??? w tv ? wejdz w ustawienia / pomoc techniczna/ diagnostyka / i resety dwa ba dole
 

Zubik_2006

New member
Trzeba było dokładnie przed kupnem przeczytać komentarze w tym wątku i samsung uwaga gwarancja.
Samsung to kiepski wybór, czyli szlambał

d0fd674fd1146429gen.jpg

A to ciekawa odpowiedź Samsunga. Po wymianie w moim KS7000 matrycy (o perypetiach z tym związanych pisałem wcześniej) TV rozkleił się następnego dnia i to w dwóch miejscach. Zadzwoniłem do serwisu i usłyszałem taką odpowiedź:
rozklejenie to tylko estetyka, mogą zabrać TV i skleić raz jeszcze (odpuściłem sobie, w sumie nie widać).
Na moje pytanie czy się nie będzie kurzyć TV od środka tymi szparami uzyskałem odpowiedź - nie ma to znaczenia. Matryca jest hermetycznie sklejona i nic się nie może do niej (pod nią) dostać. Ponadto serwisant powiedział, że zdarzają się w tym modelu matryce produkowane przez .... (niestety nie pamiętam), które są bublami i nie są szczelne. Będą się kurzyć, brudzić, syfić, etc.

Moja rada jest taka - oglądaj TV i wyślij im przedsądowe pismo o naprawę, wymianę, zwrot pieniędzy ... co tam chcesz.
W piśmie przedsądowym zawrzyj informacje o kosztach zastępstwa procesowego, etc.
Jak odpowiedź będzie negatywna to w zasadzie sprawę masz wygraną (wyczerpałeś polubowną drogę - ew. ugodę z gwarantem) i składaj pozew do sądu (8% wartości przedmiotu sporu musisz jeszcze wysupłać). Ciekawi mnie jak szmaciarze odniosą się w sądzie do zanieczyszczonego powietrza - nieźle ich pop#&*$liło.
CI szmaciarze z Samsunga nagminnie łamią prawo konsumenckie i liczą, że biedy polaczek do sądu nie pójdzie. Jak łamią ... długo by wymieniać ich wszystkie sztuczki, ale np. bezprawnie zmieniają żądanie klienta w przypadku roszczeń z tytułu rękojmi.
PS
Nie mogę się nadziwić osobom, które czytają ten wątek i dalej chcą kupować ten złom :)
Pytanie ... czy dalej szmaciarze reklamują się 4 letnia (lipną) gwarancją przy zakupie TV - ja już nie odwiedzam sklepów tego producenta dlatego pytam.
 
Ostatnia edycja:

Zubik_2006

New member
KS7000 to naprawdę chyba najgorszy TV na przestrzeni ostatnich kilku lat.

Wg mnie winę ponoszą księgowi ... cieli koszty, aż wykastrowali na amen ... np. śrubki do skręcania tylnej ścianki.
Pewnie porażka z Note 7 nic ich nie nauczyła - a smród się ciągnie do dziś ... przedwczoraj ... scenka w samolocie ... stewardesa przez mikrofon ... pasażerowie posiadający w bagażu podręcznym lub rejestrowanym telefon Samsung Note 7 proszeni są o natychmiastowy i bezwarunkowy kontakt z załogą samolotu.
A ludzie dalej będą kupowali .... np. S8 echh
 

fausto1

New member
Bez reklam
Dobrze ze ja nie mam takich problemow. Niemotrzy chyba trafili nqa felerne zmiane qw fabryce [emoji14]

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
 

wojcik_dan

New member
@pietas Tak. Mam najnowszy soft. Nie robiłem reseta głównego jeszcze. Trochę mi szkoda ustawień no ale jak ma pomóc to jutro zrobię i dam znać. Dzięki za pomoc.
 

Zubik_2006

New member
Zubik co bierzesz daj namiary !
W czym masz kolego problem?
W przeciwieństwie do niektórych osób na forum piszę o tym co posiadam, a nie kiedyś widziałem u kolegi.
Jeżeli coś masz negatywnego do moich postów to poproszę o konkretne pytania ... do lekceważącego wpisu w stylu "co ty bierzesz" ciężko się odnieść.
Od swojego ostatniego wpisu nadal czytam ten wątek i parę razy rzuciły mi się w oczy twoje komentarze ... "w temacie" :) .
 
Ostatnia edycja:

wojcik_dan

New member
Ja mam najnowszą 1165.1. Model ks8000

Ps: aaa jest faktycznie na stronie. Pobieram może rozwiąże moje problemy z YouTubem.
 
Ostatnia edycja:

magiks33

Member
Mam pytanie do uzytkowników ks7000 po jakim czasie obudowa zaczyna odchodzić i czy jest to nagminne?

nie ma reguły :( ja zamieniłem na 55ks7500 zakrzywienie ekranu mi nie przeszkadza i użytkuję go już 10 miesięcy (jedyny manklament to że nieraz zdarzy mu się przyciąć klatki obrazu ale na module CI z nc+ na ps4 bez żadnych problemów)-- obudowa nie odstaje nawet na milimetr a zobacz górną krawędź panelu jak jest lekko zakrzywiona to obudowa odejdzie na bank-miałem tak w pierwszym 55ks7000
 
Ostatnia edycja:

ernet

Active member
Bez reklam
A to ciekawa odpowiedź Samsunga. Po wymianie w moim KS7000 matrycy (o perypetiach z tym związanych pisałem wcześniej) TV rozkleił się następnego dnia i to w dwóch miejscach. Zadzwoniłem do serwisu i usłyszałem taką odpowiedź:
rozklejenie to tylko estetyka, mogą zabrać TV i skleić raz jeszcze (odpuściłem sobie, w sumie nie widać).
Na moje pytanie czy się nie będzie kurzyć TV od środka tymi szparami uzyskałem odpowiedź - nie ma to znaczenia. Matryca jest hermetycznie sklejona i nic się nie może do niej (pod nią) dostać. Ponadto serwisant powiedział, że zdarzają się w tym modelu matryce produkowane przez .... (niestety nie pamiętam), które są bublami i nie są szczelne. Będą się kurzyć, brudzić, syfić, etc.

Moja rada jest taka - oglądaj TV i wyślij im przedsądowe pismo o naprawę, wymianę, zwrot pieniędzy ... co tam chcesz.
W piśmie przedsądowym zawrzyj informacje o kosztach zastępstwa procesowego, etc.
Jak odpowiedź będzie negatywna to w zasadzie sprawę masz wygraną (wyczerpałeś polubowną drogę - ew. ugodę z gwarantem) i składaj pozew do sądu (8% wartości przedmiotu sporu musisz jeszcze wysupłać). Ciekawi mnie jak szmaciarze odniosą się w sądzie do zanieczyszczonego powietrza - nieźle ich pop#&*$liło.
CI szmaciarze z Samsunga nagminnie łamią prawo konsumenckie i liczą, że biedy polaczek do sądu nie pójdzie. Jak łamią ... długo by wymieniać ich wszystkie sztuczki, ale np. bezprawnie zmieniają żądanie klienta w przypadku roszczeń z tytułu rękojmi.
PS
Nie mogę się nadziwić osobom, które czytają ten wątek i dalej chcą kupować ten złom :)
Pytanie ... czy dalej szmaciarze reklamują się 4 letnia (lipną) gwarancją przy zakupie TV - ja już nie odwiedzam sklepów tego producenta dlatego pytam.

Od siebie dodam: jak to załatwisz, to sprawę może każdy z nas, forumowiczów, nagłośnić przez swojego fejsa. Tak nie można postepować z klientami !
 

Kasio

Member
Niestety pochwaliłem za szybko. Po wyjęciu z gniazda wszystko wróciło do normy tzn. mogłem wejść w ustawienia i wszystko działało ale przy ponownym włączeniu YT znowu jak wejdę w ustawienia to nic nie mogę zrobić i miracast nie działa z YT bo jak wymuszę z telefonu by był widoczny ekran telefonu na tv to jest ok ale nie mogę przerzucić oglądanego filmiku na YT. Podkreslam reszta YT normalnie działa.
Kasio wszystkie punkty zrobiłem i jestem zalogowany na YT w TV.
W czym może być problem?

1.Po co korzystasz z Miracast ??? ,YT tak nie działa !!! nie strumieniu do TV bo nie potrzeba,.YT działa na zasadzie "kodu...." tak jak pisałem Ci wcześniej.

2.Spróbuj dodać TV na kompie w ustawieniach YT http://www.hdtv.com.pl/forum/1369288-post2288.html
po dodaniu bedziesz miał na dole odtwarzacza YT ikonke TV, klikasz i leci do Tv.Sprawdz czy to zadziała.Pisałeś że Tv sam się przełacza na YT,a to ciekawe bo u mnie w KS9000 niestety musze najpierw właczyć YT bo TV sam sie nie przełączy.Na moim Galaxy S6 (mam dwie sieci, różne IP) łacze za pomocą kodu (nie w tej samej sieci wi-fi) bez miracastów i innych strumieniowań.
3.Jeżeli YT na Tv nie dziala Ci prawidłowo "zabij proces" przytrzymaj przycisk "back" na pilocie az aplikacja sie zamknie.Wejdz ponownie do YT i sprawdz jak działa.


edit: własnie zauważyłem że po aktualizacji 1165 ,w YT na ustawieniach też nie mogę klikać :shock: .Po zabiciu procesu działa ok.Pisałem niedawno o krzaczeniu nakładaniu sie playlisty w YT a tu nowy error ! .Rozmawiałem z działem technicznym Samsunga i niestety Samsung odsyła mnie do producenta aplikacji czyli YT ,no kur.... paranoja .


Jest nowy soft 1168.2

upgrade type: USB
major version: 1168
minor version: 2
firm version: 1168.170316
 
Ostatnia edycja:

wojcik_dan

New member
1.Po co korzystasz z Miracast ??? ,YT tak nie działa !!! nie strumieniu do TV bo nie potrzeba,.YT działa na zasadzie "kodu...." tak jak pisałem Ci wcześniej.

2.Spróbuj dodać TV na kompie w ustawieniach YT http://www.hdtv.com.pl/forum/1369288-post2288.html
po dodaniu bedziesz miał na dole odtwarzacza YT ikonke TV, klikasz i leci do Tv.Sprawdz czy to zadziała.Pisałeś że Tv sam się przełacza na YT,a to ciekawe bo u mnie w KS9000 niestety musze najpierw właczyć YT bo TV sam sie nie przełączy.Na moim Galaxy S6 (mam dwie sieci, różne IP) łacze za pomocą kodu (nie w tej samej sieci wi-fi) bez miracastów i innych strumieniowań.
3.Jeżeli YT na Tv nie dziala Ci prawidłowo "zabij proces" przytrzymaj przycisk "back" na pilocie az aplikacja sie zamknie.Wejdz ponownie do YT i sprawdz jak działa.
Krzaczenie też u mnie występuje ale wystarczy najechać na to i dać w prawo wtedy się rozwija lista i jest ok.


edit: własnie zauważyłem że po aktualizacji 1165 ,w YT na ustawieniach też nie mogę klikać :shock: .Po zabiciu procesu działa ok.Pisałem niedawno o krzaczeniu nakładaniu sie playlisty w YT a tu nowy error ! .Rozmawiałem z działem technicznym Samsunga i niestety Samsung odsyła mnie do producenta aplikacji czyli YT ,no kur.... paranoja .


Jest nowy soft 1168.2

upgrade type: USB
major version: 1168
minor version: 2
firm version: 1168.170316

No właśnie o tym piszę, że ustawienia nie działają w aplikacj YT.
Mi nie chodzi oto, że strumieniuje Miracastem tylko glądam coś na tel w YT i naciskam na ikonę by przerzucić to na tv. Wtedy tv przełącza się na YT i odpala to w swojej aplikacji na tv. W Samsungu H6400 działało to super a wtym raz zadziałało i potem jak już przestają działać "ustawienia" w aplikacji tv to przełączy się sam na YT ale już filmiku nie włączy.
 

Davide

Member
Już od dawna było wiadomo że jest gorszy jak gdzieś na testach wychodziło,że mógłby być lepszy od Q7 :p Ogólnie może się skupili teraz bardziej na ramkach hah:p
 

FoX88

New member
Już od dawna było wiadomo że jest gorszy jak gdzieś na testach wychodziło,że mógłby być lepszy od Q7 :p Ogólnie może się skupili teraz bardziej na ramkach hah:p

W Samsungu chyba doszli do wniosku, że źle robili z KS7000.

Mam na myśli to, że przez fakt iż jeśli chodzi o obraz i HDR różnice między KS7000, a KS8000 i KS9000 (zakrzywiony) nie były zbyt duże (potwierdzone też restami na rtings) większość ludzi po prostu kupiła tańszy KS7000, a na nim najmniejszy zysk mieli względem droższych KSów.

Dlatego teraz Q7F i MU mają być gorsze żeby droższe modele kupować i aby była różnica między nimi.

Gorzej jak się okaże, że najwyższy Q9F też będzie gorszy od KS7000, to wtedy nie wiem już co nimi kieruje. :D

Inna sprawa, że to są wszystko LCD LED, nazwa 'QLED' nic nie zmienia, które mają swoje problemy i limity, a mało tego moim zdaniem to wolałbym nawet minimalnie gorszą specyfikację od jakiegoś innego TV, ale brak (albo totalne minimum niewidoczne dla oka) cloudingu.

To bardziej irytuje niż jakieś tam minimalne różnice w specyfikacji.

Ciekawi mnie czy QLEDy w trybie PC mają w końcu możliwość zmiany 'Colour Space' w trybie PC. To największy idiotyzm KSa, że wymuszone jest używanie 'Native Colour Space', czyli kolorów strasznie przecukierkowanych. Muszę PC na 'Game Console' zamieniać żeby było dobrze i abym miał wszystkie właściwie możliwości otwarte, w tym zmiany Colour Space na Auto albo Custom.
 
Ostatnia edycja:
Do góry