Samsung seria KS na 2016r. WSZYSTKO NA TEN TEMAT

Davide

Member
No nie jest.Smieje sie teraz.Wlaczylem TV zero cloudingu i brak tego sub pixela.Poczekam do 1 kwietnia...Jak cos pojde i wywalcze cos moze....:) Saturn napisał mi że zawsze moge złożyć reklamację rękojmi
 

strazakp

Banned
No nie jest.Smieje sie teraz.Wlaczylem TV zero cloudingu i brak tego sub pixela.Poczekam do 1 kwietnia...Jak cos pojde i wywalcze cos moze....:) Saturn napisał mi że zawsze moge złożyć reklamację rękojmi
Ja właśnie wczoraj złożyłem reklamację rękojmi ale TV Sony i w sklepie Euro. Pojawiły się po 3 tygodniach użytkowania paski na matrycy. Stwierdzono uszkodzona matryce. Nie chciałem od razu serwisu Sony a wolałem skorzystać z rękojmi rzadajac wymiany yv na nowy lub zwrot kasy. Kasy mi nie zwrócą ale może wymienia TV na nowy choć podobno będzie to wymiana matrycy. Teraz mam 14dni oczekiwania na odpowiedź sklepu.
 

Wesley1

Member
Bez reklam
65KS7000 - wczoraj pojawił się problem z regulacją głośności. TV nie reaguje na zmianę głośności w momencie kiedy źródłem jest Cyfrowy Polsat. Widać, że pilot reaguje - tzn podczas przyciskania świeci się dioda ale na TV nic się nie dzieje. Jak zmienię źródło na dysk zewnętrzny albo np na YT to wszystko jest OK. Ktoś spotkał się z takim problemem?
 

Davide

Member
Ja właśnie wczoraj złożyłem reklamację rękojmi ale TV Sony i w sklepie Euro. Pojawiły się po 3 tygodniach użytkowania paski na matrycy. Stwierdzono uszkodzona matryce. Nie chciałem od razu serwisu Sony a wolałem skorzystać z rękojmi rzadajac wymiany yv na nowy lub zwrot kasy. Kasy mi nie zwrócą ale może wymienia TV na nowy choć podobno będzie to wymiana matrycy. Teraz mam 14dni oczekiwania na odpowiedź sklepu.

Tak widziałem ;) czytałem twoje posty ;) Współczuje razem z Tobą. Śmieje się tylko bo z czego się okazuje sieciówki maja największy chłam lub nie zdziwiłbym się jak by na magazyn ostrożnie nie wypakowali tych tv....Szczerze. mogliśmy kupić tv od Kikiego i mieć święty spokój.Wiem po tv teścia...Przynajmniej główna postać z tego forum nie wysłałaby lipy - mysle ze za dużo by straciła.Nastepny TV kupuje u kikiego
 

kv77

New member
Ja właśnie wczoraj złożyłem reklamację rękojmi ale TV Sony i w sklepie Euro. Pojawiły się po 3 tygodniach użytkowania paski na matrycy. Stwierdzono uszkodzona matryce. Nie chciałem od razu serwisu Sony a wolałem skorzystać z rękojmi rzadajac wymiany yv na nowy lub zwrot kasy. Kasy mi nie zwrócą ale może wymienia TV na nowy choć podobno będzie to wymiana matrycy. Teraz mam 14dni oczekiwania na odpowiedź sklepu.

W Euro zgłoszenie z tytułu rękojmi i tak jest przesyłane do serwisu danej marki. Przerabiałem to właśnie z KS7000. Przez cały proces reklamacyjny z tytułu rękojmi kontaktował się ze mną serwis Samsunga i to producent proponuje sposób rozpatrzenia reklamacji. Oczywiście ze sklepu również dostaniesz odpowiedź, która tak naprawdę będzie powieloną informacją z serwisu. W moim przypadku za pierwszym razem wymiana części (płyta główna i matryca). Dopiero drugie zgłoszenie z tytułu rękojmi umożliwiło mi zwrot TV co musiałem zrobić i tak do serwisu Samsunga. Wiec jedyna różnica w rękojmi to możliwość zwrotu/wymiany po drugim zgłoszeniu.
 

Artison

New member
ja serwis zgłaszałem z tytułu odstającej przedniej dolnej chromowanej listwy w rogu i dwóch małych plamek pod matrycą(jakiś defekt..),oprócz tego był bad pixel ale pewnie przez te plamki zdecydowano na wymiane matrycy.Po dostarczeniu tv zaraz przy serwisancie zauważyłem jeden czarny bad pixel w rogu ekranu i blisko niego jakby również zabrudzenie,smuga nie wiem jak to nazwać bo ciężko to uchwycić..Pan serwisant zdziwiony mówi "dziwne bo sam szef zmieniał matryce:).Spisał kolejny raz wniosek i mówił że na zajutrz to zgłosi bo jeszcze ma sporo pracy w terenie.Niestety kontaktu już nie było,ale przez ten czas wraz z żoną stwierdziliśmy żeby olać już sprawę ,bo nie chce gorszej matrycy już a widze że ludzie mają większe problemy.Dałem sobie spokój szkoda życia na to..z jednym widocznym bad pkselem przeżyje (tego brudu tez nie widac).Ale to już ostatni tv od samsunga..jeśli kontrola jakości jest na takim poziomie to ja nie mam pytań..Jednak sony jakością wykonania bije na głowe konkurencję(albo mi się zdaje?).Do obrazu nie mam zastrzeżeń,używam głownie do filmów z pendrive i ps4 pro..Ale jak można sprzedawać tv za takie pieniądze który jest "klejony".Niech ktoś mi to racjonalnie wytłumaczy..podająć sensowne argumenty..Jestem ciekaw jak wypadają nowe modele sony na 2017 pod względem jakości wykonania..pozdrawiam forumowiczów!
 

pietas

New member
65KS7000 - wczoraj pojawił się problem z regulacją głośności. TV nie reaguje na zmianę głośności w momencie kiedy źródłem jest Cyfrowy Polsat. Widać, że pilot reaguje - tzn podczas przyciskania świeci się dioda ale na TV nic się nie dzieje. Jak zmienię źródło na dysk zewnętrzny albo np na YT to wszystko jest OK. Ktoś spotkał się z takim problemem?

heja , ja miałem 2 razy taki problem , wyłącz tv z gniazdka na parę minut pomoże
 

pietas

New member
No nie jest.Smieje sie teraz.Wlaczylem TV zero cloudingu i brak tego sub pixela.Poczekam do 1 kwietnia...Jak cos pojde i wywalcze cos moze....:) Saturn napisał mi że zawsze moge złożyć reklamację rękojmi

pooglądaj 15 min tv się nagrzeje będzie clouding :( na zimnym ja tez nie mam ani chmurki na 20 i diody off tv się nagrzeje i ... co do pixela , jak ci zmienia kolory albo znika to jeszcze coś dycha... ale nie wróże mu długiego żywota, chyba ze się obudzi i mu wróci sterowanie , ja też następny tv biorę od kikiego:) a ty ten swój oddaj , poczekaj na zwrot kasy z kredytu i kombinuj gdzie indziej ja bym nie popuścił płacisz 5k i co chcesz zostawić takiego bubla ?
 

FoX88

New member
oczywiście to nie ma znaczenia gdzie się kupuje, ale od kikiego sprawdzają przed wysyłką i kalibracja gratis jak jesteś w klubie hdtv

Z cloudingiem jest tylko taki problem, że w dniu odpalenia może być praktycznie niewidoczny, a po paru dniach przeszkadzać nawet, nie ma jakiejś reguły

Ja u siebie w dniu zakupu nie miałem cloudingu wcale, w ciągu tygodnia się pojawił lekki w lewym dolnym rogu, a jakieś 2-3 tygodnie się zmniejszył, magia

A ten TV mam ~4 miesiące i cieszę się, że nie kombinowałem jednak ze zwrotami i wymianą tym bardziej, że gwarancja nie uwzględnia cloudingu w przypadku LCD LED, więc bym się musiał ze sklepem siłować

Co do podświetlenia - W HDR wiadomo, 20, ale w SDR wiele osób sobie prześwietla ten obraz, i tutaj i na AVForums i na drugim HDTV, nie wiem jak można SDR oglądać na podświetleniu bliskim 20, a jednak dużo osób tak ogląda twierdząc, że poniżej tej wartości jest zbyt ciemno

Albo niektórzy są przyzwyczajeni do strasznie jaskrawego, nienaturalnego obrazu albo jakiś wadliwy TV mają, bo jak przejadę w SDR powyżej 10 to po prostu widać w wielu miejscach, że obraz jest prześwietlony, w SDR na 5 oglądam (wieczór, po ciemku, za TV tylko mam lekkie oświetlenie), gram na 10, w HDR na 20

Generalnie wg rtings, avforums etc, to właśnie 4-5 Backlight odpowiada 100-120cd \ m2, a pod tę wartość właśnie Blu-ray jest ustalany

Jasność w SDR KS jest naprawdę wysoka, bardziej psychologicznie można się wydawać, że 4-5 podświetlenie to za mało
 

Davide

Member
pooglądaj 15 min tv się nagrzeje będzie clouding :( na zimnym ja tez nie mam ani chmurki na 20 i diody off tv się nagrzeje i ... co do pixela , jak ci zmienia kolory albo znika to jeszcze coś dycha... ale nie wróże mu długiego żywota, chyba ze się obudzi i mu wróci sterowanie , ja też następny tv biorę od kikiego:) a ty ten swój oddaj , poczekaj na zwrot kasy z kredytu i kombinuj gdzie indziej ja bym nie popuścił płacisz 5k i co chcesz zostawić takiego bubla ?

Zostawiłem na 5 godzin i zero cloudingu.dlatego mnie to dziwi :) jak na oledzie;) ale zobaczymy dalej;) dzisiaj wpłaciłem do banku pieniądze i spłaciłem cały tv;) zobaczymy jak to będzie później w razie czego rękojmi :)
 

kosa666

New member
Byłem ostatnio w MediaMarkt w Galerii Bielany we Wrocku. W witrynie wystawowej stoją 3 szt. KS7500 65" jeden przy drugim, tak żeby tworzyły razem fragment okręgu.

W KAŻDEJ SZTUCE ODSTAWAŁA OBUDOWA!!

ot taka reklama SAMSUNGA :D
 

pepka

Member
Bez reklam
W gdańsku jest to samo. Na 4 czy 5 modeli ks7000/8000 obudowa w miarę ok tylko w jednym. Dla mnie to nie problem, obraz ważniejszy (martwego piksela wypatrzyłem tylko na jednym). Z planszami, możliwe że znalazłoby się ich więcej [emoji6]
 

FoX88

New member
Wg mnie to w MM i Saturn zostały właśnie same TV ze zwrotów albo jakieś, które po rozpakowaniu nie miały wzięcia, bo właśnie ramka odstawała albo badpixele, stąd tka dużo problemów teraz z zakupem normalnej sztuki

4 miesiące temu też wziąłem pierwszy wypakowany, sprawdzałem ramkę, bo znałem problem, nic w tej sztuce jednak pod tym kątem nie odstawało i do dzisiaj też tego problemu nie ma, a sprawdzam co jakiś czas dokładnie

Podobna sytuacja była np z Philipsem 6561 w Saturnie przez długi czas, że w kółko sztuki z tymi samymi problemami były sprzedawane, bo nie wracały na serwis, a z powrotem przepakowywane do sprzedaży
 
Do góry