Ja właśnie wczoraj złożyłem reklamację rękojmi ale TV Sony i w sklepie Euro. Pojawiły się po 3 tygodniach użytkowania paski na matrycy. Stwierdzono uszkodzona matryce. Nie chciałem od razu serwisu Sony a wolałem skorzystać z rękojmi rzadajac wymiany yv na nowy lub zwrot kasy. Kasy mi nie zwrócą ale może wymienia TV na nowy choć podobno będzie to wymiana matrycy. Teraz mam 14dni oczekiwania na odpowiedź sklepu.No nie jest.Smieje sie teraz.Wlaczylem TV zero cloudingu i brak tego sub pixela.Poczekam do 1 kwietnia...Jak cos pojde i wywalcze cos moze.... Saturn napisał mi że zawsze moge złożyć reklamację rękojmi
Ja właśnie wczoraj złożyłem reklamację rękojmi ale TV Sony i w sklepie Euro. Pojawiły się po 3 tygodniach użytkowania paski na matrycy. Stwierdzono uszkodzona matryce. Nie chciałem od razu serwisu Sony a wolałem skorzystać z rękojmi rzadajac wymiany yv na nowy lub zwrot kasy. Kasy mi nie zwrócą ale może wymienia TV na nowy choć podobno będzie to wymiana matrycy. Teraz mam 14dni oczekiwania na odpowiedź sklepu.
Ja właśnie wczoraj złożyłem reklamację rękojmi ale TV Sony i w sklepie Euro. Pojawiły się po 3 tygodniach użytkowania paski na matrycy. Stwierdzono uszkodzona matryce. Nie chciałem od razu serwisu Sony a wolałem skorzystać z rękojmi rzadajac wymiany yv na nowy lub zwrot kasy. Kasy mi nie zwrócą ale może wymienia TV na nowy choć podobno będzie to wymiana matrycy. Teraz mam 14dni oczekiwania na odpowiedź sklepu.
W Euro zgłoszenie z tytułu rękojmi i tak jest przesyłane do serwisu danej marki. Wiec jedyna różnica w rękojmi to możliwość zwrotu/wymiany po drugim zgłoszeniu.
Ja tez jestem świadom tej różnicy i właśnie dlatego zwróciłem di sklepu jako rekojmie a nie do serwisu sony. Rozmawiałem wczesniej z rzecznikiem praw konsumenta który dokladnie wszystko mi wyjaśnił i stad taka decyzja.Tak, to jedyna różnica, ale za to mega istotna z punktu widzenia konsumenta
65KS7000 - wczoraj pojawił się problem z regulacją głośności. TV nie reaguje na zmianę głośności w momencie kiedy źródłem jest Cyfrowy Polsat. Widać, że pilot reaguje - tzn podczas przyciskania świeci się dioda ale na TV nic się nie dzieje. Jak zmienię źródło na dysk zewnętrzny albo np na YT to wszystko jest OK. Ktoś spotkał się z takim problemem?
No nie jest.Smieje sie teraz.Wlaczylem TV zero cloudingu i brak tego sub pixela.Poczekam do 1 kwietnia...Jak cos pojde i wywalcze cos moze.... Saturn napisał mi że zawsze moge złożyć reklamację rękojmi
oczywiście to nie ma znaczenia gdzie się kupuje, ale od kikiego sprawdzają przed wysyłką i kalibracja gratis jak jesteś w klubie hdtvNie wazne gdzie kupicie tv. Wszedzie moze byc clouding i zepsuty piksel.
oczywiście to nie ma znaczenia gdzie się kupuje, ale od kikiego sprawdzają przed wysyłką i kalibracja gratis jak jesteś w klubie hdtv
pooglądaj 15 min tv się nagrzeje będzie clouding na zimnym ja tez nie mam ani chmurki na 20 i diody off tv się nagrzeje i ... co do pixela , jak ci zmienia kolory albo znika to jeszcze coś dycha... ale nie wróże mu długiego żywota, chyba ze się obudzi i mu wróci sterowanie , ja też następny tv biorę od kikiego a ty ten swój oddaj , poczekaj na zwrot kasy z kredytu i kombinuj gdzie indziej ja bym nie popuścił płacisz 5k i co chcesz zostawić takiego bubla ?