Samsung seria B650 (32b650, 37b650, 40b650, 46b650) test, opinie, wszystko o serii...

januszkop

New member
internet

Odpowiedź z Samsunga:

"Szanowny Kliencie
W imieniu firmy Samsung, serdecznie dziękujemy za kontakt.
W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy poinformować:

Obecnie usługa youtube nie działa prawidłowo. Trwają prace nad nową wersją oprogramowania dla poprawienia działania usługi. Sugeruje co pewien czas sprawdzać na stronie New URL, w zakładce „Wsparcie”, dział „Centrum pobierania”, czy jest dostępna nowa wersja.

Z chęcią udzielimy odpowiedzi na ewentualne następne pytania."
==============
witam
ponieważ problem dotyczy wszystkich serwisów Internetowych (nie tylko YouTube) zadzwoniłem dzisiaj do SAMSUNGa - jeszcze nie dokończyłem mówić o co mi chodzi konsultant powiedział, że problem jest im znany i naprawa może potrwać jeszcze tydzień
 

lopez66

New member
to nie ma żadnego znaczenia, uruchominienie FTPa nie spowodowało zablokowania Internet@TV

Podejrzewam że jednak ma. Kilka dni temu użyłem FTP i po tym fakcie "usługa nieobsługiwana".
Wyłączyłem TV, wyjąłem kabel internetowy,włączyłem TV, uruchomiłem internet@TV, po chwili anulowałem i podpiąłem kabel. Internet działa.
 

CHRIS7779

New member
Czyli to był zbieg okoliczności, czy musze coś odinstalować lub coś innego. Obecnie dalej nie dział bez odpięcia kabla i ponownego podłączenia.
 

lopez66

New member
Czyli czekamy na poprawę ?
Raczej tak.
Myślałem że to przez uruchomienie FTP, ale minął kolejny dzień, włączam internet@TV i to samo; "usługa nieobsługiwana" pomimo, że nie bawiłem się żadnymi dodatkami SamyGo od ostatniego razu.

Uruchamia się dopiero po procedurze: odłącz kabel internetowy, wyłącz i włącz TV, uruchom internet bez kabla - gdy znika info "Łączenie" i pojawia się "Start" anuluj proces i podłącz kabel internetowy. Wtedy zaskakuje.
 

pedro_78

New member
Bez reklam
W moim tv nadal nie działa czyżby Samsung olał starych klientów? Ma ktoś może jakieś informacje na ten temat?
Samsung olał nas już dwa lata temu.
Witam
Czy mógłby ktoś udzielić informacji na temat najnowszego softu do tego modelu.

Żadna z aktualizacji nie wprowadza ulepszeń, a nawet utrudnia życie ludziom korzystającym z aplikacji SamyGo. Jeżeli twój TV działa dobrze to nie kombinuj z aktualizacjami. Ja mam stary soft 2005 i działa bez zarzutów.
 

natju

New member
Samsung olał nas już dwa lata temu.


Żadna z aktualizacji nie wprowadza ulepszeń, a nawet utrudnia życie ludziom korzystającym z aplikacji SamyGo. Jeżeli twój TV działa dobrze to nie kombinuj z aktualizacjami. Ja mam stary soft 2005 i działa bez zarzutów.

Działa Ci internet@ ?? bo ja też mam soft 2005 i "Usługa nieobsługiwana":-(
 

jaco2002

New member
Dzwoniłem na infolinie Samsunga. Problem jest im znany, trzeba czekać cierpliwie na ponowne uruchomienie serwera. Ciekawe, czy użytkownicy "wyższych" wersji telewizorów maja ten sam problem, czy dotknął on jedynie użytkowników "starych" wersji odbiorników...
 

grzd1

New member
Odpowiem czesciowo: Co prawda telewizor mam z serii b i cały czas usługa nieobsługiwana, ale na blu-ray samsunga BD-D5300 usługi internetowe działają
 
Do góry