Witam.
W lutym 2018 roku zakupiłem ten TV. Na stronie sprzedawcy była dołączona fotka że Samsung oferuje 5 lat gwarancji na matrycę .Kilka dni temu zauważyłem że na ekranie po lewej stronie pojawiły się 2 pionowe linie (na razie ledwie widoczne ale są i wiem że będzie gorzej ) Pisałem do Samsunga i stwierdzili że TV jest po gwarancji .Sklep odpowiedział żeby pisać do Samsunga i .....koło się zamyka. Pytanie kieruję do Was: Czy Samsung oferował 5 lat gwarancji czy mnie się coś po....ło ? Rok wcześniej też w tym samym sklepie zakupiłem inny UE65KS7500 i na ten też było 5 lat gwarancji na matrycę .
Za wszelkie podpowiedzi będę wdzięczny
W lutym 2018 roku zakupiłem ten TV. Na stronie sprzedawcy była dołączona fotka że Samsung oferuje 5 lat gwarancji na matrycę .Kilka dni temu zauważyłem że na ekranie po lewej stronie pojawiły się 2 pionowe linie (na razie ledwie widoczne ale są i wiem że będzie gorzej ) Pisałem do Samsunga i stwierdzili że TV jest po gwarancji .Sklep odpowiedział żeby pisać do Samsunga i .....koło się zamyka. Pytanie kieruję do Was: Czy Samsung oferował 5 lat gwarancji czy mnie się coś po....ło ? Rok wcześniej też w tym samym sklepie zakupiłem inny UE65KS7500 i na ten też było 5 lat gwarancji na matrycę .
Za wszelkie podpowiedzi będę wdzięczny