Samsung QE65Q7CAM gwarancja na ekran

boleq1971

New member
Witam.
W lutym 2018 roku zakupiłem ten TV. Na stronie sprzedawcy była dołączona fotka że Samsung oferuje 5 lat gwarancji na matrycę .Kilka dni temu zauważyłem że na ekranie po lewej stronie pojawiły się 2 pionowe linie (na razie ledwie widoczne ale są i wiem że będzie gorzej ) Pisałem do Samsunga i stwierdzili że TV jest po gwarancji .Sklep odpowiedział żeby pisać do Samsunga i .....koło się zamyka. Pytanie kieruję do Was: Czy Samsung oferował 5 lat gwarancji czy mnie się coś po....ło ? Rok wcześniej też w tym samym sklepie zakupiłem inny UE65KS7500 i na ten też było 5 lat gwarancji na matrycę .
Za wszelkie podpowiedzi będę wdzięczny
 

adam80

Member
Kupuję telewizory Samsunga dość regularnie (często zmieniam) i nigdy nie spotkałem się z gwarancją 5 lat na matrycę, Samsung z pewnością nie uzna fotki na stronie sprzedawcy jako podstawy do wydłużenia gwarancji, o ile takiej promocji nie wprowadzał, jeśli masz jakiś zrzut ekranu czy fotkę z tej promocji, to możesz żądać naprawy od sklepu, jaki to sklep?
 

boleq1971

New member
Telewizory kupiłem w tym sklepie Appliances Direct .co.uk .Niestety nie zrobiłem żadnego zdjęcia że jest 5 lat gwarancji na ekran ale dam sobie może nie rękę ale palec uciąć że na stronie przy tym modelu była informacja o 5 letniej gwarancji na ekran ....Ta informacja była dodatkowym bodźcem żeby właśnie na ten TV wydać ponad 2.000£......
 

mat74

Well-known member
Bez reklam
Mieszkam a więc i kupuję w UK - owszem ,trafia się że producenci oferują w ramach promocji 5 letnie gwarancje na swój sprzęt kupiony u oficjalnego dystrybutora.Jednak zawsze jest uwarunkowane rejestracją takiego artykułu na stronie producenta wraz z podaniem (zdjecie, pdf) dowodu zakupu.
 

boleq1971

New member
Mieszkam a więc i kupuję w UK - owszem ,trafia się że producenci oferują w ramach promocji 5 letnie gwarancje na swój sprzęt kupiony u oficjalnego dystrybutora.Jednak zawsze jest uwarunkowane rejestracją takiego artykułu na stronie producenta wraz z podaniem (zdjecie, pdf) dowodu zakupu.

Masz rację .Sklepy dają 5 lat gwarancji ale tak jak napisałeś trzeba produkt zarejestrować. Dołączam screen . Ja tego nie zrobiłem przy zakupie TV bo byłem przekonany że mam automatycznie 5 lat gwarancji Echhhh mądry polak po szkodzie
 

Attachments

  • Zrzut ekranu (4)_LI.jpg
    Zrzut ekranu (4)_LI.jpg
    456,5 KB · Wyś: 22
Do góry