Dzień dobry,
Mam problem z obrazem w telewizorze po dłuższym oglądani treści z Netflix'a (treści UHD - HDR).
Sytuacja jest nietypowa i pojawia w różnych odstępach czasu - raz po oglądnięciu jednego odcinka na Netflixie, a raz po kilku odcinkach.
Problem objawia się tym, że po oglądnięciu treści na Netflixie zaczyna wariować kolor w telewizorze - kolory są mocno przesycone, a obraz staje się mało wyraźny (pojawiają się smugi, itp).
Pomaga jedynie wyłączenie telewizora poprzez długie trzymanie przycisku wyłączania na pilocie - wtedy TV się tj. restartuje.
Wykonałem zdjęcia jak wygląda obraz na zwykłym kanale HD przed, jak i po oglądnięciu treści z Netflixa na których widać różnicę.
Problem występuje na moich dwóch telewizorach QE65Q60RATXXH jak i QE55Q60RATXXH.
Czy ktoś spotkał się z takim problemem?
Dziękuję za pomoc.
Poniżej dwa zdjęcia z nieprawidłowym obrazem po wyjściu z Netflix'a:
Kolejne dwa zdjęcia z prawidłowym obrazem po restarcie Telewizora (przytrzymując przycisk wyłączania).
Mam problem z obrazem w telewizorze po dłuższym oglądani treści z Netflix'a (treści UHD - HDR).
Sytuacja jest nietypowa i pojawia w różnych odstępach czasu - raz po oglądnięciu jednego odcinka na Netflixie, a raz po kilku odcinkach.
Problem objawia się tym, że po oglądnięciu treści na Netflixie zaczyna wariować kolor w telewizorze - kolory są mocno przesycone, a obraz staje się mało wyraźny (pojawiają się smugi, itp).
Pomaga jedynie wyłączenie telewizora poprzez długie trzymanie przycisku wyłączania na pilocie - wtedy TV się tj. restartuje.
Wykonałem zdjęcia jak wygląda obraz na zwykłym kanale HD przed, jak i po oglądnięciu treści z Netflixa na których widać różnicę.
Problem występuje na moich dwóch telewizorach QE65Q60RATXXH jak i QE55Q60RATXXH.
Czy ktoś spotkał się z takim problemem?
Dziękuję za pomoc.
Poniżej dwa zdjęcia z nieprawidłowym obrazem po wyjściu z Netflix'a:
Kolejne dwa zdjęcia z prawidłowym obrazem po restarcie Telewizora (przytrzymując przycisk wyłączania).