Samsung Q90t- wyłączający się hdr

fausto1

New member
Bez reklam
Od samego początku mam z tym problem lecz dopiero niedawno zaskoczyłem w czym problem.
Filmik dobrze ukazuje problem który przy najenowszym updacie nie został rozwiązany.
Jest to na tyle denerwujące że grając np w gears of war i tam gdzie jest kazda cut scenka wyłącza się HDR. Trzeba wtedy wejść w opcje TV, wyłączyć tryb gry, włączyć i dopiero z powrotem zaskakuje.
Chciałbym was też zapytać czy w takim przypadku może byc to powód do odda ja telewizora nawet jeśli minęło 14 dni na odstąpienie?
https://youtu.be/-uAAYYIz78Q


Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
 

daroquaresma

Klub HDTV.com.pl
VIP
Hmmm ciężko powiedzieć, jest to na pewno denerwujące, ale czy uznają to za uniemożliwiające korzystanie z TV? Warto podpytać w sklepie, może akurat pójdą na rękę, choć równie dobrze mogą powiedzą Ci że zostaje już tylko serwis. Czyli jednak zdecydowałeś się na Q90T? ;)
 

fausto1

New member
Bez reklam
Hmmm ciężko powiedzieć, jest to na pewno denerwujące, ale czy uznają to za uniemożliwiające korzystanie z TV? Warto podpytać w sklepie, może akurat pójdą na rękę, choć równie dobrze mogą powiedzą Ci że zostaje już tylko serwis. Czyli jednak zdecydowałeś się na Q90T? ;)
No jest to bardzo uciążliwe przy niektórych tytułach gdzie są jakieś przerywniki filmowe to wtedy odrazu się wyłącza i trzeba ręcznie zmieniać w ustawieniach TV. Na serwis już zgłosiłem sprawę tak czy tak. No tak padło na Q90t gdyż na prawdę dobrze świeci i jasno co przy moim pokoju zdaje egzamin. A kwesta dse nie podlega np reklamacji?

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
 

daroquaresma

Klub HDTV.com.pl
VIP
Czyli pokombinowałeś coś w ustawieniach? No dziwiło mnie to na początku że q90t gorzej świeci niż xh90. Kurczę to mogłeś na początku zadzwonić do sklepu, może akurat dogadałbyś się ze zwrotem, w momencie jak zadzwoniłeś do serwisu to oni dostali zgłoszenie i będziesz teraz czekał na odpowiedź z ich strony. Nie mam pojęcia czy to podlega reklamacji, możliwe że ktoś z serwisu przyjedzie i na miejscu może będą coś kombinować, ewentualnie wezmą TV na serwis..... ale nie wiem czy to dobre rozwiązanie.
 

fausto1

New member
Bez reklam
W Mediaexpert kupowałem. Niestety osobiście nie mam jak pojechać gdyż mam kwarantannę. Na zgłoszenie reklamacji odesłali do serwisu Samsunga bezpośrednio

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
 

fausto1

New member
Bez reklam
Zgłoszone do serwisu. Pierw jakimiś pierdołami mailowymi zasypali o tym żeby połączyć się zdalnie ze specem , zrobić restart, pobrać najnowszą aktualizacje.

bla bla bla. Wszystko to już dawno robiłem

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
 
Do góry