No dobra , krótko mówiąc przyjechal technik, przywiózł nową płytę sterujaca telewizora. Wymienil na miejscu , odpalamy tv i shit, nic się nie zmienilo, nadal skokowe rozjaśnianie. Gdy nie odzywal się tydzień zadzwonilem sam. Gość stwierdził że sprawdzał na innych tv z tego i jakiegoś tam innego modelu i że jest to normalne w tych modelach i że to taka " specyfika pracy" . Trochę mnie zirytowal swoją niewiedzą i brakiem profesjonalności , bo jeśli te panele tak mają to tylko po podaniu modelu i objawów powinien wiedzieć że to "specyfika pracy " tego tv a nie bawić się ustawieniami , resetować wszystkie , wchodzić w ukryte menu i wkońcu wymieniać podzespoły telewizora zeby dumnie stwierdzić że tak ma być . Gówno prawdz , po prostu nie wie jak naprawić tv a przede wszystkim nie wie co naprawiać. Niezłe co ? W takim przypadku zażadałem pisemnego potwierdzenia z "serwisu " samsunga że skokowe rozjasnianie panelu jest normalną specyfika techniczną tego modelu.Nigdzie w specyfikacji nie znalazłem wzmianki o tej " funkcji , jest natomiast wielkimi literami napisane :FULL HD , 3D , TV SMART etc.Gość nie wie teraz jak to ugryść , mówi mi że cały czas pisze do samsunga w tej sprawie , a to że czeka na odpowiedż, zaczyna mnie już śmieszyć groteskowość i miotanie się samsunga w tej sytuacji. Powiedziałem wprost że orzeczenie o poprawnym dzialaniu tv jest mi potrzebne do prawnego dochodzenia swoich roszczeń i bardzo jestem ciekawy jak będą formułować opis usterki. Teraz zadzwonię do nich po weekendzie majowym z ponagleniem, jeśli nadal nie będzie odpowiedzi do do centrali , ja mam czas i jestem cholernie uparty , tak łatwo to nie ma jak się buble sprzedaje...