Czesc,
W Sobote zakupiłem Samsunga NU 8042 w MM.
Tak naprawdę to dwa egzemplarze...
Okazało się , że po około godzinie od włączenia pojawiła się mała "rysa" na jednym z tych tv .
Rysa nie na panelu bezpośrednio a pod nim... wygląda jakby ktoś wrzucił grubą bawełnianą nitkę na Panel..
Postanowiłem zareklamować TV z tytułu Rekojmi...
Przyjechał dzisiaj serwis Producenta i twierdzi że to ja uszkodziłem matrycę - mimo iż nie dotknąłem panela a na pewno nie uszkodziłem [otwierałem TV i instalowałem zgodnie z instrukcją producenta] , bo tak jak wspomniałem nie ma zewnętrznego uszkodzenia rysy itp.
Czekam na odpowiedz oficjalną sklepu.
Możecie proszę podpowiedzieć co w takim wypadku zrobić??
Jestem WKU***** ze ...
dzieki z góry za info
W Sobote zakupiłem Samsunga NU 8042 w MM.
Tak naprawdę to dwa egzemplarze...
Okazało się , że po około godzinie od włączenia pojawiła się mała "rysa" na jednym z tych tv .
Rysa nie na panelu bezpośrednio a pod nim... wygląda jakby ktoś wrzucił grubą bawełnianą nitkę na Panel..
Postanowiłem zareklamować TV z tytułu Rekojmi...
Przyjechał dzisiaj serwis Producenta i twierdzi że to ja uszkodziłem matrycę - mimo iż nie dotknąłem panela a na pewno nie uszkodziłem [otwierałem TV i instalowałem zgodnie z instrukcją producenta] , bo tak jak wspomniałem nie ma zewnętrznego uszkodzenia rysy itp.
Czekam na odpowiedz oficjalną sklepu.
Możecie proszę podpowiedzieć co w takim wypadku zrobić??
Jestem WKU***** ze ...
dzieki z góry za info