Samsung KS8000 - biała poświata w rogu

mastek81

New member
Witam,
Zauważyłem że w prawym dolnym rogu przy jasnych scenach niepokojącą rzecz - jasna białą poświata.
Ogólnie prawie tego nie widać z daleka w trakcie normalnego użytkowania, szczególnie przy kolorowych scenach, ale w jaśniejszych już można to zauważyć.

Zdjęcia poniżej.

Jak sądzicie czy to coś podlega gwarancji? Mam ubezpieczenie dokupione 5letnie, więc jeżeli jest podstawa to reklamacji to chciałbym wykorzystać - tym bardziej że TV będę sprzedawał i nowy użytkownik może mi się do tego przyczepić.
Natomiast nie chciałbym pokrywać kosztów nieuzasadnionej gwarancji.
Taką informacje dostajemy podczas zgłaszania problemu: "Informuję również, że jeśli zgłoszenie okaże się niezasadne, a urządzenie nie jest jednak uszkodzone, kosztami przyjazdu serwisu obciążony jest Klient, nie ubezpieczyciel."

Z góry dziękuje za pomoc.
:popcorn::popcorn::popcorn:

ks8000-1-min.jpg

ks8000-2-min.jpg

ks8000-3-min.jpg

ks8000-4-min.jpg

ks8000-5-min.jpg

ks8000-6-min.jpg

ks8000-7-min.jpg

ks8000-8-min.jpg
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Ja bym reklamował, jak dla mnie to już wykracza po za "standardy". Być może, że serwisant popuści obudowę i problem zniknie.
 

Seizo

Active member
Bez reklam
To jest niestety standard w KSach i ten problem był szeroko opisywany na forum w dedykowanym wątku.
 

Seizo

Active member
Bez reklam
Seizo ale rozumiem że jak najbardziej reklamacja była uznawana tak ?
Z tego co pamiętam to serwis wymieniał matryce. Tutaj masz watek o całej serii KS

http://www.hdtv.com.pl/forum/samsung/126298-samsung-seria-ks-na-2016r-wszystko-na-ten-temat.html
Proponuję przeglądać posty od końca, bo ta wada pojawiała się po czasie.

Tutaj jest również opisany dokładnie taki sam problem jak u Ciebie.
https://eu.community.samsung.com/t5/telewizory/dziwne-quot-prze%C5%9Bwietlenie-quot-w-lewym-rogu-ekranu/td-p/589364
 

mastek81

New member
Ale naprawdę masz jeszcze gwarancję na ten model, bo to model sprzed 3 lat.

Kiki, dokupiłem tą 5letnią i chyba został mi ponad rok jakoś.



Z tego co pamiętam to serwis wymieniał matryce. Tutaj masz watek o całej serii KS

http://www.hdtv.com.pl/forum/samsung/126298-samsung-seria-ks-na-2016r-wszystko-na-ten-temat.html
Proponuję przeglądać posty od końca, bo ta wada pojawiała się po czasie.

Tutaj jest również opisany dokładnie taki sam problem jak u Ciebie.
https://eu.community.samsung.com/t5/telewizory/dziwne-quot-prze%C5%9Bwietlenie-quot-w-lewym-rogu-ekranu/td-p/589364

Bardzo dziękuje za informacje i linki, wieczorem się z tym wszystkim zapoznam.
 

Wesley1

Member
Bez reklam
Jak masz jeszcze gwarancje to nawet się nie zastanawiaj i zgłaszaj. Miałem to samo ze swoim KSem po półtora roku. Zwrócili mi pieniądze.
 

mastek81

New member
Dziś dzwoniła miła Pani z Gwarancji+ z MM.
Szkoda całkowita: 3300zł - więc idealnie, nie muszę się bawić w sprzedawanie:)

Dzięki za pomoc, pozdrawiam
 
Do góry