SAMSUNG - jak i gdzie złożyć reklamację naprawy?

nemko

New member
Witam wszystkich, Z góry przepraszam jak piszę w złym dziale. Szukałem podobnego tematu, ale nigdzie nie znalazłem. Chcę złożyć skargę na Samsung Polska i jego serwisy z tytułu źle wykonanych napraw gwarancyjnych mojego Tv Samsung 40D7000. Czterokrotne wizyty mojego Tv na testach w autoryzowanych serwisach nie pozwoliły serwisantom (czytaj nie chcieli) wykryć usterki. Po ostatniej wizycie kolejny raz reklamowałem źle wykonaną usługę i od pięciu dni brak jakiegokolwiek odzewu. Potrzebuję adres kontaktowy do właścicieli (zarządców) Samsunga pod który podlega Samsung Polska.
 
Ostatnia edycja:

LuKiMaT

New member
Może poproś o pomoc rzecznika praw konsumenta właściwego dla Twojego miejsca zamieszkania. Myślę, że do sprawy trzeba podejść spokojnie. Krzyk i złość tu nic nie pomoże :). Jeżeli zgłaszałeś oficjalnie przez stronę Samsunga skargę i to nie przyniosło skutku, to opisz dokładnie swoją sytuację i skontaktuj się z rzecznikiem.
 

robertuss

Active member
Bez reklam
Dane kontaktowe

Informacje o firmie Samsung:
Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.
ul. Marynarska 15
02-674 Warszawa
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS nr 0000128080
NIP 526-10-44-039
kapitał zakładowy - 52.759.500 złotych.
 

nemko

New member
Panowie, powyższy adres jest mi znany i nie chcę z nimi już nic załatwiać. To jest państwo w państwie. W ich ostatniej odpowiedzi na moją reklamację ostatniej naprawy, aby mnie olać zarzucili mi, że pozmieniałem coś w ustawieniach w menu serwisowym. Ja nic nie zmieniałem, a poza tym to w żadnej ekspertyzie nie ma mowy o tym że było coś zmieniane.
 

Piwek80

Member
Jeśli raczą się do Ciebie odezwać to prawdopodobnie dostaniesz od nich pismo z prośbą o ponowne zgłoszenie tv do serwisu a w przypadku potwierdzenia usterki przez serwis dostaniesz nowy tv. Tylko, że skoro cztery razu usterki nie stwierdzili to wątpię żeby zrobili to za piątym razem...
Mniej więcej tak to wygląda w przypadku innych produktów tej firmy.
 

nemko

New member
Piąty raz będzie taki jak i poprzednie. Problem w tym, że dzięki dzielnej postawie Samsung Polska jestem już po gwarancji (chociaż nie do końca), a serwisom chyba o to głównie chodziło aby mieć klienta pogwarancyjnego. W związku z powyższym ponawiam moją prośbę o receptę na zaistniałą sytuację.
 

Piwek80

Member
Podobno właśnie na przy Marynarskiej mają jakiś dział reklamacji, a to jak ten dział działa opisałem Ci wcześniej. Zdarzają się podobno też osoby, którym udaje się coś wywalczyć.
 

nemko

New member
Podobno właśnie na przy Marynarskiej mają jakiś dział reklamacji, a to jak ten dział działa opisałem Ci wcześniej. Zdarzają się podobno też osoby, którym udaje się coś wywalczyć.

Z tym działem miałem już wcześniej kontakt, ale teraz milczy od pięciu dni. Dlatego potrzebny mi jest kontakt z kimś komu Samsung Polska podlega. Myślę że oprócz tego potrzebny będzie jakiś niezależny ekspert.
 

LuKiMaT

New member
Czy po każdym odebraniu TV z serwisu otrzymywałeś jakiś protokół z przeprowadzonych napraw. Powinieneś otrzymać informację, co było robione, wymieniane. Jeżeli nie, to zwróć się do serwisu, żeby Ci przekazali takowe dokumenty. Możesz też poinformować ich, że te dokumenty są Ci potrzebne do zgłoszenia sprawy do rzecznika. Interwencja rzecznika może zdziałać cuda, często wystarcza jedno pismo i firmy inaczej rozmawiają z klientem. Czasem wystarczy tylko "postraszyć". Dodam, że pomoc rzecznika jest bezpłatna. Piszesz, że minął już okres gwarancji, tu możesz mieć problem. Musisz pamiętać, że gwarancja się nie przedłuża, wbrew powszechnej opinii na naprawiane rzeczy. Chyba, że producent ma takowy zapis w warunkach. Temat reklamacji jest bardzo obszerny i zagmatwany.
 

robertuss

Active member
Bez reklam
I tu by się przydała nowa ustawa , że po dwóch naprawach klient żąda pieniędzy.ale chyba jeszcze nie weszła wżycie.

Reklamowanie na niezgodność pewnie też się zakończy jak do tej pory.

Pewnie tylko Rzecznik zostanie
 

prezy

New member
Bez reklam
Zgadzam się. Kolejnym etapem jest rzecznik. Niestety aby skorzystać z jego usług musisz mieć dokładnie udokumentowaną ścieżkę reklamacyjną.
Jeszcze jeden pomysł mi przychodzi do głowy - prasa i media to ma potężną siłę. Ostatnio oglądałem reportaż na temat reklamacji Mercedesa za 800 tys. PLN i tylko media pomogły.
 

LuKiMaT

New member
Nie ma co dywagować, jeżeli TV faktycznie nie działa tak jak powinien, proponuję obrać następującą drogę. Zeskanować wszystkie papiery z dotychczasowych napraw, jeżeli nie masz to wystąpić z oficjalnym pismem do serwisu żeby je udostępnił. Zrobić zdjęcia, nagrać film nieprawidłowej pracy TV i z tymi dokumentami zgłosić reklamację do Samsunga. W zgłoszeniu zaznaczyć, że w przypadku braku pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia w ciągu powiedzmy 2 tyg. zostanie powiadomiony właściwy rzecznik praw konsumenta.
To jest najłatwiejsza droga, potem pozostaje już tylko własna ekspertyza rzeczoznawcy i sądy. Myślę że TVN czy Polsat nie będą zainteresowane nagłośnieniem tej sprawy ;). No chyba, że ktoś z kolegów ma pomysł na nowy program np. na TVN ;).
 

nemko

New member
Przepraszam że póki co z wiadomych powodów nie podaję usterki mojego TV. Może powiem tylko tyle, że nagranie filmiku raczej nie wchodzi w grę, a jak już to super kamera, a i ona raczej nie wystarczy jako dowód. Tu jest potrzebny ekspert ze sprzętem, a ja takiego nie mam, nie wiem gdzie go szukać, i nie wiem w którym momencie może on zadziałać, tak aby nie przyczepili się do ingerencji osób trzecich czy mojej, co jest równoznaczne z utratą gwarancji.
 
Do góry