Samsung D8000 problem z matrycą LED

divt

New member
Witam
Jestem posiadaczem telewizora Samsung model UE46D8000.
Na wstępie chciałbym zaznaczyć, ze jestem całkowicie rozczarowany, zarówno samym telewizorem jak i kontaktem z serwisem Samsunga.

Zakupiony przeze mnie model wykazuje ogromne braki oraz, moim zdaniem, ewidentne wady związane z podświetleniem matrycy. Problem dotyczy kilku aspektów (kolejność według skali istotności):
1) podświetlenie matrycy wzdłuż lewej krawędzi (ok 20-25 cm od krawędzi) wyraźnie kontrastuje, pionową linią odcięcia od pozostałej części matrycy. Efekt ten zauważalny jest zarówno w ciemnych jak i jasnych (!) scenach mocno rozpraszając uwagę w trakcie oglądania oraz znacznie obniżając jakość wyświetlanego obrazu.

2) wzdłuż górnej i dolnej krawędzi, na całej długości ekranu, w odległości ok 5mm od samej krawędzi, widoczne są jasne, przebijające pasy.

3) mały ubytek, jakby przygniecenie matrycy na środku górnej krawędzi, prześwietlający i widoczny szczególnie w momencie wyświetlania filmów z czarnymi pasami nad i pod obrazem.

4) spory Clouding na całej powierzchni matrycy.

Wadą najbardziej uciążliwą jest wada opisana w punkcie pierwszym- dwa, niezależne autoryzowane serwis Samsunga orzekły jednak (na oko!!!), iż wady nie stwierdzają i nie widzi jakichkolwiek podstaw do naprawy bądź wymiany matrycy stwierdzając że podobne efekty mieszczą się w granicach normy produkcyjnej firmy Samsung.

Bardzo proszę o pomoc- czy ktoś spotkał sie już z podobnym problemem w opisywanym modelu? Co powinienem zrobić w przypadku gdy serwis odrzuca mają reklamacje?

Opisywany model to rzekomo flagowy model Samsunga...
Z uwagi na powyższe wszystkim zainteresowanym zakupem opisywanego modelu polecam rozważenie tej decyzji ponownie!... osobiście uważam, że z uwagi na tak rażące braki w wykonaniu matrycy nie jest on wart 2tys złotych nie wspominając już o cenie po której jest oferowany w sprzedaży (prawie 6 tyś zł)- kolejny minus to fatalny serwis egzaminujący sprzęt 'na oko' i ogólne podejście do obsługi klienta.
 
Ostatnia edycja:

Markus1

New member
Trochę mnie zmartwiłeś, bo chciałem kupić co prawda model 6500 40" ale bądź co bądź tego samego producenta. Teraz trochę strach.
 

fula

New member
Tych wad się nie spotyka w modelu D6500, jest inna budowa matrycy.

Problem: "2) wzdłuż górnej i dolnej krawędzi, na całej długości ekranu, w odległości ok 5mm od samej krawędzi, widoczne są jasne, przebijające pasy."

Występuje praktycznie w każdym modelu D7000 i D8000
 

divt

New member
problem 2,3,4 choć bardzo uciążliwe i 'niegodne' sprzętu wartego 6 tyś są jakkolwiek do zaakceptowania, natomiast problem opisany w punkcie 1 (przebijająca pionowa linia) jest kategorycznie nie do przyjęcia... Co jednak w momencie gdy serwis Samsung uchyla się od usunięcia problemu... tym samym praktycznie skazując swojego klienta na obcowanie ze sprzętem wadliwym!
 

fula

New member
problem 2,3,4 choć bardzo uciążliwe i 'niegodne' sprzętu wartego 6 tyś są jakkolwiek do zaakceptowania, natomiast problem opisany w punkcie 1 (przebijająca pionowa linia) jest kategorycznie nie do przyjęcia... Co jednak w momencie gdy serwis Samsung uchyla się od usunięcia problemu... tym samym praktycznie skazując swojego klienta na obcowanie ze sprzętem wadliwym!

Zakładasz sprawę cywilną, ale przedtem jest sprawa rozjemcza(chyba tak się nazywa) z rzecznikiem konsumenta. Rzecznik Konsumenta jest przy każdym urzędzie miasta.

Coś takiego znalazłem: http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
 
Ostatnia edycja:

divt

New member
dokładnie tak też uczynię! szkoda tylko, że zostałem zmuszony do takiego kroku- ot, podejście firmy Samsung do klienta! Przy okazji wszystkich którym zależy na jakości obrazu przestrzegam przed zakupem tego modelu!
 

fula

New member
Szczerze mówiąc to ja widzę małą różnice prześwietlenia lewej krawędzi (pewnie zdjęcie nie oddaje tego obrazu dokładnie)
Ale te pasy na górze i dole 5mm to dawno samsung powinien usunąć z flagowego modelu.
Co do cloudingu, to jest wadą ogólną budowy matryc LCD a szczególnie EDGE LED.
 

divt

New member
zapewniam, że efekt prześwietlenia jest niesamowicie uciążliwy i nie przeszkadzałby tylko zupełnemu ignorantowi w stosunku do jakości wyświetlanego obrazu! Poza tym, w momencie zakupu byłem przekonany iż kupuje sprzęt wolny od tego typu niedoróbek oraz wad, i z takiego produktu pragnę korzystać.
 

Primer

New member
Nie chce mi się po raz kolejny opowiadać mojej wzruszającej historii ale naprawdę przeszedłem z firmą szajsung masakryczne przygody.Ta firma to banda oszustów ładująca do swoich najlepszych tv gówniane matryce od kilku producentów, które są bardzo wadliwe z kilku powodów.Między innymi clouding,sub piksele, świecące narożniki o kolorach i kontraście nie wspomnę.Co śmieszniejsze wmawiają ludziom że to norma i tak ma być.Wywalasz kilka ciężko zarobionych tysięcy dostajesz g... które przez swoje wady (chodzi mi o matrycę) tylko rozprasza twoją uwagę zamiast skupiac ją na idealnym obrazie HD a firma odpowiada że wszystko jest ok i że z tym można żyć.Ponieważ jest to kolejny przypadek niezadowolonego klienta stwierdzam że firma szajsung to największe dno próbujące robić z ludzi kretynów.Ostrzegam przyszłych nabywców,omijajcie z daleka serię tv D a ponieważ nowa seria ES nadal będzie miała praktycznie te same matryce omijajcie też serię ES.Chyba że po zapłaceniu kilkunastu tys. chcecie usłyszeć ta technologia tak ma.Zawsze miałem obawy przed tym koreańskim g... ale po rocznej walce i kilkunastu tv które znalazły się u mnie w domu od modelu D6500 do D8000 stwierdzam że matryce w tych tv to nieporozumienie,uważajcie a najlepiej jeżeli nie chcecie mieć problemów nie kupujcie.Pzdr
 

divt

New member
najsmutniejszym w całej historii jest sposób w jaki Samsung podchodzi do klienta... Już w pierwszym kontakcie z Centrum Obsługi Klienta, na wstępie konsultant informuje (straszy!), że w przypadku braku stwierdzenia usterki klient może być obciążony kosztami...
Ponowie w autoryzowanym serwisie na opis zgłaszanych wad reagują w następujący sposób: "Proszę Pana.. mój znajmy ma ten sam model i on to dopiero ma Clouding i podobne problemy- Pan powinien być zadowolony ze swojego egzemplarza... My tego nie naprawimy bo nas centrala obciąży kosztami...".
Brak mi słów... zastanawiam się tylko czy to polskie realia czy ogólna polityka firmy Samsung. W końcu zarówno COK jak i autoryzowany serwis to bezpośredni przedstawiciele zarówno firmy jak i marki....
 
Ostatnia edycja:

fosciu

Member
Podpisuję się pod postem Primera!!!!!! "Wywalasz kilka ciężko zarobionych tysięcy dostajesz g... " Nic dodać nic ująć...
 

tojamarcin

New member
Trochę mnie zmartwiłeś, bo chciałem kupić co prawda model 6500 40" ale bądź co bądź tego samego producenta. Teraz trochę strach.

byle w media podlaczalem plansze testowa pod ten model i powiem jedno - matryca wzorowa - jak na monitorze bylem w szoku jak mozna dobrze zrobic matryce - model 6500 to chyba jednak sie postarali bo zarowno moj znajomy jak i w media matryce wzorowe zas d7000 i 8000 dno

JA mam problem z pionowymi pasami wzdluz calego ekranu - po 1. nie dzwonisz do zadnego zakichanego serwisu samsunga! tylko oddajesz tv jako niezgodnosc towaru z umowa - licze ze nie podbijales gwarancji . Ja przygotowuje dosc obszerna reklamacje z tego tytulu do media markt - wytkne im wszystko i to zgodnie z prawem - gwarancja to jest tylko dobrowolne zobowiazanie samsunga!! on nie musi ci niczego naprawiac i zadne prawo go nie zmusi dlatego nie korzystamy z gwarancji tylko z niezgodnosci towaru z umowa - i wtedy to nie samsung sie tlumaczy przed toba tylko sklep a sklep zgodnie z prawem odpowiada prawnie za jakosc towaru i sa na to ladne przepisy :) korzystajac z tego uprawnienia i znajac troszke ustawe o niezgodnosci towaru z umowa mozna wymusic na sklepie wymiane tv na nowy itp . ja wlasnie bede takie ladne pisemko oddawal w srode razem z tv do media - 2 strony merytorycznych niezgodnosci towaru podpartych artykulami z ustawy - nie dam im nawet cienia mozliwosci odpisania w sposob ktory nie przewidzialem w pismie - dam znac jak zakonczy sie sprawa - jak wywalcze swoje moge ci wyslac na priv moje pismo abys mógł sie na nim wzorowac - ciut pozmieniac pod swoje wady i zaniesc -

a tak czekajac na wynik sprawy - poczytaj troszke i zwroc uwage na to ze reklama i specyfikacje podane na stronach sa wiazace dla sprzedawcy i jezeli kupiles np tv kierujac sie tym ze na stronie masz napisane ze np" obraz w d7000 jest krystalicznie czysty" to masz prawo oddac tv jako niezgodnosc bo producent zapewnil ciebie o tym ze obraz ma byc krystalicznie czysty a sa pasy - przeswietlenia itp ktore uniemozliwiaja uzsykanie czystego obrazu itp - dobrze skonstruowane pismo powinno podzialac na sprzedawce - zobaczymy czy mam racje jak oddam swoje;)

omowienie-ustawy-o-szczegolnych-warunkach-sprzeday-konsumenckiej-oraz-o-zmianie-kodeksu-cywilnego
 
Ostatnia edycja:

fula

New member
Mam zaskakujące rozwiązanie pionowych pasów i cloudingi w modelach Samsunga D700 i D800.

Problem tkwi w rodzaju podświetlenia (Edge LED) i zastosowanej równocześnie technologi wygaszania diod (micro dimming).

Wszystko jest ok, tak ma być. :)
 

Primer

New member
Tych wad się nie spotyka w modelu D6500, jest inna budowa matrycy.

Problem: "2) wzdłuż górnej i dolnej krawędzi, na całej długości ekranu, w odległości ok 5mm od samej krawędzi, widoczne są jasne, przebijające pasy."

Występuje praktycznie w każdym modelu D7000 i D8000

O czym Ty piszesz jaka budowa matrycy?Telewizorów D6500 miałem w domu 7(walczyłem właśnie z wadami tego modelu i z dnia na dzień wymieniałem kolejne sztuki).Wszystkie miały zrypane matryce,sub piksele,clouding oraz świecące rogi.Nie wspominając o różnicach w jakości kolorów czy kontrastu w zależności od producenta matrycy.Po prostu seria D to syf jakich mało i tyle w tym temacie.Szajsung poczuł się za mocny i zaczął robić badziew.
 
Ostatnia edycja:

fula

New member
O czym Ty piszesz jaka budowa matrycy?Telewizorów D6500 miałem w domu 7(walczyłem właśnie z wadami tego modelu i z dnia na dzień wymieniałem kolejne sztuki).Wszystkie miały zrypane matryce,sub piksele,clouding oraz świecące rogi.Nie wspominając o różnicach w jakości kolorów czy kontrastu w zależności od producenta matrycy.Po prostu seria D to syf jakich mało i tyle w tym temacie.Szajsung poczuł się za mocny i zaczął robić badziew.

Matryca niema budowy? - Pewnie jakieś lite ciało organiczne :)

Masz cholernego pecha.

Mam dwa UE406500 z różnymi matrycami, oba na planszy testowej szarości 10% są gładkie i równomierne jak "pupcia niemowlęcia", w sklepie nie wybierałem, sprawdziłem czy jest oryginalnie zaklejone opakowanie.

Czytałem wcześniejsze posty opisujące Twoją walkę z Samsungiem.
Popieram.
Lać ich trzeba profilaktycznie, aby na przyszłość trzymali jakość :)
 
Ostatnia edycja:
Do góry