Witam
Jestem posiadaczem telewizora Samsung model UE46D8000.
Na wstępie chciałbym zaznaczyć, ze jestem całkowicie rozczarowany, zarówno samym telewizorem jak i kontaktem z serwisem Samsunga.
Zakupiony przeze mnie model wykazuje ogromne braki oraz, moim zdaniem, ewidentne wady związane z podświetleniem matrycy. Problem dotyczy kilku aspektów (kolejność według skali istotności):
1) podświetlenie matrycy wzdłuż lewej krawędzi (ok 20-25 cm od krawędzi) wyraźnie kontrastuje, pionową linią odcięcia od pozostałej części matrycy. Efekt ten zauważalny jest zarówno w ciemnych jak i jasnych (!) scenach mocno rozpraszając uwagę w trakcie oglądania oraz znacznie obniżając jakość wyświetlanego obrazu.
2) wzdłuż górnej i dolnej krawędzi, na całej długości ekranu, w odległości ok 5mm od samej krawędzi, widoczne są jasne, przebijające pasy.
3) mały ubytek, jakby przygniecenie matrycy na środku górnej krawędzi, prześwietlający i widoczny szczególnie w momencie wyświetlania filmów z czarnymi pasami nad i pod obrazem.
4) spory Clouding na całej powierzchni matrycy.
Wadą najbardziej uciążliwą jest wada opisana w punkcie pierwszym- dwa, niezależne autoryzowane serwis Samsunga orzekły jednak (na oko!!!), iż wady nie stwierdzają i nie widzi jakichkolwiek podstaw do naprawy bądź wymiany matrycy stwierdzając że podobne efekty mieszczą się w granicach normy produkcyjnej firmy Samsung.
Bardzo proszę o pomoc- czy ktoś spotkał sie już z podobnym problemem w opisywanym modelu? Co powinienem zrobić w przypadku gdy serwis odrzuca mają reklamacje?
Opisywany model to rzekomo flagowy model Samsunga...
Z uwagi na powyższe wszystkim zainteresowanym zakupem opisywanego modelu polecam rozważenie tej decyzji ponownie!... osobiście uważam, że z uwagi na tak rażące braki w wykonaniu matrycy nie jest on wart 2tys złotych nie wspominając już o cenie po której jest oferowany w sprzedaży (prawie 6 tyś zł)- kolejny minus to fatalny serwis egzaminujący sprzęt 'na oko' i ogólne podejście do obsługi klienta.
Jestem posiadaczem telewizora Samsung model UE46D8000.
Na wstępie chciałbym zaznaczyć, ze jestem całkowicie rozczarowany, zarówno samym telewizorem jak i kontaktem z serwisem Samsunga.
Zakupiony przeze mnie model wykazuje ogromne braki oraz, moim zdaniem, ewidentne wady związane z podświetleniem matrycy. Problem dotyczy kilku aspektów (kolejność według skali istotności):
1) podświetlenie matrycy wzdłuż lewej krawędzi (ok 20-25 cm od krawędzi) wyraźnie kontrastuje, pionową linią odcięcia od pozostałej części matrycy. Efekt ten zauważalny jest zarówno w ciemnych jak i jasnych (!) scenach mocno rozpraszając uwagę w trakcie oglądania oraz znacznie obniżając jakość wyświetlanego obrazu.
2) wzdłuż górnej i dolnej krawędzi, na całej długości ekranu, w odległości ok 5mm od samej krawędzi, widoczne są jasne, przebijające pasy.
3) mały ubytek, jakby przygniecenie matrycy na środku górnej krawędzi, prześwietlający i widoczny szczególnie w momencie wyświetlania filmów z czarnymi pasami nad i pod obrazem.
4) spory Clouding na całej powierzchni matrycy.
Wadą najbardziej uciążliwą jest wada opisana w punkcie pierwszym- dwa, niezależne autoryzowane serwis Samsunga orzekły jednak (na oko!!!), iż wady nie stwierdzają i nie widzi jakichkolwiek podstaw do naprawy bądź wymiany matrycy stwierdzając że podobne efekty mieszczą się w granicach normy produkcyjnej firmy Samsung.
Bardzo proszę o pomoc- czy ktoś spotkał sie już z podobnym problemem w opisywanym modelu? Co powinienem zrobić w przypadku gdy serwis odrzuca mają reklamacje?
Opisywany model to rzekomo flagowy model Samsunga...
Z uwagi na powyższe wszystkim zainteresowanym zakupem opisywanego modelu polecam rozważenie tej decyzji ponownie!... osobiście uważam, że z uwagi na tak rażące braki w wykonaniu matrycy nie jest on wart 2tys złotych nie wspominając już o cenie po której jest oferowany w sprzedaży (prawie 6 tyś zł)- kolejny minus to fatalny serwis egzaminujący sprzęt 'na oko' i ogólne podejście do obsługi klienta.
Ostatnia edycja: