Samsung 65S90C - niebieskie pasy na wyłączonym ekranie po kilku dniach od kupna.

Pat_ryk

New member
Witam. Od tygodnia jestem jeszcze nie wiem czy szczęśliwym posiadaczem Samusnga 65S90C.

Po chwili użytkowania zauważyłem widoczne tylko pod kątem dwie kreski idące od góry do dołu niebiesko-fioletowe. Widoczne tylko gdy TV jest nieużywane. Telewizor dostarczony bez wad, powieszony i sprawdzony nic się nie działo.

Lekko zaniepokojony i trochę ciekawy zgłosiłem się do Samusnga. Miałem wideorozmowę z serwisem. Stwierdzili ze to nie przeszkadza w użytkowaniu i nie mogą uznać tego na gwarancji. Ponadto mogło to się stać w dostawie albo przy montażu czego również gwarancja nie obejmuje.

TV zakupione 04.09 przez internet (media expert) - w zasadzie teoretycznie mam możliwość zwrotu jednak był cashback i karton jest pocięty.

Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Co z tym robić? Czy z czasem może pojawić się to na włączonym TV?
Proszę o szybką pomoc.
Pozdrawiam.
 

Pat_ryk

New member
Zapomniałem dodać zdjęcia, dodatkowo po przejrzeniu matrycy znalazłem cudo w postaci kropek, pęcherzy powietrza czego również nie było. Foto poniżej.
20230911_155003.jpg
 

Attachments

  • 20230911_152805.jpg
    20230911_152805.jpg
    1,9 MB · Wyś: 40

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Przecież masz możliwość zwrotu - zakup przez internet.
W MM nawet informują (jak zakupisz stacjonarnie), żeby sprawdzić na spokojnie w domu i jak coś będzie nie tak, to wymienią.
Natomiast w ME zwroty towarów zakupionych stacjonarnie, to porażka (ostatnio musiałem wzywać kierownika), ale Ty masz zakup przez neta.

Zwracaj i tyle Cię to obchodzi, nie musisz się tłumaczyć.
 

Pat_ryk

New member
Przecież masz możliwość zwrotu - zakup przez internet.
W MM nawet informują (jak zakupisz stacjonarnie), żeby sprawdzić na spokojnie w domu i jak coś będzie nie tak, to wymienią.
Natomiast w ME zwroty towarów zakupionych stacjonarnie, to porażka (ostatnio musiałem wzywać kierownika), ale Ty masz zakup przez neta.

Zwracaj i tyle Cię to obchodzi, nie musisz się tłumaczyć.
Jutro dzwonię do ME, będę próbował zwrócić. Jak to jest ze zniszczonym kartonem? Po kupnie ukazał się Cashback i jeden z warunków to wycięcie kodu z kartonu. Muszę sam odwieźć TV do pierwszego lepszego sklepu czy wysyłają kuriera? Gdy zapytają mówić o tych paskach?

Najlepszą opcją dla mnie byłaby wymiana. Sam TV mi odpowiada a jakbym miał go kupić jeszcze raz to teraz zapłacę więcej niż wtedy jak go kupiłem.
 

Pat_ryk

New member
Na chwilę obecną złożyłem reklamację z tytułu rękojmi z żądaniem wymiany sprzętu na wolny od wad. Czekam na rozpatrzenie.

Samsung nie uważa tego za wadę zobaczymy jak postąpi ME.

Zaaktualizuje temat jak coś ruszy z miejsca.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Dlaczego nie zwróciłeś? Miałbyś z głowy i kasę w ręce.
Teraz będziesz się bujał i czekał, aż łaskawie ktoś się przychyli do Twoje "prośby" i pozytywnie ją rozpatrzy. Oby tak się stało, ale niepotrzebne wydłużyłeś sobie drogę.
 

Pat_ryk

New member
Dlaczego nie zwróciłeś? Miałbyś z głowy i kasę w ręce.
Teraz będziesz się bujał i czekał, aż łaskawie ktoś się przychyli do Twoje "prośby" i pozytywnie ją rozpatrzy. Oby tak się stało, ale niepotrzebne wydłużyłeś sobie drogę.
Zapytałem o to, zapewniali że do 2 dni będę miał decyzję i powiedziałem że odstąpię od umowy przed terminem 14 dni jeśli się nie wyrobią. A zrobiłem tak bo obecnie ten model jest 1.5k droższy.
Oby nie chcieli kartonu.
O to również zapytałem powiedzieli ze konieczny nie jest ale jeśli będą odbierać żeby go zabezpieczyć, akurat karton mam tylko z wyciętymi danymi do cashbacku :)
 

Pat_ryk

New member
Witam ponownie.

Drugi wymieniony egzemplarz po kilku miesiącach wyskakuje identyczna wada. Ciężko uchwycić to na zdjęciach bo linia jest jedna (nie jak poprzednio dwie) i bardzo cieńka o fioletowym zabarwieniu. Idzie tak samo po przekątnej mniej więcej na środku ekranu.
Nie przeszkadza to w oglądaniu jednak nie wiadomo czy nie pojawią się kolejne za kilka miesięcy i nie przejdzie na wyświetlany obraz.

Za pierwszym razem Samsung odrzucił jakąkolwiek próbę reklamacji ze względu iż dana wada nie przeszkadza w użytkowaniu.


Olać temat i czekać co się wydarzy czy próbować znów? Jak ich podejść?


Nie wiem czy S90C ma jakąś fabryczną wadę bo nie znalazłem podobnych problemów czy to ja mam pecha ;)
 
Do góry