samsung 40h6400 problem!!!

dawidek12390

New member
Witam, 6 mies. temu zakupiłem tv samsung 40h6400 i dziś nastał problem. Mianowicie sam resetuje się po około 5s. po włączeniu. Problem rozwiązało odłączenie internetu i restart smart hub. Natomiast problem powraca gdy tylko chce wejść do smart hub. Zastanawiam się co może być źródłem problemu?
 

slawkor

Member
Bez reklam
Ściągnij sobie najnowszy soft, wrzuć na pena i zaktualizuj. Ale wcześniej możesz zresetować do ustawień fabrycznych. Jak to nie pomoże to serwis.
 

Waldi1977

New member
Witam, 6 mies. temu zakupiłem tv samsung 40h6400 i dziś nastał problem. Mianowicie sam resetuje się po około 5s. po włączeniu. Problem rozwiązało odłączenie internetu i restart smart hub. Natomiast problem powraca gdy tylko chce wejść do smart hub. Zastanawiam się co może być źródłem problemu?


To dziwne, bo od dziś w moim 40h6500 jest dokładnie taki sam problem...
 

Evol145

New member
Już kiedyś pojawiał sie ten problem ,globalnie tv użytkownikom zaczeły sie resetować.Tv próbuje zaktualizowac system który jest skopany przez samsunga.Rozwiazaniem problemu jest odłaczenie tv od internetu wylacz router lub odepnij kabel.
 

zimon

New member
Już miałem zakładać nowy temat ale widzę ktoś mnie uprzedził, na szczęście nie tylko u mnie jest ten problem. U mnie to samo, już myślałem że się tv zepsuł, ale chwile pogrzebałem i wyszło to co już zauważyliście tzn że usługa smart hub resetuje tv. po odłączeniu wifi tv działa ok. Reset usługi smart hub nic nie pomógł. spróbuje jeszcze powrotu do ustawień fabrycznych. mój model to 40h6400
 

dawidek12390

New member
Już miałem zakładać nowy temat ale widzę ktoś mnie uprzedził, na szczęście nie tylko u mnie jest ten problem. U mnie to samo, już myślałem że się tv zepsuł, ale chwile pogrzebałem i wyszło to co już zauważyliście tzn że usługa smart hub resetuje tv. po odłączeniu wifi tv działa ok. Reset usługi smart hub nic nie pomógł. spróbuje jeszcze powrotu do ustawień fabrycznych. mój model to 40h6400

W moim przypadku powrót do ustawień fabrycznych nie pomaga. Wychodzi na to że to problem globalny
 

Ryszard48

Member
U mnie to samo, już myślałem że TV się zepsuł, ale wyszło to co już zauważyliście tzn że usługa smart hub resetuje.Jak myślicie zgłaszać to do serwisu ,czy może poczekać .
 

zimon

New member
u mnie już wszystko ok. nic nie robiłem. wcześniej zresetowałem smart hub i zostawiłem nieskonfigurowany żeby się nie wyłączał tv, teraz spróbowałem czy już sobie z tym poradzili tzn skonfigurowałem od nowa i póki co działa także u was też powinno być ok
 

Memciu

New member
Witam.
U mnie również zaczął się wyłączac. Pomogło zmiana ustawienia sieci na kabel.
Oraz wyłączenie aktualizacji.

Ale teraz zero dostępu do internetu i aplikacji Smart tv...
Ktoś wie co można zrobić?
Jak zrobić aktualizacje przez USB?

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
 
Do góry