router i Samsung UE40F7000SL

urma1

Member
jak w temacie panowie od wczoraj mam ten model Samsung UE40F7000SL i nie mogę połączyć sie z usługami Smart Hub
czy winą moze być zbyt wolny internet ? prędkość jaką mam to 8mb/s
TV znajduje router i mam info że połączono z siecią bezprzewodową, ale nie z internetem
zostaje mi połączenie tylko po kablu?
z góry dziękuje za odpowiedzi i sugestje:)
 

tdx

New member
Bez reklam
cześć, to nie jest kwestia prędkości internetu :)
jeśli TV przyznał ip automatycznie spróbuj ręcznie wprowadzić ip + zobacz czy nie musisz wprowadzić DNS, skoro widoać TV w lokalnej a nie może wyjść na zewnątrz,
bramka domyślna powinna być taka jak ip routera
 

falek4

New member
Po wyświetleniu komunikatu "połączono z siecią bezprzewodową, ale nie z internetem" wciśnij ponów. W f8000 pomogło.



Pozdrawiam
 
Do góry