Rodzinne LCD kilka propozycji

Pr3dator

New member
Witam serdecznie.

Rodzice rozwazaja zakup telewizora LCD 32" jako iz maja juz swoje lata nowe technologie sa dla nich czarna magia wiec prosili mnie abym pomogl w wyborze tv.
Wiec tak : Telewizor ma byc do mieszkania w bloku typowe blokowe m3. Rodzice korzystaja z spoldzielczej kablowki. Jednak nieukrywam iz chcialbym ich namowic na N'ke. Chcialbym aby byla mozliwosc podlaczenie kompa do telewizora , Xboxa360. Budzet przeznaczony na telewizor to max 3400zl.
Troszke przegladalem forum i www ,moje sugerowane typy to:

- Philips 32PF7411
- Philips 32PF7331
- Panasonic TX-32LX6
- Panasonic TX-32LM70P
- Panasonic TX-32LX60P

Prosze o pomoc w eliminacji i wyborze tego jednego jedynego :).
Jesli macie swoje typy lub znacie modele najbardziej zachwalane godne uwagi prosze rowniez o informacje. Dzieki serdeczne.
 

Pr3dator

New member
Wiec zdecydowalem sie na Panasonic TX-32LM70P.... i sam niewiem czy to byl dobry wybor.... zamowilem telewizor w sklepie internetowym, wszystko szlo pieknie i zgrabnie do czasu wysylki :(.

Kurier - z firmy UPS Stolica otrzymal paczke , paczka na drugi dzien pojawila sie umnie w miescie - sprawdzalem na stronie UPS'u.... tyle ze niewiedziec czemu zostala wyslana dalej do innego miasta. Po interwencji w sklepie dowiedzialem sie iz nastapila pomylka ze strony kuriera i ze paczke otrzymam w dniu kolejnym...
Po ponownym sprawdzeniu trakingu paczki okazalo sie iz zwiedzila kolejne dwa miasta ... no ale wqoncu ja dostalem....

Niby fajnie ale na tym sie skonczylo :(. Telewizor rozpakowalem podlaczylem do kablowki , ustawilem programy , nastepnie wszedelm do menu glownego telewizora. Przegladalem funkcje, gdu chcialem wejsc w konfiguracje telewizora , pilot zaczol swirowac :(, niemoge wyjsc z tego menu.

Sprawdzalem instrukcje i prawidlowo wykonuje funkcje wyjscia z tego menu poprzez przycisk "exit". Co dziwne pilot przestal reagowac na jakiekolwiek komendu , brak reakcji na przelaczanie kanalu czy sciszanie glosu.

Zaobserwowalem rowniez iz dioda zasilania telewizora w tym momencie wariuje (miga a chyba niepowinna bo odbiornik zdalnego sterowania jest w innym miejscu).

Idac dalej zaobserwowalem rowniez iz to menu zaczelo sie samo wlaczac i wylaczac gdy pilot lezal luzem na stole :(. Wymienilem baterie, sprawdzalem 10X czy odpowiednio je zamontowalem wszystko 100% dobrze.

Po wyciagnieciu z pilota bateri udalo mi sie uzyskac kontrole nad telewizorem z poziomu przyciskow w gornej jego czesci. Po wlozeniu ponownym bateri do pilota po chwili zaczynaja sie dziac te same cuda :(.

Widzac ze sam nic niewskoram dzwonie do sklepu i prosze o pomoc po X minutach przelaczen i czekania na odpowiednia osobe ktora ma pojecie o TV, przedstawilem problem. Pan powiedzial iz niewidzi innej mozliwosci jak wada pilota .... Pan serwisant zamowil nowego pilota i pozostaje mi sie tylko modlic zeby to byla wina pilota.

Jestem wsciekly, zbulwersowany, zrezygnowany, ledwo dostalem i podlaczylem telewizor a tu juz sie zaczely probemy techniczne !
Co gorsza to wszystko za pieniadze rodzicow, wqoncu to telewizor dlanich jest. Mial byc swietny i niezawodny a tu .....

Najsnieszniejsze jest to ze jesli okaze sie iz to nie pilot to bede musial odeslac telewizor do serwisu i oni jak to Pan powiedzial sprawdza czy to jakis uklad padl czy trzeba bedyie wzmienic telewizor na nowy !!!!
Cisna mi sie na jezyk przeklenstwa , niewiem tylko do kogo je zaadresowac to jest szczyt !

Niewiem moze mam pecha poprostu trafilem na bubel ...niewiem sam zobaczymy jak to sie rozwinie. Poki co czekam az dostane nowego pilota!

Gdy bedzie juz sprawny telewizor postaram sie napisac recenzje oraz moje odczucia co do tego modelu.

Moje pierwsze wrazenia - beznadziejny pilot ! nieporeczny, wykonany z badziewiarskich materialow, ergonomika i materialy przyciskow prosza o pomste do nieba ,gdy go pierwszy raz wzielem do reki przypomnial mi sie zamienny pilot uniwersalny jaki mialem dawien dawno temu w goldstarze.
Na temat samego LCD niebede sie wypowiadal potestuje go jak bedzie wszystko sprawne... To tyle wylanego rozgoryczenia na temat swiezo zakupionego (niesprawnego juz ) telewizora LCD Panasonic TX-32LM70P
 
Ostatnia edycja:

redlum

New member
Bez reklam
oddalbym go od razu do sklepu - i zadal wysylki nowego

w zadnym wypadku nie zgadzaj sie na serwis

masz prawo oddac tv w ciagu 10 dni bez podania przyczyn - lub zadac jego wymiany - na podstawie ze sprzedali Ci wadliwy model (nie wiem jak to sie fachowo nazywa)
 

gatar

Active member
Bez reklam
Witaj.
Oddaj go do sklepu i weź inny egzemplarz lub kasę. Rozumiem, że wcześniej, pilota, który Ci się nie podoba nie miałeś w ręce. Błąd.
 

Pr3dator

New member
Nanwiekszym bledem byl zakup telewizora przez internet :(. Bo wiadomo na miejscu od reki by mi wymienili. Ale akurat umnie w Gorzowie nie bylo tego modelu pozatym czekalbym niewiadomo ile az by go sciagneli + cena bylaby o wiele wiele wyzsza.
Niewiem co mam teraz robic zwracac im ten telewizor? Bo w sumie moga zrobic taki patent ze ja im odesle telewizor i jesli to bedzie wina pilota to poprostu go wymienia i mi spowrotem odesle. Niepotrzebnie sam telewizor bedzie podrozowal :(. Wczoraj ojciec testowal tv tzn ogladal do poznej nocy i mowi ze wszystko bylo ok. Ida swieta wiec kolejne dni uciekna , czekac na tego pilota czy wysylac spowrotem im ten telewizor - zazadac nowego egzemplarza?

Dziekuje wam serdecznie za pomoc.
 

chriss

New member
witam serdecznie.
polecam lekture ustawy z 2 marca 2000 - o ochronie niektorych praw konsumentow oraz ...
szczegolnie art.2, ktory wprost mowi o prawach konsumenta w przypadku, gdy zawiera on umowe poza lokalem przedsiebiorstwa.otoz konsument moze odstapic od umowy bez podania przyczyny w ciagu 10 dni, do zachowania terminu wystarczy wyslanie oswiadczenia w tym czasie. Pozwole sobie podkreslic, ze mozesz odstapic od umowy i zazadac zwrotu ceny, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
co wiecej powiniennes zostac przed zawarciem umowy poinformowany na pismie o przyslugujacym ci prawie odstapienia i otrzymac formularz odstapienia.jesli przedsiebiorca nie spelnil tego obowiazku to owy 10-dniowy termin liczyc bedziemy od momentu dowiedzenia sie przez ciebie o mozliwosci odstapienia (ale max 3 miesiace od zawarcia umowy).

ps. zastrzegam tylko ze to zadna porada prawna, ot informacja na forum :D:D:D


pozdro
 

Pr3dator

New member
Witam....

No wiec sprawy maja sie tak... Po zapewnieniu przez pana ze sklepu iz dostane nowego pilota czekalem 2 tygodnie !!!! w tym czasie kilkakrotnie mnie juz informowano ze w nastepnym dniu zostanie domnie on wyslany (pilot). Dopiero w ten poniedzialek pani z reklamacji po ostrym potraktowaniu przezemnie sprawy powiedziala ze pilota niema i niewiadomo kiedy bedzie bo firma PANASONIC robi problemy, (niewiem niema czy niechce wydac "zapasowego" nowego pilota). Pani z reklamacji powiedziala ze moge dostac wybrac sobie inny egzemplaz telewizora lub oddadza mi kase. Oczywiscie wybralem zwrot pieniedzy. Opinia - moja osobista na temat tego telewizora , jesli niemusicie go kupowac to nierobcie tego, prawdopodobnie w wiekszosci telewizorow beda problemy z pilotem. Na tle samego telewizora ten pilot to istny smiech na sali, tak jakby ktos do samochodu porsche dodal kierownice wprost z fiata. Moze cos powiem na temat samego telewizora. Mialem mozliwosc podlaczenia Xbox'a360 i uruchomienia gierek w 720/1080 kolory swietne, smuzenia brak. Jakosc obrazu bardzo dobra, odbior telewizji kablowej slaby choc to chyba wina slabego jakosciowo sygnalu.

W chwili obecnej czekam na zwrot pieniedzy , i znof bede musial wybrac jakis TV LCD , mam pytanie do was co mozecie polecic.

Niechcialbym drugi raz kupic kota w worku. Dziekuje serdecznie i pozdrawiam.
 

Robertus64

New member
Bez reklam
Dlatego telewizory staram się kupić na miejscu lub w sklepie ale nie typowym internetowym gdzie jeden gostek ma tylko krzesło i komputer ale w takim który istnieje naprawdę i tylko ogłasza się w internecie.Ostatnio zamawiałem TV Sony i poprosiłem o sprawdzenie przed wysyłką czy wszystko gra i czy nie ma bad pixeli:-x w końcu jak się wydaje kawał grosza to musi być pewność że towar jest tip top.Goście z tego sklepu to profesjonaliści i sami nie chcą wysyłać towaru niesprawdzonego - oby więcej takich.Natomiast sparzyłem się na typowych sklepach internetowych w których często wypychają uszkodzony sprzęt który gdzieś pokątnie kupują , zresztą podobnie jak na Allegro Kolega kupił do firmy 3 Philipsy i trzy miały usterki , wszystkie miały co najmniej 2 bad pixele !!! i inne pierdoły , jeden był niby zapakowany fabrycznie tylko torba z instrukcjami miała uszkodzoną naklejkę która właśnie jest po to żeby sprawdzić czy ktoś się nie dobierał do pilota który jest w środku itp.
Pozdrawiam.
 

autorus

New member
Ja tam kupiłem tv w necie i zero problemów.

Autorus

Robertus64 napisał:
Dlatego telewizory staram się kupić na miejscu lub w sklepie ale nie typowym internetowym gdzie jeden gostek ma tylko krzesło i komputer ale w takim który istnieje naprawdę i tylko ogłasza się w internecie.Ostatnio zamawiałem TV Sony i poprosiłem o sprawdzenie przed wysyłką czy wszystko gra i czy nie ma bad pixeli:-x w końcu jak się wydaje kawał grosza to musi być pewność że towar jest tip top.Goście z tego sklepu to profesjonaliści i sami nie chcą wysyłać towaru niesprawdzonego - oby więcej takich.Natomiast sparzyłem się na typowych sklepach internetowych w których często wypychają uszkodzony sprzęt który gdzieś pokątnie kupują , zresztą podobnie jak na Allegro Kolega kupił do firmy 3 Philipsy i trzy miały usterki , wszystkie miały co najmniej 2 bad pixele !!! i inne pierdoły , jeden był niby zapakowany fabrycznie tylko torba z instrukcjami miała uszkodzoną naklejkę która właśnie jest po to żeby sprawdzić czy ktoś się nie dobierał do pilota który jest w środku itp.
Pozdrawiam.
 
Do góry