Dzień dobry,
Mam parę pytań odnośnie reklamacji telewizorów od Panasonic.
Kupiłem nowy telewizor Panasonic TX-55C320E, po podłączeniu okazało się że telewizor delikatnie buczy - nie jest to ogromny problem ale buczenie zanika dopiero przy wyższych poziomach głośności, rzędu 40-50%. Dodatkowo miałem wcześniej styczność z tym samym modelem dlatego od samego początku wiedziałem że coś jest uszkodzone.
Po chwili rozeznania dowiedziałem się o dwóch opcjach - zwrot bez podania przyczyn lub naprawa serwisowa door-to-door. Przyjechał Pan serwisant i potwierdził moje słowa mówiąc że na pewno jest coś nie tak i to jest na pewno (kluczowe) zasilacz - jego wymiana = gwarantowane wyeliminowanie usterki. Mając to na uwadze (i pytając kilkukrotnie) zdecydowałem się na naprawę.
Po tygodniu wymiana części i podłączamy. Buczenie dalej jest. Reakcja Pana serwisanta zwaliła mnie z nóg - "najwidoczniej te modele tak mają" po czym dodał że jego możliwości się wyczerpały. A ja zostałem na lodzie z utratą możliwości oddania telewizora i utrzymującą się usterką.
Tu moje pytania :
- Czy ktoś doświadczył podobnego problemu w tych modelach?
- Czy ktoś reklamował taki, lub podobny problem na maila pps eu.panasonic.com i z jaką reakcją się spotkał? Na infolinii Panasonic zostałem poinformowany o tym że to jedyna możliwość reklamacji, jestem ciekaw czy czeka się dłużej niż miesiąc na odpowiedź.
Dzięki za pomoc
Mam parę pytań odnośnie reklamacji telewizorów od Panasonic.
Kupiłem nowy telewizor Panasonic TX-55C320E, po podłączeniu okazało się że telewizor delikatnie buczy - nie jest to ogromny problem ale buczenie zanika dopiero przy wyższych poziomach głośności, rzędu 40-50%. Dodatkowo miałem wcześniej styczność z tym samym modelem dlatego od samego początku wiedziałem że coś jest uszkodzone.
Po chwili rozeznania dowiedziałem się o dwóch opcjach - zwrot bez podania przyczyn lub naprawa serwisowa door-to-door. Przyjechał Pan serwisant i potwierdził moje słowa mówiąc że na pewno jest coś nie tak i to jest na pewno (kluczowe) zasilacz - jego wymiana = gwarantowane wyeliminowanie usterki. Mając to na uwadze (i pytając kilkukrotnie) zdecydowałem się na naprawę.
Po tygodniu wymiana części i podłączamy. Buczenie dalej jest. Reakcja Pana serwisanta zwaliła mnie z nóg - "najwidoczniej te modele tak mają" po czym dodał że jego możliwości się wyczerpały. A ja zostałem na lodzie z utratą możliwości oddania telewizora i utrzymującą się usterką.
Tu moje pytania :
- Czy ktoś doświadczył podobnego problemu w tych modelach?
- Czy ktoś reklamował taki, lub podobny problem na maila pps eu.panasonic.com i z jaką reakcją się spotkał? Na infolinii Panasonic zostałem poinformowany o tym że to jedyna możliwość reklamacji, jestem ciekaw czy czeka się dłużej niż miesiąc na odpowiedź.
Dzięki za pomoc