Rejestracja w Audio Klanie i Hornie

yahimo

New member
Witam,
drodzy forumowicze mam do was kilka pytań. W zeszłym tygodniu zakupiłem głośniki Dali Ikon 6MK2 (promocja z czasopisma WINO - 4500 zł za 2 dłośniki) i ampli YAMAHA RX-A 1010.
Dziś zarejestrowałem je i co się okazuje:
- z audioklanu dostałem info że gwarancja zostałą wydłużona do 06.06.2014 roku a miała być wydłużona o 5 lat.
- z horna dostaję info żę mój numer seryjny nie znajduje się w bazie (sprawdzane kilka razy - numer jest taki jak na tabliczce na tylnej ścianie ampli i na etykiecie na opakowaniu.

Czy ktoś z Was się z czymś takim spotkał? Co powinienem w takim wypadku zrobić?
 

Jok3r

New member
Bez reklam
Horn nie da Ci gwarancji na amplituner Yamahy, bo to przecież nie ich produkt. W Hornie wpisujesz numer seryjny z kolumn Dali i oni udzielają Ci na nie 5 lat gwarancji, z kolei Audioklan nie da Ci 5 lat gwarancji na Yamahę, ponieważ amplitunery są objęte gwarancją 3 letnią.
 

yahimo

New member
Może źle się wyraziłem, po rejestracji:
- z HORNA dostałem info że numer seryjny nie znajduje się w bazie (dotyczy to aplitunera YAMAHA 1010)
- w AUDIO KLANU dostałem emaila że zostałą wydłużona gwarancja do 06.06.2014 roku (dotyczy kolumn DALI IKON 6MK2) - to gdzie tu te pięć lat gwarancji?
 

Jok3r

New member
Bez reklam
Nie jest to możliwe, chyba, że zbieg okoliczności i ten numer seryjny akurat też był w bazie Audioklanu. Gwarancji na kolumny Dali udziela ich polski dystrybutor - firma Horn Distribution, nie nikt inny, z kolei na amplitunery marki Yamaha również dystrybutor tej marki - Audioklan S.J.. Masz karty gwarancyjne, więc jak wyciągałeś sprzęt z pudełka to na pewno w amplitunerze była karta gwarancyjna Audioklanu, w Dali gwarancja Horna. Inaczej być nie może.
 

yahimo

New member
Na potwierdzenie:

From: HORN DISTRIBUTION [mailto:horn@horn.pl]
Sent: Saturday, June 09, 2012 10:14 PM
To: yahimo@go2.pl
Subject: Przedłużenie karty gwarancyjnej

Szanowny Kliencie!

Gwarancja na urządzenie: ZESTAW DALI
o nr karty gwarancyjnej: 806535
została pomyślnie przedłużona do: 2014-06-06
Dziękujemy!

Horn Distribution S.A.

a to druga opdpowiedź:

From: bok@audioklan.com.pl [mailto:bok@audioklan.com.pl]
Sent: Saturday, June 09, 2012 10:20 PM
To: yahimo
Subject: Potwierdzenie przedłużenia okresu gwarancyjnego
System rejestracji produktów marki Yamaha

Witamy serdecznie,
Bardzo dziękujemy za dokonanie procedury rejestracji urządzenia, pozwalającej przedłużyć na zakupione urządzenie gwarancję do 36 miesięcy.

Niestety, automatyczna procedura rejestracji nie została ukończona pomyślnie. Wprowadzone dane nie zostały pozytywnie zweryfikowane w naszej bazie danych.
Najczęstszą przyczyną braku pozytywnej weryfikacji jest błąd popełniony przy wprowadzaniu numerów seryjnych. Dlatego też, aby usprawnić działania prosimy o weryfikację wprowadzonych numerów seryjnych i porównanie ich z tabliczką znamionową znajdującą się na urządzeniu.

Poprawna składnia numerów seryjnych dla produktów Yamaha to:

Elektronika: LCCCCCCLL
Głośniki: LCCCCCC

gdzie L oznacza literę a C - cyfrę

NUMER SPRAWDZANY kilkakrotnie przeze mnie i przez moją żone:((

Wiem co piszą o gwarancji, jednak widzę że po zakupie wygląda to zupełnie inaczej. Przecież jasno napisali że Dali przedłużona jest do 2014 czyli zamiast 5 lat mam 2 lata.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

janek_56

New member
Może źle się wyraziłem, po rejestracji:
- z HORNA dostałem info że numer seryjny nie znajduje się w bazie (dotyczy to aplitunera YAMAHA 1010)
- w AUDIO KLANU dostałem emaila że zostałą wydłużona gwarancja do 06.06.2014 roku (dotyczy kolumn DALI IKON 6MK2) - to gdzie tu te pięć lat gwarancji?

No ale powino byc naodwrot HORN to DALI a Audio KLAN to Yamaha. A piszesz na odwrot. Zadzwon do nich i zapytaj o co chodzi. A gdzie kupiles sprzet?
 

Jok3r

New member
Bez reklam
No więc jednak rejestrowałeś na dobrych stronach, przynajmniej tak wynika z tych maili.

Napisz maila do Horna i Audioklanu i opisz problem (pytanie, czy Yamahę kupowałeś z polską gwarancją?), bo ja akurat nie mam nic z Horna, więc nie wiem jak wygląda u nich proces rejestracji (mam co prawda Marantza, ale kupowałem go jeszcze wtedy jak był pod Audioklanem i nie miałem problemów z zarejestrowaniem, tak samo w przypadku Bowersów).

Bo może gdzieś coś pominąłeś i pojawił się taki problem, no nie wiem, nie mam już pomysłu. Napisz na tego maila horn@horn.pl co go masz w nadawcy i spytaj co i jak, tak samo w przypadku Audioklanu.
 

czester35

Member
Audioklan=Yamaha - brak problemów podczas rejestracji, a gwarancja na 3lata.

Horn=Dali - tu mogą pojawiać się problemy podczas rejestracji, a mianowicie wpisując nr seryjne z kolumn frontowych wyskoczy Ci np. że rejestrujesz suba albo centralny, ogólnie ok, gwarancja na 5lat.
 

yahimo

New member
zestaw zakupiony w w MEDIA-CENTRUM na Krawowskiej (polski dystrybutor), już napisałem do obu dystrybutorów. Jak w poniedziałek nic się nie wyjaśni to muszę się wybrać na Krakowską.
Miałem nadzieję że ktoś już miał taki przypadek i mi coś podpowie:((

Audioklan=Yamaha - brak problemów podczas rejestracji, a gwarancja na 3lata.

Horn=Dali - tu mogą pojawiać się problemy podczas rejestracji, a mianowicie wpisując nr seryjne z kolumn frontowych wyskoczy Ci np. że rejestrujesz suba albo centralny, ogólnie ok, gwarancja na 5lat.

Audioklan = brak problemów, wyżej przytoczyłem emaila jaki od nich dostałęm i okazuje się że dane nie zostały pozytywnie zweryfikowane, czyli jednak jest problem.

HORN odpisał że przedłużają gwarancję do 2014 roku to gdzie tu te pięć lat?
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

czester35

Member
no to masz problem, ja mam yamahę i cantony od tych dystrybutorów i wszystko przebiegło ok.
życzę powodzenia...
a sprzęt kupiłem w łodzi na piotrkowskiej w konsulu.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Horn robi pomylki, mi przedluzyli gwarancje na 2l a mialo byc na 5l (czy jakosc tak), napisalem do nich i zmienili, takze pisz maila i jezeli przysluguje Ci taka gwarancja to bedzie zmieniona, spokojnie.
 

yahimo

New member
wszystko załatwione, horn bez problemu zmienił z 2 na 5 lat a audioklan poprosił o skan karty gwarancyjnej i dowodu zakupu - po weryfikacji wydłużyli gwarancję do lat 3.
 
Do góry