D
Deleted member 121090
Guest
Podajesz jakiś wariant optymistyczny. Bo mi napisali, że mają prawo do 66 dni.
Nękanie do podstawa.
Wiem to, bo zajmuję się zawodowo windykacją
Nękanie do podstawa.
Wiem to, bo zajmuję się zawodowo windykacją
Tym razem już dotrzymali słowa i przelew ,,już'' mam na koncie.
To ,, już'' niestety w cudzysłowiu, bo od wysłania sprzętu do firmy, do otrzymania zwrotu kasy minęło prawie 1,5 miesiąca.
Kontakt z ich strony w tym czasie był żaden. Żeby cokolwiek się dowiedzieć, za każdym razem ja musiałem wielokrotnie pisać, dzwonić.
Ale cieszę się, że ten temat mam zamknięty. Mogę wreszcie szukać nowego uzrządzenia.
No to mam ciekawe informacje.
Wyobraźcie sobie, że zgodnie z regulaminem Redcoon, jak zostałem poinformowany przez ich pracownika, mój Asus nie ma już żadnej gwarancji. Podobno w przypadku zmiany właściciela nowy użytkownik sprzętu, nie ma już prawa do naprawy, wymiany gwarancyjnej. Te prawa przysługują tylko osobie figurującej na fakturze.
Ciekawe co?
Czyli kupujecie coś dla kogoś na prezent i obdarowujecie go zapewniając, że dostaje od Was nowy sprzęt z gwarancją, jemu to pada, wysyła do sklepu i odpowiedź negatywna.
W moim przypadku zostałem poinformowany, że łaskawie pójdą mi na rękę i przyjmą jakby z gwarancją.
W sumie łachy nie robią, bo w każdej chwili może im go wysłać osoba od której kupiłem. Zresztą była przed chwilą bardzo zaskoczona, że niby sprzedała mi odtwarzacz bez gwarancji
Nie powiedziałbym , że wszystko dobrze.Czyli wszystko dobrze się skończyło. Mimo braku przelewu uprawnień gwarancyjnych na nabywcę.