Raklamacja w 'N' - niby OK, a dalej schody :-(

KRYSTIAN_J

New member
dem napisał:
bede wredny i czepliwy ale nie ma czegos takiego jak BER dla mpeg4 (tak naprawde nie ma tez mpeg4 ale albo AVC albo h.264 ;) ) - mozna za to zmierzyc BER dla sygnalu nadawanego w standardzie DVB-S i/lub DVB-S2.

czyli n pisząc na swojej stronie w charakterystyce nBoxów "zgodniość ze standardami mpeg 2 i 4" nie do końca pisze prawdę skoro nie ma mpeg4 - powinni pisać AVC lub h.264 :D
 

chocio

New member
Brytt napisał:
I tak właśnie jest w moim przypadku. Najlepszy obraz mam na 1080i. Jest płynny i ostry.
A nie przeszkadza Ci drżenie obrazu wynikające właśnie z tego "i"? Sam już nie wiem czy lepiej mieć nieco ostrzejszy obraz, czy bardziej stabilny (720p)?!?


Sydon777 napisał:
Nie wiem jaki masz stosunek do rzeczywistości. Jeżeli wokół siebie nic Ci się nie podoba to raczej "bądź przygotowany na wszystko" - a pracownicy BOK są po to aby wysłuchiwać, odpisywać, wyjaśniać - za to im się płaci.
I to jest dla mnie największa wada "n"-ki; czas oczekiwania na zgłoszenie się pracownika BOK w godzinach późnowieczornych. Na cztery podjęte próby wdzwaniania do rozmowy doszło tylko raz. Pozostałe przypadki to samorozłączenie połączenia po 40 minutach oczekiwania i 2 moje rezygnacje po 30 minutach. Dobrze byłoby to poprawić w przyszłości...
:fool:
 

Guciu0

New member
Reklamacja

Oddałem zepsuty dekoder n-ki do punktu ,dostałem nowy i niby wszystko jest ok tylko nikt nie potrafi anulowac starej umowy i po miesiacu mam dwie aktualne umowy mimo ze mam jeden dekoder. Dostałem dwa rachunki to jakas paranoja i totalny brak profesjonalizmu.
 
Do góry