QUADRAL QUINTAS 500 jaki amplituner?

Cyberix

New member
Wiam.

Potrzebuję porady w sprawie dobrania amplitunera do głośników QUADRAL QUINTAS 500. Mam pare pytań. Jako że w sprawach KD jestem zielony to próbowałem się dowiedzieć ale niestety nie udało mi się uzyskać informacji.

1. Myśle połączyć te kolumny z amplitunerem Onkyo TX-SR 505 (do kupienia za 1200 zł) Czy jest to odpowiedni amplituner do tych głośników. Jedni sprzedawcy mówią że będzie OK a inni że to za dobry sprzęt do tych głośników i nie ma sensu przepłacać.

2.Co daje HDMI w amplitunerze? Rozumie jak połącze TV z DVD przez HDMI to jakość obrazu jest wiadomo jaka ale czy jest sens kupować amplituner z HDMI (telewizor mam z HDMI sony 32V2500) w sumie to przyszłościowy interfejs ale....

3. Jakie macie zdanie na temat amplitunerów Sony np STR-DG710 ( TV mam Sony więc byłby komplet :) ) czy warto dopłacić 200 zł i kupić Onkyo.... lub np jakiś tani ampltuner np YAMAHA RX-V361 lub PIONEER VSX-417 do kupienia poniżej 800 zł. Chodzi o to czy np te podstawowe modele w zupełności wystarczą do tych głośników czy warto dopłacić 400 zł i kupić Onkyo TX-SR 505 z HDMI.

Pozdrawiam
 

Serdello

New member
Podlaczasz ampli HDMI do TV a do ampli "N" x-box dvd blue ray i wszystko idzie z ampli do tv przez HDMI. Ampli Onkyo 505 super sprawa (jak na te cene) spokojnie z QQ 500 moze byc.
 

elrubio

New member
Dość często można spotkać właśnie takie komplety Onkyo i Quadrale. To dobre zestawienie jeśli chodzi o względy ekonomiczne, sam mam już taki amplituner i jestem z niego bardzo zadowolony. Nad kolumnami się zastanawiałem, Elac też nie gra źle, ale chyba jednak postawie na tańsze Quadrale 500 :)
Jeśli już masz takiego LCD, to amplituner z wejściem HDMI będzie bardziej pomyślanym i przyszłościowym zakupem - moim zdaniem ;)
 

Kuba_ps2

New member
Bez reklam
Wspominasz o pionierze + quadrale... Posluchaj a mysle ze sie zawiedziesz, w tym porownaniu Onkyo jak na moje ucho gra znacznie lepiej...
 

elrubio

New member