QE65Q67AAU - podświetlenie

Rafm65

New member
Cześć
Kupiłem ten tv. Wszystko w nim jest ok za wyjątkiem podświetlenia widocznego szczególnie na jednolitych kolorach obrazu.

Trochę mi to przeszkadza.
Czy to nadaje się do reklamacji ?
Telewizor mam 5 dni więc mogę jeszcze zwrócić.
 

Attachments

  • 20220416_102724.jpg
    20220416_102724.jpg
    498,7 KB · Wyś: 34
  • 20220417_215222.jpg
    20220417_215222.jpg
    572 KB · Wyś: 34

Waldorff

Member
Zwrot, nie ma się nawet nad czym zastanawiać. Wygląda to jakby jakaś folia polaryzacyjna się pofałdowała czy coś... Tylko nie baw się przypadkiem w reklamację, bo byś sobie narobił kłopotów.
 

conqest

Well-known member
Bez reklam
Kolego słuchaj ludzi którzy dobrze radzą - ZWROT! Poczytaj sobie jak działają serwisy i będziesz wiedział dlaczego nie reklamacja...

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
 

Rafm65

New member
Macie namiary na jakiegoś przewoźnika ?
Czy jeśli w promocji dostałem sondbar za 1 zł (bardzo kiepski, więc od razu go podarowałem komuś w rodzinie) muszę zwracać komplet ?
 

conqest

Well-known member
Bez reklam
A jak inaczej... Oddasz tv a soundbar za złotówkę zostawisz?? Heh Spróbuj wymienić a nie oddawać...

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
 

VitoCx

Member
Co to za pytanie? Serwis będzie Ci wciskał kit prawdopodobnie, żebyś nie rezygnował z zakupu.
Po co właściwie reklamujesz ten tv skoro wszyscy radzą, żeby go zwyczajnie oddać, albo wymienić na inny?
 

Rafm65

New member
Co to za pytanie? Serwis będzie Ci wciskał kit prawdopodobnie, żebyś nie rezygnował z zakupu.
Po co właściwie reklamujesz ten tv skoro wszyscy radzą, żeby go zwyczajnie oddać, albo wymienić na inny?

Rozmawiam z serwisem bo tv mi opowiada, za wyjątkiem tego podświetlenia. Mam cichą nadzieję że zdecydują się na wymianę lub naprawę.
Zwrot - ok ale niestety kosztuje z niepotwierdzonych informacji wynika że min 200zł.
 

Kleofas11

Active member
Bez reklam
Rozmawiam z serwisem bo tv mi opowiada, za wyjątkiem tego podświetlenia. Mam cichą nadzieję że zdecydują się na wymianę lub naprawę.
Zwrot - ok ale niestety kosztuje z niepotwierdzonych informacji wynika że min 200zł.
Nie pakuj się w żaden biznes z serwisem producenta (z tytułu gwarancji producenta) tylko uderzaj prosto do sprzedawcy (czyli do sklepu) z tytułu rękojmi.

https://konsument.gov.pl/reklamacja-rekojmia-a-gwarancja/

" Co to jest rękojmia ? Rękojmia – ustawowa odpowiedzialność sprzedawcy za wady fizyczne oraz prawne sprzedanego towaru. Jest to obok gwarancji jedna z dwóch możliwości reklamowania niezgodnego z umową produktu. "

" Koszt reklamacji - Koszty naprawy lub wymiany towaru ponosi sprzedawca. Podobnie jest w przypadku odesłania wadliwego towaru na adres wskazany przez sprzedawcę. "
 
Do góry