pytanie do posiadaczy N

Robert71

New member
krecio napisał:
Aaaa... to proste : ja kupilem telewizor i on mi jego funkcje spelnia, tzn. odbiera programy z anteny dachowej, bez problemow wspolpracuje z DVD (notabene po HDMI), pracuje takze z innym tunerem sattv. Nie jest dla mnie zadnym wytlumaczeniem to, ze na rynku funkcjonuje iles tam standardow czy producentow. ITI wypuszczajac cos na rynek powinna okreslic z czym to dziala, a z czym nie. Wtedy byloby to uczciwe. I powtorze raz jeszcze - ten moj LG nie jest nowym modelem. Nie bylo zadnego problemu z jego dostepnoscia do przeprowadzenia testow. Zreszta jak czytam ten watek i jemu podobne to nie tylko akurat ten model LG ma problemy. Nie tylko LG...
Jesli chodzi o porownanie z innymi platformami to uwazam to troche za bezsensowne. One nie krzyczaly o rewolucji i nowej generacji. Chyba, ze ta nowa jakosc to wyglada w wersji ITI wlasnie tak. Aby byc precyzyjnym to mowie o kanalach HD. Nie dosc, ze oferta programowa jest baaardzo uboga to i jakosc wyraznie odbiega od tego co mozna zobaczyc na kanalch HD ogolnie odstepnych. Reasumujac uwazam, ze "N" wystartowala bez przygotowania, za wczesnie i miala na uwadze tylko zgarniecie klienteli pod niezgodnymi z prawda haslami.

Racja,

zwłaszcza że mają umowę np: ze sklepami "Nie dla idiotów" - chyba nie byłoby większego problemu podłączyć i zrobić listę z czym działa ,a z czym nie.

Nie zauważyliście że najmniej problemów maja posiadacze SONY ?
Przypadek ?

Ponadto pisanie czy mówienie że to wina firmy LG czy Samsung jest śmieszne.
Przy tych firmach(wielkość, renoma, doświadczenie, technologia) firma co robi ten sprzęt dla 'N' to ... firma "drucik".

Ponadto po sofcie widać co warty jest ten sprzęt - przy ferdku nawet nie leżał, a i do starego Sagema z Polsata mu daleko :) (soft)


Robert
 
Ostatnia edycja:

Kyniol_73

New member
Robert71 napisał:
Racja,

zwłaszcza że mają umowę np: ze sklepami "Nie dla idiotów" - chyba nie byłoby większego problemu podłączyć i zrobić listę z czym działa a z czym nie.

Nie zauważyliście że najmniej problemów maja posiadacze SONY ?
Przypadek ?

Ponadto pisanie czy mówienie że to wina firmy LG czy Samsung jest śmieszne.
Przy tych firmach(wielkość, renoma, doświadczenie, technologia) firma co robi ten sprzęt dla 'N' to ... firma "drucik".


Robert

Teorie spiskową robicie:)) Własciciele Panasonic tez nie mają problemów...
Z tego co pamietam to pare osób z tego forum uczestniczyło w testach platformy N.
Rozumiem ze zakładacie sytuacje gdzie platforma N przeprowadziła testy na WSZYSTKICH dostepnych telewizorach LCD,CRT,plazmach, tylnoprojekcyjnych, projektorach, monitorach itp...Ja nie mówie ze to wyłacznie wina renomowanych firm ale to ze może poszli w implementacjach HDMI trochę na bakier i z tego powodu są problemy.
Lista jest robiona na bieżąco jak sadzę pewnie dane spływaja z takiego forum jak nasza ale głównie z infolini gdzie rejestruja zgłoszenia w bazie problemowej. To że zwykli ludzie są królikami doswiadczalnymi to oczywiste.Podobnie moja firma wdrażając oprogramowanie ze wzgledu na koszty oraz czas przekazuje gotowy produkt przetestowany w 70...80 % róznie a i tak dopiero pewne rzeczy zostaja wykryte podczas rzeczywistej biezącej pracy.
Straszni z was malkontenci...poczekajmy, było obiecane ze na ile się da to rozwiążą problemy techniczne kolejnymi aktualizacjami oprogramowania. Bicie tutaj piany pewnie niewiele pomoże bo w skali kraju może to być bardzo mały % i kazda firma zajmuje sie błędami od najbardziej krytycznych do najmniej mnożąc razy skale problemu. bardziej krytyczne moze być znikający EPG :)
 

dk75

New member
krecio napisał:
Aaaa... to proste : ja kupilem telewizor i on mi jego funkcje spelnia, tzn. odbiera programy z anteny dachowej, bez problemow wspolpracuje z DVD (notabene po HDMI),
Ale DVD nie ma HDCP w HDMI a to z tym jest problem. A tuner "n" wymaga dogadania się w HDCP po HDMI. A tutaj jest w "standardzie" HDMI niezły bałagan... jeszcze.
Co do braku problemów z Sony czy Panasem - pewnie implementacja HDMI w "n box" jest tego samego typu co w Sonym i Panasie. Coś jak DVD-R i DVD+R. Niby to samo ale nie bardzo a do tego firmy się podzieliły na skrajne obozy obrzucające się błotem ;PPPp
Dopiero Tajwańczycy ze swoim tanim multisytemowym sprzętem ich pogodzili.

Czekamy na jeden standard HDMI.
 

krecio

Member
Kyniol_73 napisał:
Rozumiem ze zakładacie sytuacje gdzie platforma N przeprowadziła testy na WSZYSTKICH dostepnych telewizorach

Mozesz sie smiac z tego ale dokladnie tak uwazam. Oczywiscie mowie o rynku polskim. Nie wyobrazam sobie sytuacji, w ktorej SPRZEDAJE sie produkt, ktory lagodnie mowiac jest bublem. I nie mam na mysli zawartosci programowej stacji tylko te pudelko z kabelkami w srodku. Nie ma problemu gdy jakies usterki dotycza jednostkowych przypadkow. Inna sprawa gdy robi sie to masowka. Wystarczy poczytac to czy inne forum. Ja nie musze sie zupelnie na tym znac. Ja mam to podlaczyc kablem i pozniej tylko naciskac guziki pilota:D :D :D Oczywiscie zamknalbym gebe gdyby ktos z ITI publicznie i szybko reagowal na takie problemy. Wtedy nie mam argumentow bo widze, ze ktos zauwaza moja frustracje i reaguje na nia. A tak mam poczucie, ze mnie ktos olewa. I nie uwazam aby artykulowanie tego bylo malkontenctwem. Ot, jestem klientem i chce aby moje potrzeby byly rzetelnie i w zgodzie z oczekiwaniami zaspokojone. Nic wiecej.:confused:
 

dem

New member
krecio napisał:
Ja nie musze sie zupelnie na tym znac. Ja mam to podlaczyc kablem i pozniej tylko naciskac guziki pilota:D :D :D Oczywiscie zamknalbym gebe gdyby ktos z ITI publicznie i szybko reagowal na takie problemy. Wtedy nie mam argumentow bo widze, ze ktos zauwaza moja frustracje i reaguje na nia. A tak mam poczucie, ze mnie ktos olewa. I nie uwazam aby artykulowanie tego bylo malkontenctwem. Ot, jestem klientem i chce aby moje potrzeby byly rzetelnie i w zgodzie z oczekiwaniami zaspokojone. Nic wiecej.:confused:

Jesli sie jak twierdzisz nie znasz to dlaczego sprawiasz wrazenie jakbys sie znal? :p

Mozesz miec pretensje tak samo do n jak i do LG - producentowi TV powinno zalezec tak samo na sukcesie Ich odbiornika na rynku. :-|

Problem z HDMI jest obustronny - wspolwinne sa i TV i n-box - wszystko dlatego ze specyfikacja HDMI jest miejscami niejasna - dosc powiedziec ze prawo umieszczenia znaczka HDMI na odbiorniku wymaga przejscia testow kompatybilnosciowych - jesli n-box posiada znaczek to znaczy ze przeszedl te testy, teraz TV tez posiada znaczek HDMI czyli tez przeszedl testy... oba urzadzenia przeszly testy i nie dzialaja - o czym to swiadczy?
Jak dla mnie o slabosci testow...(ktore wykonuja specjalne agencje i slono kaza sobie za to placic).
Tak samo jest w przypadku oprogramowania - testy wymagaja czasu i nakladow - jak wytestowac z n-boxem TV ktorego jeszcze nie ma?
Ja moge Cie i innych niezadowolonych uzytkownikow przeprosic za wszystkie niedogodnosci zwiazane z tym problemem - czy poprawi Ci to nastroj? Przepraszam. Zapewniam Cie i Innych uzytkownikow ze Wasze problemy sa zauwazane, z tego co wiem bardzo serio i n-tv i ADB traktuja zdanie uzytkownikow - wiem tez ze sa przygotowane i testowane poprawki majace na celu ominiecie niektorych problemow zwiazanych ze wspolpraca po HDMI. Nikt nie lekcewazy klientow n-tv!
 

Kyniol_73

New member
krecio napisał:
Mozesz sie smiac z tego ale dokladnie tak uwazam. Oczywiscie mowie o rynku polskim. Nie wyobrazam sobie sytuacji, w ktorej SPRZEDAJE sie produkt, ktory lagodnie mowiac jest bublem. I nie mam na mysli zawartosci programowej stacji tylko te pudelko z kabelkami w srodku. Nie ma problemu gdy jakies usterki dotycza jednostkowych przypadkow. Inna sprawa gdy robi sie to masowka. Wystarczy poczytac to czy inne forum. Ja nie musze sie zupelnie na tym znac. Ja mam to podlaczyc kablem i pozniej tylko naciskac guziki pilota:D :D :D Oczywiscie zamknalbym gebe gdyby ktos z ITI publicznie i szybko reagowal na takie problemy. Wtedy nie mam argumentow bo widze, ze ktos zauwaza moja frustracje i reaguje na nia. A tak mam poczucie, ze mnie ktos olewa. I nie uwazam aby artykulowanie tego bylo malkontenctwem. Ot, jestem klientem i chce aby moje potrzeby byly rzetelnie i w zgodzie z oczekiwaniami zaspokojone. Nic wiecej.:confused:

nie smieje się, może zwracam uwagę na utopię która nie odpowiada rzeczywistosci o jakiej piszesz. Zobacz jak działaja koncerny takie jak Microsoft, Sony itp wprowadzajac windowsa czy tez xbox360, PS3. Dem ponizej ci wyjasnił nieco temat. Dlaczego uwazasz ze ITI nie reaguje na problemy i olewa cię? Przeciez to ze zgłosiłes problem nie oznacza ze na drugi dzień bedzie ci działał tv pod HDMI(bo problem jak sadze nie jest błahy). Pracują nad tym co DEM juz wielokrotnie podkreslał. Nalezy poszukać na forum odpowiednich wątków :).
Ewentualnie to uwaga do DEM gdy cos zostanie naprawione to pojawiał sie na stronie www.n.pl cos w stylu What's new...czyli co dokładnie zostało poprawione(np lista tv poprawnie współpracujacych)
 

krecio

Member
To co nazywacie utopia jest moim zdaniem mysleniem jakie powinno charakteryzowac firme majaca na uwadze swoje dobro czyli zadowolonego klienta. Sprzedaz czegos co jest duzej skali niesprawdzone i posiada liczne wady wskazuje moim zdaniem na priorytet w osiagnieciu prostego i szybkiego zysku bez konsekwencji w postaci tworzacej sie opinii. Czyli luki w marketingu i PR. Takie jest moje zdanie w tej sprawie. Jestem abonentem "N" od pierwszego dnia i od chwili usilowania zakupu widze idiotyczne problemy. Najpierw z chaosem dystrybucyjnym, niedzialajacym systemem sprzedazy, nieprzeszkoleniem sprzedawcow do bledow w funcjonowaniu samego sprzetu. Tego nie da sie wytlumaczyc, ze to dopiero poczatek, ze ktos sie uczy, analizuje itd. Dla mnie swiadczy o nieprzygotowaniu calego projektu i lekcewazeniu nas klientow. A to, ze ja artykuluje swoje swoje zdanie nie swiadczy o wrogosci. Nie mam zamiaru zakladac watkow typu "kto sie wypisal z e-nki?". Ja po prostu chcialbym zyc w przyzwoitym swiecie. A zwlaszcza majac do czynienia z firma, ktorej stacja informacyjna tak manifestuje swoje przywiazanie do niej (przyzwoitosc).
 

dem

New member
Od ok 11 dostepny jest nowy firmware dla n-box recorderow - wnosi on przelaczalna obsluge DVI/HDMI, poprawki w celu zwiekszenia kompatybilnosci. Mysle ze to nie jest ostatni firmware w tym roku. Mysle ze twierdzenia o nie reagowaniu przez n'ke na problemy zglaszane przez klientow to zwyczajne nieporozumienie - zyczylbym Nam wszystkim by i inni dostawcy reagowali tak "nieprofesjonalnie" jak n'ka.

PS
Dlaczego dla recorderow a nie zwyklych n-boxow - zwyczajnie - ryzyko wpadki z ewentualnym niezauwazonym bledem jest teraz mniejsze dla recorderow ktore sa zwyczajnie mniej popularne. Jesli okaze sie ze nei ma wiekszych problemow a czesc starych zostala poprawiona to pewnie neidlugo podobny upgrade bedzie dostepny ndla n-box'a
 

fiedek58

New member
posiadacz 42lc2r-o rany ale sie narobiło

:hmm:posiadam lg 42lc2r i juz myslalem ze standard wejscia HDMI jest dopracowany skoro firmy sprzedaja to na rynku i nie ma z nim jakichs smiesznych problemow-bo tak je trzeba nazwac
sam uzywam HDMI z dvd thomsona i dziala rewelacja
zero problemow-swego czasu zastanawialem sie na d N-ka
ale teraz coraz bardziej po glowie chodzi mi cyfrowy polsat
N-ka jeszcze dlugo chyba bedzie musiala popracowac nad dostosowaniem oprogramowanie
bo uwazam ze blad jest z ich strony-skoro nie tlyko ja ale inny uzytkownicy posluguja sie zlaczem HDMI w tych tv i nie zglaszaja problemow-a pojawiaja sie one tlyko z ta felerna N-ka!!!!zgadzam sie z kolega ktory twierdzi ze N-ka chciala jak najwiecej wykrasc uzytkownikow zeby pozniej jakos walczyc z problemami i trzepac kase na biedakach ktorzy zdecydowali sie wdepnac w ta ich cala telewizje wys. rozdz. o dziwnych parametrach itd
mam nadzieje ze wkrotce rozwiaza ten problem
 

mok

New member
Fiedek58 po jakiego grzyba tu klepiesz jak nie posiadasz N-ki .W syfrze bylem i wziolem rozwod bo nie lubie jak mnie w balona robia a do polsatu nie wyprodukowali jeszcze takich soczewek do okularow zeby obraz wyostrzyc:p
 
Do góry