PV600 ... problem z pikselami !!

JaCkyLL

New member
Witam,

Od prawie lat jestem szczęśliwym użytkownikiem Panasonica PV600 - 42 calowe caceńko wiszące na ścianie. W grudniu pękną dwa lata od jego zakupu w "zdrowej" dystrybucji - jest i FV i gwarancja.

Niestety ... Dziś podczas oglądania wyścigu na torze Monza w odległości jakieś 1/3 szerokości od prawej krawędzi tv pojawił się pionowy ciąg pikseli świecących inaczej niż pozostałe wszystkie ... Cały pion ( jedna pionowa kolumna pikseli ) świeci na zielono, bardzo treściwa zieleń widoczna doskonale szczególnie przy bardzo nasyconych barwach np czerwone pomidory podczas reklamy bardzo wyeksponowały usterkę. Na czarnym tle i innych bardziej mdłych barwach kolumna pikseli jest mniej zauważalna - nie ginie jednak, cały czas ją widać.

Czy ktoś z Was spotkał sie z takim problemem ? Jutro chcę zgłosić problem do serwisu, sprzęt jest na gwarancji więc teoretycznie powinno się udać coś z tym zrobić.
Mieszkam w Łodzi - czy jesteście w stanie polecić dobry serwis Panasonica w mim mieście ? Żeby mnie w rogi nie robili i wymienili połowę dobrych podzespołów :)

Z góry dzięki za pomoc !!
Jacek z Łodzi
 

JaCkyLL

New member
jacor24 napisał:
Miałęm to samo w PV60. Uszkodzony panel. Wymiana plazmy na nową. Pewnie dostaniesz coś z serii 8.


Hmmm..... Wtedy moja plazma kosztowała mnie ponad 7 tysięcy !!! Teraz za podobne pieniądze mógłbym kupić Panasa w modelu PY/PZ 800 ... Tyle że cos takiego nie będize mi pewnie zaoferowane.

Czy jest pewność że to problem z panelem ?? Qrwa Mać !! Dostanę pewnie jakies badziewie ... FAK !!
 

JaCkyLL

New member
kiki napisał:
jeśli wymiana to w tej samej klasie jakości - tylko dopilnuj.

Właśnie Krzysztofie !!!
Nie chciałem nikogo obrazić pisząc "badziewie serii 8" .... Mam na myśli fakt iż w czasach kiedy ja kupowałem swojego Panasonica kosztował kupę kasy, co prawda ma panel HD ready, ale jest wyposażony w opcje dodatkowe takie jak zestaw głośników wbudowany w obudowę SRS TruSurround, dwa gniazda HDMI ( w grudniu 2006 to było całkiem dobre osiągnięcie ), możliwość odczytu i zapisu na kartach SD, opcja Multiwindow - bardzo fajna rzecz ...

Teraz z panelem 11 generacji Panasonic oferuje w 42 calach znacznie więcej modeli, z tego co widziałem PV8, PV80, PY80, PY85, PY800 ... Z tego co wiem żaden z modeli z panelem HDReady nie ma juz takiego zestawu głośników jaki miałem w mojej PV600. Jest coś takiego dostępnego w opcji PY800 ale to model FullHD więc myślę że nie dla mnie - chociaż kasa jaką wydałem na mój jest podobna do ceny tego modelu PY800 :)

Jaki model przy wymianie mojego TV powinien zaproponować mi Panasonic ?? Będę wdzięczny za podpowiedzi. Pozdrawiam !!!

Jacek z Łodzi
 

pejotpe

New member
Bez reklam
Walcz o jak najlepszą opcję. Żaden z parametrów nie może być gorszy niż to, co masz teraz (głośniki też). W ostateczności (gdy propozycja Cię nie satysfakcjonuje) żądaj gotówki, jaką zapłaciłeś :twisted:
 

Foxxx24

New member
JaCkyLL

Przy respektowaniu gwarancji powinieneś starac egzekwowac jak najwięcej,a patrząc na dzisiejsze standardy to odpowiednikiem Twojego modelu z serii 600 jest,porównując wszystko włącznie z dzwiękiem seria 800 więc powinni Ci zaproponowac właśnie ten,a jeżeli będziesz miał możliwośc odebrac gotówkę odpowiednią to bierz i kupuj PY800:)

Pozdrawiam
 

JaCkyLL

New member
Proszę nie cytować ostatniej wypowiedzi w wątku. ArtS :)

Dzieki za cytowaną sugestię oraz wszystkie pozostałe podpowiedzi. Wygląda na to że czekać mnie będize ostra przeprawa ... A może i nie - chyba wszystko zależy od podejścia Panasonica do mojego problemu.
Jak narazie zakładamy że usterka mojego TV wymaga wymiany Panela a to pociąga za sobą wymianę TV na inny wolny od wad model PV600 - a ich juz nie ma więc teoria mówi że ma to być coś z serii z panelem 11 generacji.
A jak TV będą próbować naprawiać ???? Do końca gwarancji juz tylko 3 miesiące .. Może będą chcieli mnie wozić z moim nie dokońca sprawnym tv ?

Jak na razie zadzwoniłem do Panasonica i zgłosiłem usterkę plazmy. Miły Pan porozmawiał ze mną na temat TV i powiedział, że TV będzie naprawiany przez serwis w Łodzi. Podał mi nr telefonu i kazał dzwonić.
Tak też zrobiłem ... Miła Pani przyjęła zgłoszenie i ...

Mam spakować TV w pudło - całe szczęście mam - przyjedzie kierowca i zabierze TV do serwisu. I czekanie ... z tego co wiedziałem w warunkach gwarancji 28 dni maksymalnie. Ma się to nijak z filmem na tronie Panasonica o odwiedzającym klienta serwisancie :) Wiem, że jest napisane że serwisant przyjeżdża jak wymaga tego sytuacja, a to bardzo miękkie stwierdzenie :) Wygląda na to że moja sytuacja nie wymaga przyjazdu serwisanta. Czy tak jest ok ?

Właśnie dzwonił przed chwilą serwisant i jutro ma wjechać po TV.
Tak jest ok ?? :)

Pozdrawiam, Jacek z Łodzi
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

RheeTCT

New member
Wydaje mi się ,że ze zgłoszenia wyciągają wnioski i kiedy opis usterki wskazuje na brak możliwości naprawy na miejscu,to tv po prostu zabierają do siebie.Bądź dobrej myśli.Nie jest wykluczone ,że duża i solidna firma jaką jest niewątpliwie Panasonic ma w magazynach odpowiednie cześci lub całe tv na wymianę.Jeśli nie to napewno będziesz miał możliwość odebrania kasy.Ciekawe jak się to skończy - pisz koniecznie.Takie sytuacje najlepiej pokazują stosunek firmy do klienta.Mam nadzieję,że czytają nas ludzie z Panasonic Polska i dopilnują odpowiedniego załatwienia takich spraw.
 

Foxxx24

New member
JaCkyLL

Nie ma za co w końcu my Panasonicowcy powinniśmy sobie pomagac myślę:)

No życzę aby równie sprawnie naprawili bądz wymienili Ci tv albo ewentualnie zwrócili pieniądze jak przyjęli zgłoszenie i wysłali technika:)
Myślę,że taka marka nie pozwoli sobie na olewanie klienta i sprawnie zadziała:)

Podpytaj coś tego technika jak przyjedzie może powie coś interesującego i nie zapomnij oczywiście nam powiedziec:)

Pozdrawiam
 

JaCkyLL

New member
Proszę nie cytować ostatniej wypowiedzi w wątku. ArtS :)

Koleżanki, Koledzy ...

Jest jasne że będę Was informował jak wygląda sprawa z moim TV.
Boje się tylko że:

1. Ktoś kto przyjeżdża po mój TV nie jest żadnym technikiem, po prostu robi za transport TV od Klienta do Serwisu - takie odniosłem wrażenie po rozmowie z Kobietą przyjmującą zgłoszenie przez telefon w łódzkim serwisie

2. Mam przykre doświadczenia z serwisem.... Kiedyś spalili mi odtwarzacz Pioneera w serwisie podczas upgrade'u softu !!! :) Trudno uwierzyć prawda :) Odtwarzacz był w super stanie, miał może ze dwa miesiące. Odebrałem go w serwisie z porysowaną obudową - nic nie wywalczyłem chociaż miałem ochotę wybić ze dwie jedynki dziewczynie która oddawała mi mój odtw twierdząc że jest napisane na zgłoszeniu - Odtw wykazuje oznaki użytkowania ... Pojechali po mnie po całości.
Człowiek uczy się na błędach więc ...
Pan który przyjeżdża po mój TV oczekuje że TV będzie już spakowany do pudła. Hmmm ... Potem powiedzą mi że szyba była porysowana, że obudowa też ... Qrcze ... Rozumiecie, raz już mnie zrobili w rogi więc czemu teraz ma byc inaczej. Przykre ale prawdziwe, szukam problemów, boję się że znów coś będzie nie tak.

Rano zadzwonie do serwisu z informacją, że człowiek który odbiera ode mnie sprzęt podpisze mi że mój TV wygląda jak wygląda i tyle - do tego chyba mam prawo !!

TV oddaję jutro około 16tej. Będę pisał w moim wątku co i jak z moim TV.
Pozdrawiam i życzę sobie powodzenia !! :)
Jacek
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

yogibabo

New member
JaCKyLL - odszukaj moje posty ( nie jest ich dużo) to się dowiesz jak działa gwarancja Panasonica oraz serwis w Łodzi. Naprawiali mi w W&W, długo to trwało, byc może częściowo z ich winy ale ostatecznie zachowali się fair kwalifikując panel do wymiany.
 

JaCkyLL

New member
yogibabo ...
odszukałem, poczytałem i .... nie jestem jakoś mocno zaskoczony.
Wygląda na to, że w Polsce sprzedawca/producent dba o klienta tylko do czasu zapłaty kasy przez tego ostatniego. Potem zmieniasz się z klienta w zło konieczne / wroga który ma problemy, rządania, pytania ...

czyli jutro facet któr odbiera sprzęt z W&W ma mi podpisać co zabrał i w jakim stanie. TV, pudełko, gwarancję, kopię FV ...
Inaczej nie oddam, niech przyjeżdża ktoś kto podpisze mi formalności.

Będe pisał co i jak.
Pozdrowionka !!!
 

sanchopan

Banned
kiki ma rację - ja to w praktyce przeżyłem w pewnym sensie: jeśli wymiana, to na model jakościowo zbliżony: na pewno nie na pv8, tylko wyżej. Ale czasami trzeba dopilnować.
Pewnie py800 czy jakoś tak - i nowa gwarancja... same zyski (prawie - poza czekaniem). :D
 

JaCkyLL

New member
Witam,

Jak narazie jestem bez TV, wczoraj przyjechał Pan z serwisu, obejrzał telewizor, dał kwitek i powiedział że najprawdopodobniej panel do wymiany.

A co dalej, czyli czy jest czy go nie ma, czy wymiana czy nie to sie okaże za jakiś czas.

To jak narazie tyle. Plazma w serwisie. Na ścianie został tylko wieszak :)
Będę informował jak tylko będę cokolwiek wiedział.

Pozdrawiam !
 

Foxxx24

New member
Na pewno wszyscy są ciekawi jak rozwiążą Twój problem i ja życzę aby jak najszybciej oraz najkorzystniej dla Ciebie:)
Czekamy na info:)

Pozdrawiam
 

JaCkyLL

New member
Witam,

We wtorek moja plazma wyjechała do serwisu.
W czwartek dzwoniłem żeby ustalić co sie jej stało i co serwis na to.
Miła Pani powiedziała, że wiedzą już iż niezbędna jest wymiana panela. To nie jest nowa plazma więc z reguły wymiana panela to czas około 3 tygodni. Moje 28 dni liczy sie od środy tj. dzień wylądowania w serwisie mojego TV - zobaczymy jak to będzie szło. Ponoć Panasonic radzi sobie z wymianą paneli w TV mojej generacji - PV600. Zobaczymy !

Pozdrawiam, Jacek
 
Do góry