psp proszę o radę

karpik151

Klub HDTV.com.pl
vip
Witam ,
Planuje zakup psp3 dla mojego 7mio letniego syna. Czy poglibyscie polecic jakies gry , które nadawałyby sie w tym wieku ?
Jaki najlepiej wybrać program do konwersji filmów z divix ?
Czym się rózni psp3 od psp2 ? Ceny są podobne ... wiem , że w 2ce jest mozliwość całkowitego odblokowania , ale czy to wszystko?
Co Waszy zdaniem jest lepsze psp3 , psp2 czy czekać na Go ?
Jestem laikiem , ale widziałem , że pomogliście nie jednemu :)
Pozdr
 

Peek

New member
Bez reklam
Gierki dla dzieciaka to przede wszystkim:

Seria Ratchet & Clank (przygodowa, nawet niektórzy dorośli uzytkownicy w to grają tak wciąga)

Patapon i Patapon 2 (absolutny hit na psp, grając na bębnach prowadzimy do walki ludziki z licznymi potworkami)

Loco Roco 1 i 2 (ja dopiero będe miał, ale podobno też bardzo fajne)

Na pewno znajdziesz wiele innych podałem tylko te które od razu przyszły mi na myśl, ale wystarczy się rozejrzeć gier na psp jest bardzo dużo.

Ja do DivXów używam darmowy PSP Video Express ściągnięty z poslkiej strony.

Co do różnic pomiędzy 2000 i 3000 nie wiem.

NA PEWNO NIE CZEKAĆ NA GO!!!
Mniejszy wyświetlacz! Słaby wygląd!
Moim zdaniem nie warto na nie czekać.

Pozdrawiam
 

mataman

New member
Bez reklam
Patapon dla 7 latka? Za trudne.

gry dla dzieci http://www.ultima.pl/Dla_dzieci/s287_16/


Co do różnic.

- psp 2000 da się "odblokowac na stałe" lecz taki model kupisz juz tylko uzywany

- psp 3000 lepszy wyswietlacz (wbrew temu co wypisują na forach, mam wiem) wbudowany mikrofon
"odblokowac" mozna ale konsola musi być na stand by, po całkowitym wyłączeniu trzeba wgrywac program jeszcze raz
 
Ostatnia edycja:

neospiderman

New member
Jeśli chodzi o PSPGO to trzeba wspomnieć o najważniejszej rzeczy, ten model jest pozbawiony napędu dysków UMD. Wszystko trzeba będzie kupować po przez internet w PlayStationStore.
 

karpik151

Klub HDTV.com.pl
vip
Dziekuję za poradę . PSP GO odpada :)