PSN - problem z płatnościami

cyber78

Member
Bez reklam
Hej,

Mam problem z doładowaniem konta w PSS. Jeszcze 9 marca kupowałem utwory w Sing Star i portfel się sam doładował. 11 marca chciałem kupić grę i mam komunikat, nie można dodać funduszy do portfela.

I tak od kilku dni, zadzwoniłem na infolinię, okazało się, że mam 24h blokadę. Nie wiadomo dlaczego, trzeba czekać.
Poczekałem, nic, nadal to samo. No to zmieniłem kartę na taką którą wcześniej płaciłem , płatniczą z chipem z mBanku. Niestety nadal to samo.

Dzisiaj zadzwoniłem ponownie na infolinię, a gościu mówi, że w takim razie mam odczekać 14 dni!
I nic mi nie może pomóc. A ja dodałem do koszyka grę w promocji. Promocja już minęła i gra przepadła.

Czy ktoś z was ma taki sam problem?
Używacie karty płatniczej mBanku?
 
Ostatnia edycja:

arsenal

Moderator
VIP
Osobiście używam karty kredytowej ale skoro masz problemy z kartą mBanku - użyj PayPal. Doładuj go ze swojego konta bankowego i ustaw PayPal w PSStore. Moje konto PSN jest na Wielką Brytanię i PayPal działa, nie wiem jak polskie konta z tym współpracują. Zawsze można założyć konto na Wielką Brytanię.
 

cyber78

Member
Bez reklam
Wiem, zobaczymy jak to się skończy, pod koniec tygodnia mam zadzwonić i zobaczyć jak wygląda sytuacja.
Zgłoszenie zostało przekierowane do Centrum Płatności w Anglii , polski odział nic nie może. Blokadę założyli Brytyjczycy na moje konto, i u nas nie wiedzą dlaczego, ani na jak długo.
Trochę to irytujące.
 

cyber78

Member
Bez reklam
Właśnie jestem po rozmowie z infolinią SONY.

Po 7 dniach otrzymali informację, że skoro nie mogę doładować konta , to znaczy że mam założoną blokadę na płatności karą na 14 dni.
Na pytanie do kiedy jest ta blokada, usłyszałem, że na 14 dni od założenia blokady, niestety nie wiadomo kiedy blokada został założona, więc nie wiadomo do kiedy będzie obowiązywała. Bezpiecznie mam poczekać do końca miesiąca. Żenada.

Promocja już minęła , i gra jest w koszyku w normalnej cenie.
Niestety, nie przyjęto ode mnie reklamacji, że nie mogłem dokonać zakupu z winy SONY, a nie z mojej. Nie przyjmują reklamacji na ceny.

Jednym słowem Polskie oddział PSE to jest żenada.
Jeżeli ja chcę coś kupić, a oni mi to uniemożliwiają to brak mi już słów na taki biznes.
Trzeba było założyć konto na UK , albo na US. Szkoda że Plusa na koto polskie wykupiłem.
 

cyber78

Member
Bez reklam
A nic to, że promocja mi przeszła bokiem.
Po rozmowie z infolinią, bez żadnych wątpliwości odkupię używkę na allegro.
 
Do góry