Witam
Kupiłem w październiku w/w plazmę, niestety według mnie telewizor buczy. Oglądanie z dźwiękiem ustawionym na mniej jak 20 jest koszmarem, najgorsze są sytuacje kiedy załóżmy w filmie jest chwila ciszy, a ja słysze buczenie Czasami, aż odechciewa się oglądać ;(
Oddałem mniej więcej po 2 tygodniach plazmę do serwisu lokalnego, podobno zmienili mi cewki, telewizora nie miałem chyba niecale 2 tygodnie. Niestety nic się nie zmieniło buczy jak buczał. Panowie stwierdzili, że telewizor spełnia normy producenta.
W zeszłym tygodniu po konsultacji z panem z infolinii samsunga, wysłałem TV do serwisu centralnego, tam była mniej więcej 2 dni. Dostałem dzisiaj telewizor, oczywiście nic nie zrobili, uzasadnienie wyjaśnia, że telewizor spełnia normy buczenia. Zadzwoniłem do nich, poprosiłem o normy buczenia, niestety jedyną informacją, którą udało mi się uzyskac to stwierdzenie, że telewizor był sprawdzany zgodnie z procedurą przewidziana przez Samsunga i że mieści sie w normie. Teraz pozostało mi jedynie złożyć pisemną reklamację do Samsung Polska, niestety nie wiem czy ma to jakis sens. Zawsze, przecież mogę dostać odpowiedz, że hałas jest w normie.
Jestem ciekaw czy ktoś z Was miał podobny problem i co mogę obecnie w tej kwestii zrobić.
Pozdrawiam
Leszek
Kupiłem w październiku w/w plazmę, niestety według mnie telewizor buczy. Oglądanie z dźwiękiem ustawionym na mniej jak 20 jest koszmarem, najgorsze są sytuacje kiedy załóżmy w filmie jest chwila ciszy, a ja słysze buczenie Czasami, aż odechciewa się oglądać ;(
Oddałem mniej więcej po 2 tygodniach plazmę do serwisu lokalnego, podobno zmienili mi cewki, telewizora nie miałem chyba niecale 2 tygodnie. Niestety nic się nie zmieniło buczy jak buczał. Panowie stwierdzili, że telewizor spełnia normy producenta.
W zeszłym tygodniu po konsultacji z panem z infolinii samsunga, wysłałem TV do serwisu centralnego, tam była mniej więcej 2 dni. Dostałem dzisiaj telewizor, oczywiście nic nie zrobili, uzasadnienie wyjaśnia, że telewizor spełnia normy buczenia. Zadzwoniłem do nich, poprosiłem o normy buczenia, niestety jedyną informacją, którą udało mi się uzyskac to stwierdzenie, że telewizor był sprawdzany zgodnie z procedurą przewidziana przez Samsunga i że mieści sie w normie. Teraz pozostało mi jedynie złożyć pisemną reklamację do Samsung Polska, niestety nie wiem czy ma to jakis sens. Zawsze, przecież mogę dostać odpowiedz, że hałas jest w normie.
Jestem ciekaw czy ktoś z Was miał podobny problem i co mogę obecnie w tej kwestii zrobić.
Pozdrawiam
Leszek