Witam,
mam do Was takie pytanko: 08.02.2010 (czyli niespełna miesiąc temu) zanabyłem konsolę PS3 w sieci Astro (z Lublina). Konsola zdążyła się już posypać (nie wciąga płyt) więc spakowałem i udałem się do sklepu ponieważ: "Reklamacja do 30-stu dni od daty zakupu - Konsument za okazaniem dowodu zakupu zwraca zakupiony produkt do punktu sprzedaży." (zapis który znalazłem na stronie www.pl.playstation.com). I w sklepie mnie poinformowano, że oni nie biorą od dystrybutora Sony tylko od jakiegoś tam pośrednika i że wtedy ten zapis ich nie dotyczy i że trzeba bezpośrednio do serwisu wysyłać. Jak to w takim razie wygląda? Macie z tym jakieś doświadczenia? Zależy mi na szybkiej odpowiedzi bo za kilka dni minie termin podany przez stronę Sony i wtedy już dupa zbita i serwis (czyli pewnie ze 2 tyg minimum "z głowy").
Pozdrawiam,
iksik2
mam do Was takie pytanko: 08.02.2010 (czyli niespełna miesiąc temu) zanabyłem konsolę PS3 w sieci Astro (z Lublina). Konsola zdążyła się już posypać (nie wciąga płyt) więc spakowałem i udałem się do sklepu ponieważ: "Reklamacja do 30-stu dni od daty zakupu - Konsument za okazaniem dowodu zakupu zwraca zakupiony produkt do punktu sprzedaży." (zapis który znalazłem na stronie www.pl.playstation.com). I w sklepie mnie poinformowano, że oni nie biorą od dystrybutora Sony tylko od jakiegoś tam pośrednika i że wtedy ten zapis ich nie dotyczy i że trzeba bezpośrednio do serwisu wysyłać. Jak to w takim razie wygląda? Macie z tym jakieś doświadczenia? Zależy mi na szybkiej odpowiedzi bo za kilka dni minie termin podany przez stronę Sony i wtedy już dupa zbita i serwis (czyli pewnie ze 2 tyg minimum "z głowy").
Pozdrawiam,
iksik2