PS 3 z biedronki czy Xbox 360

Liter1979

Member
Bez reklam
Witam serdecznie. Pewnie temat "PS 3 czy Xbox" był mielony 1000 razy, ale mimo wszystko proszę o poradę :blagam: Czy ta wersja konsoli z biedronki jest warta zainteresowania :?: - Biedronka - Konsola
Pytam bo jestem zielony w temacie :-( miałem w planach kupno Xboxa 360 na święta, i teraz troszkę zgupiałem... :fool: Chodzi mi głównie o kontrolery ruchu. Konsola w głównej mierze będzie slużyła do rodzinnej zabawy, xbox ma kinecta który nie wymaga trzymania niczego w rękach (co jest moim zdaniem dużym plusem, jeśli chodzi o moją 7-letnią córkę), ale nie wiem np. jak z grami, tzn. na którą konsolę jest większy wybór (zaznaczam że caly czas chodzi mi o gry wykorzystujące kontrolery ruchu), które są tańsze itd. Dodam że wbudowany napęd blu ray w PS 3 jest dla mnie zupełnie nieistotny, i nie jest on dla mnie wyznacznikiem zakupu... To co wybrać :?::?::?: Pomożecie :blagam:
 

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
Mimo iz nie bawilem sie Xboxem, a jestem posiadaczem PS3 stawialbym jednak na Xbox. Skoro BD nie potrzebny, a kinect to atut to smialo. Mimo iz ponoc nie jest tak czuly i precyzyjny jak Move to z dzieckiem bedzie zabawa, bez obawy, ze wypadnie komus w oko lub telewizor. Ceny gier i akcesoriow porownywalne.
 

Liter1979

Member
Bez reklam
Mimo iz nie bawilem sie Xboxem, a jestem posiadaczem PS3 stawialbym jednak na Xbox. Skoro BD nie potrzebny, a kinect to atut to smialo. Mimo iz ponoc nie jest tak czuly i precyzyjny jak Move to z dzieckiem bedzie zabawa, bez obawy, ze wypadnie komus w oko lub telewizor. Ceny gier i akcesoriow porownywalne.
No tak, tylko czy jest szansa wyrwać Xboxa za cenę PS 3 z biedrony ? (1000 zł za pełny zestaw)
 

FFooXX5

Klub HDTV.com.pl
VIP