Przestrzegam przed zakupem telewizorów Sony.

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty
Status
Zamknięty.

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Ksiazeczki i zeszyty to za komuny byly...

Ty Kolego widze ze wiesz jeszcze mniej...

W sklepie mozesz zglosic niezgodnosc towaru z umowa w przypadu oddania tv na gwarancje producenta serwis do wiekszych tv przyjezdza do domu...

Zgadza sie ze okazjonalnie sklep pomaga z serwisowaniem poduktow. Ale zazwyczaj to telefon na infolinie zgloszenie RMA przyjezdza serwis zabiera sprzet lub naprawia na miejscu :)

Wysłane z mojego GT-I9100
A kto powiedzial ze chodzi o duże tv ... i u Ciebie może okazjonalnie sklepy pomagają ale w Warszawie często sie to zdarza i sklep musi przyjąć taki tv czy inne urzadzenie wlasnie zglaszajac niezgodność towaru z umowa o czym dokladniej i szerzej pisałem już w innych watkach i jakbys poczytal to bys wiedział ze dobrze wiem co należy mi sie jako konsumentowi.. Ameryki nie odkryles ... Chocby taka jakby to nazwac sieciowka sa sklepy Horna i jeśli cos u nich kupisz to przez caly okres gwarancji możesz przywiesc do tego sklepu i na spokojnie oni wszystkim sie już zajmują i informują jak już sprzet jest do odbioru >>..
 

tdx

New member
Bez reklam
Wystarczy popytac sprzedawcow w sklepach i oni mowia ile wraca szt.

Wraca? Jako serwis do producenta czy po Warszawsku jako niezgodność towaru z umową?


a znam bardzo wysokigo menadzera z pewnej sieciowki na rejon centralnej Polski i przed zakupem tv spytalem sie go co psuje sie najbardziej to odpowiedzial lakonicznie to czego najwiecej sie sprzedaje

Ten wysoki menadżer ma rację :) To naprawdę nie trudno zgadnąć

Merytoryczne dane - to znasz takie dane zeby ktos ci powiedzial oficjalnie ktora firma najbardziej sie psuje

Ty chyba znasz bo sam napisałeś

cos bedziesz musial kupic jakiegos cukierkowatego samsunga czy lg , ktore znacznie czesciej sie psuja...

Częściej się też sprzedają wiec patrz co Ci powiedział wysoki menadzer

tylko juz nikt nie poda ile sie psuje tv za powiedzmy 7-10 tys na 100 szt. sprzedanych...

Nie wiem co by to miało przestawiać że, któraś firma robi duże psujące się telewizory a małe są już ok?

tv pewnego gościa 3 szt. po kolei rozwalaly sie po kilku dniach użytkowania, to Ty dalbys taki tv do serwisu czy do sklepu

Jak każdy normalny zgodził bym się na wymianę jeden raz później darował bym sobie ale jak widać jak ktoś ma czas to może...

Ja zawsze pozwalam TV dokładnie sprawdzić i umawiam się że jak z TV jest coś nie tak to wymieniamy bez problemu, daje się czas np tydzień czasu na testy.
Później normalny serwis.

bo większość ludzi w tym bardzo dużo starszych osob tv chce przynosić do sklepu tam gdzie kupili

Ile to jest większość ludzi + bardzo dużo starszych osób?

Znowu tworzysz jakieś grupy. Większość osób z którymi ja się stykam potrafi przeczytać gwarancję, mniej rozgarnięci/nie mający czasu dziwonią i podaje się im nr infolinii gdzie można spokoje zgłosić serwis a niewielkiej grupie osób faktycznie się pomaga w zamienieniu serwisu do domu lub wykonuje się te czynności za nich

I pewni ludzie na odpowiednich stanowiskach wiedza na koniec roku jak jest z awaryjnoscia roznych marek żeby wiedzieć to do kolejnych zamowien na najbliższy rok

Bzdura!!!! Nie wiem kto robi zamówienia roczne :) Już nawet nie chce mi się pisać że modele wychodzą w kwietniu wiec nie wiem co oni będą w styczniu zamawiać.

na ile sa to sprawdzone informacje tego sie nie dowiemy ale maja i na pewno nie sa to informacje z kosmosu

Na pewno Panas Sony czy Samsung dzielą się informacjami z takim Media Martem o awaryjności ich sprzętu.

Jestes zagorzaly fanatyk Samsunga

Nie zagorzały fanatyk tylko znam się na tym sprzęcie (zobacz że nie odpowiadam tylko na posty z samsungiem w tle) moje wypowiedzi są ustawione na 90% na merytoryczną pomoc na forum + 10% moje własne zdanie (takie jak w tym poście)

A Twoje?
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Nie zagorzały fanatyk tylko znam się na tym sprzęcie (zobacz że nie odpowiadam tylko na posty z samsungiem w tle) moje wypowiedzi są ustawione na 90% na merytoryczną pomoc na forum + 10% moje własne zdanie (takie jak w tym poście)

A Twoje?[/QUOTE]
Zawsze piszesz przespaniale o samsungu, a to wystarczy ze nie jest to uczciwe do konca. Piszesz ze wiekszosc ludzi umie czytac gwarancje , jak widac nie wszyscy bo niektorzy maja problem ze ze zrozumieniem gwarancji sonego , choc wyraznie wszystko jest napisane... Dobrze ze samsung nie robi kolumn wzmacniaczy , amplitunerow bo jako fan tej firmy zapewne tez i te rzeczy bys wychwalal po niebiosa, tak jak to robisz wzgledem tv.. na szczescie pojecia do tego nie maja, a dzieki temu ludzie moga kupic tego typu sprzet na odpowiednim poziomie. W przeciwnym wypadku by sciagneli jakis amplituner, za miske ryzu pracownicy by robili w takiej firmie, cene daliby o 1000 zl mniejsza w stosunku do innych firm i znowu ludzie kupowaliby nie to co dobre, a to co tanie bo jestesmy panstwem na dorobku. A wtedy jasne jest ze dla wielu osob liczy sie cena zreszta to widac jest w marketach jak ludzie podchodza do tematu : " jak Gosc w sklepie sie pyta o tani tv 32 cale" to odpowiedz brzmi jedna wielokrotnie to slyszalem w roznych formach; " jak tani pan , Pani chce to samsung albo Lg bo sony czy panasonic to niestety wiecej kosztuje zeby technicznie byl poronywalny do tych dwoch marek... i taks ie kreci... Zreszta jak mozna jakies inne marki preferowac skoro np w niektorych saturnach 1/3 powierzchni dzialu rtv w takim markecie to sprzet i specjalna wyspa samsunga jest.. Jedno przyznac musze marketing tych firm jest na wysokim poziomie i tu nie ma dyskusji i wiele firm mogloby sie uczyc od tej firmy, ale tez trzeba przyznac ze samsung tak dobrze ma dzieki rowniez telefonom komórkowym, przez to tv moga ich byc tansze.. a o tym fakcie malo sie mowi...
 

tdx

New member
Bez reklam
Zawsze piszesz przespaniale o samsungu, a to wystarczy ze nie jest to uczciwe do konca.

Mijasz się z prawdą nie pierwszy raz dzisiaj

Piszesz ze wiekszosc ludzi umie czytac gwarancje , jak widac nie wszyscy bo niektorzy maja problem ze ze zrozumieniem gwarancji sonego , choc wyraznie wszystko jest napisane...

Dokładnie jesteś tego przykładem

Dobrze ze samsung nie robi kolumn wzmacniaczy , amplitunerow bo jako fan tej firmy zapewne tez i te rzeczy bys wychwalal po niebiosa, tak jak to robisz wzgledem tv.. na szczescie pojecia do tego nie maja, a dzieki temu ludzie moga kupic tego typu sprzet na odpowiednim poziomie.

Nie każdy potrzebuje kabla zasilającego za 3K żeby się poczuć na odpowiednim poziomie....


W przeciwnym wypadku by sciagneli jakis amplituner, za miske ryzu pracownicy by robili w takiej firmie, cene daliby o 1000 zl mniejsza w stosunku do innych firm i znowu ludzie kupowaliby nie to co dobre, a to co tanie bo jestesmy panstwem na dorobku.

Z każdym postem moim zdaniem jest coraz z Tobą gorzej

A wtedy jasne jest ze dla wielu osob liczy sie cena zreszta to widac jest w marketach jak ludzie podchodza do tematu : " jak Gosc w sklepie sie pyta o tani tv 32 cale" to odpowiedz brzmi jedna wielokrotnie to slyszalem w roznych formach; " jak tani pan , Pani chce to samsung albo Lg bo sony czy panasonic to niestety wiecej kosztuje zeby technicznie byl poronywalny do tych dwoch marek...

A kto broni komuś kupować Sony i Panasonic. Możesz kupić panasa za 999 i za 2000 :)
Zresztą to wszystko brednie przykład: wymień tegoroczne modele TV 32" z natywną 100Hz matrycą

i taks ie kreci... Zreszta jak mozna jakies inne marki preferowac skoro np w niektorych saturnach 1/3 powierzchni dzialu rtv w takim markecie to sprzet i specjalna wyspa samsunga jest..

Co stoi na przeszkodzie żeby stała tam wyspa Sony lub Panasa bo nie rozumiem?

Jedno przyznac musze marketing tych firm jest na wysokim poziomie i tu nie ma dyskusji i wiele firm mogloby sie uczyc od tej firmy, ale tez trzeba przyznac ze samsung tak dobrze ma dzieki rowniez telefonom komórkowym, przez to tv moga ich byc tansze.. a o tym fakcie malo sie mowi...

Sony też może tak robić, chyba....
 
Ostatnia edycja:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Mijasz się z prawdą nie pierwszy raz dzisiaj



Dokładnie jesteś tego przykładem

Ja dokaldnie wiem co kupowalem i nie mam problemu z gwarancja z jej zrozumieniem , to Ty cigale piszesz o tym tak jakbys nie kumal podstawowych rzeczy z tej gwarancji..

Nie każdy potrzebuje kabla zasilającego za 3K żeby się poczuć na odpowiednim poziomie....

A moze nie wszystkich jest stac na taki kabel i zazdrosci tym ktorych stac na to . Nie kazdy kupuje wszystko od firmy gdzie ludzie za miske ryzu robia... Jak Ty nie wiesz ze sa takie sieciowki ktore za czlowieka zajmuja sie serwisem wystarczy tylko im przywiesc dany sprzet i wszystko juz zalatwiaja, wlacznie z wgraniem nawet softu jak ktos by nie mial neta lub najzwyczajniej bal sie... tylko jest jeden problem trzeba kupic cos odpowiedniego ....i w odpowiednim sklepie - jesli wiesz co mam na mysli.. nie doliczajac ze np taki sam amplituner w markecie bedzie tanszy niz w tym sklepie o np 100 -200 zl. Tylko kupujac np denona w Hornowskim sklepie, nie musisz gonic na drugi koniec Stolicy zeby zawiesc go do serwisu tylko oddajesz do takiego wlasnie sklepu i oni zalatwiaja za czlowieka wszystko. Widzisz czlowiek cale zycie sie uczy ...a to tylko jedna z wielu takich sieciowek ze tak sie wyraze ktora tak robi... a pisales ze to nie prawda zeby sklepy ingerowaly w serwis... cuda sie zdarzaja...


Z każdym postem moim zdaniem jest coraz z Tobą gorzej


Ja mam takie samo zdanie w stosunku do Twojej osoby..
A kto broni komuś kupować Sony i Panasonic. Możesz kupić panasa za 999 i za 2000 :)
Zresztą to wszystko brednie przykład: wymień tegoroczne modele TV z natywną 100Hz matrycą

Nikt nikomu nie broni dlatego kupuje to co kupuje.

Co stoi na przeszkodzie żeby stała tam wyspa Sony lub Panasa bo nie rozumiem?

To ze inni nie maja na cos takiego kasy...ale to nei zmienia postaci rzeczy ze w sklepie proponuje sie tylko niemalze samsunga lub lg.. i jest na to przyzwolenie, a to juz nie jest do konca uczciwe..

Sony też może tak robić, chyba....

Pewnie ze moze , ale napisalem ze dlatego pod wzgledem marketingu cenie firme samsung.
 
Ostatnia edycja:

Traper44

New member
1. Ja bym kolegę TDX-a o brak obiektywizmu nie posądzał.

Kilka razy mi odpisywał oraz sprawy wyjaśniał i stronniczości nie zauważyłem w żadnym przypadku.
I za to go szanuję. Czasami TDX odpisuje zdawkowo lub nie do końca jednoznacznie, ale może nie ma czasu na dłuższe wywody, a może uważa że hasło rzucic wystarczy i ludzie zatrybią.

2. Każdy producent ma coś na sumieniu .... wszyscy i bez wyjątku.
Świat techniki "psieje" (schodzi na psy). Tylko jak jakiś sprzęt kosztuje więcej i ma mniej bajerów na pokładzie to wymaga się więcej odnośnie jakości.
Prawdą też jest, że tańsza masówka traktowana jest czasami ulgowo.

3. jak zwykle prawda leży po środku .... a kij nie zawsze na dwa końce (.... np. proca)
 
Ostatnia edycja:

kkdrg

New member
Bez reklam
Na podhalu moze i sie podaje z nazwiska takiego czlowieka co takie informacje ma, jeśli takowego sie zna, ale w Warszawie takich rzeczy nie podaje sie .. a Ty nie musisz w to wierzyc przecież nie przykładam Ci pistoletu do glowy.. I na Podhalu to tacy wspaniali sami ludzie, a tylko w sklepach to krętacze i naciągacze... ale w miescie nie biora kasy za szklanke wody tak jak to zdarzylo mi sie w gorach naszych...
Wiesz te pierdy nikogo nie przekonają, dużo więcej byś uzyskał przedstawiając jakieś konkretne dane dot. tej awaryjności.
Dajesz po prostu sam dowody na to że to co wyżej napisałem jest prawdą :).
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Wiesz te pierdy nikogo nie przekonają, dużo więcej byś uzyskał przedstawiając jakieś konkretne dane dot. tej awaryjności.
Dajesz po prostu sam dowody na to że to co wyżej napisałem jest prawdą :).

Twoj wybor ja wiem swoje Ty wiesz swoje... jaka prawda uwazana przez Ciebie chyba????
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Wiesz te pierdy nikogo nie przekonają, dużo więcej byś uzyskał przedstawiając jakieś konkretne dane dot. tej awaryjności.
Dajesz po prostu sam dowody na to że to co wyżej napisałem jest prawdą :).

Twoj wybor ja wiem swoje Ty wiesz swoje... jaka prawda uwazana przez Ciebie chyba???? Kupuj to co Tobie pasuje i bedziesz zadowolony zapewne....
 
D

Deleted member 121090

Guest
lolek126
On trochę racji ma. Mnie pouczasz,żebym był ostrożny bo Sony może mnie pozwać do Sądu. Ja piszę to co mnie spotkało, podaję konkretne zapisy umowy gwarancyjnej która w moim przypadku została złamana, podaję konkretnie jak odbyła się u mnie krok po kroku realizacja ,, naprawy'' gwarancyjnej.
Ty piszesz wywody całkowicie teoretyczne, nie poparte żadnym konkretnym przykładem, żadnym dowodem. Niczym. Piszesz tylko że masz znajomego, który ma znajomego który tamtemu znajomemu coś powiedział i się nie boisz?:)
To kto tu z nas dwóch mógłby być posądzony o bezpodstawne oczernianie wizerunku jakiejś firmy? Jak uważasz?
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
lolek126
On trochę racji ma. Mnie pouczasz,żebym był ostrożny bo Sony może mnie pozwać do Sądu. Ja piszę to co mnie spotkało, podaję konkretne zapisy umowy gwarancyjnej która w moim przypadku została złamana, podaję konkretnie jak odbyła się u mnie krok po kroku realizacja ,, naprawy'' gwarancyjnej.
Ty piszesz wywody całkowicie teoretyczne, nie poparte żadnym konkretnym przykładem, żadnym dowodem. Niczym. Piszesz tylko że masz znajomego, który ma znajomego który tamtemu znajomemu coś powiedział i się nie boisz?:)
To kto tu z nas dwóch mógłby być posądzony o bezpodstawne oczernianie wizerunku jakiejś firmy? Jak uważasz?

Kolego nie czytasz ze zrozumieniem albo czytasz bardzo szybko wmawiasz cos czego czlowiek nie pisze ( i nie tylko mi ),a to nie jest uczciwe - napisalem, ze rowniez i ja moglbym miec nie przyjemnosci , bo tez uwazam ze sony zlamalo gwarancje ale to sa nasze zdania. A w Polsce demokratycznym kraju jest jedno prawo kolego czy Tobie i mnie podoba sie to, czy tez nie i do czasu gdy ktos nie poda ich do sadu i wygra to w sadzie w Anglii to do tego czasu to co my uwazamy jest pomowieniem wg prawa . Nie pisze tak jak to ty okreslasz kolega kolegi czy cos w tym stylu, uwazam Ciebie za czlowieka na poziomie i czy np pracujac w jakims serwisie powiedzialbys mi o pewnych rzeczach co jest tam robione i chcialbys zebym ja podal z imienia powiedzmy i podal konkretny serwis co sie tam dzieje??? Kolego wez zastanow sie, bo momentami to mysle ze z innego swiata jestes. Nawet w tak duzym miescie jakim jest Warszawa w stosunku do Twojego miasta w ktorym mieszkasz nie dostaniesz sie do takiego serwisu bez polecenia innej osoby, zebys nie wiem jak dobry byl.. jesli cos takiego by wyszlo jednoznaczne jest z tym ze kolega by stracil prace i po czyms takim w zadnym serwisie nie dostalby pracy...To jest bardzo prosty system albo jedziesz tym samym pociagiem albo z niego wysiadasz i juz do niego nigdy nie wsiadziesz.. jak kiedys bedziesz w Warszawie mozemy sie umowic zapoznam sie i opowie ci kilka rzeczy i zobaczysz ze inni w cale nie sa 'Boscy" To samo tyczy sie znajomego ktory jest tym menadzerem - o pewnych rzezcach z tej sieciowki znalem duzo duzo wczesniej niz inne osoby ktore sa zainteresowane pewnymi rzeczami bo maja sklepy i kiedy mowilem im o pewnych rzeczach to twierdzili ze to nie prawda itp, a kiedy okazalo sie ze bedzie po mojemu i pisalem na priv to odpowiedzi juz zadanej nie dostalem,,, jak troche czytasz z roznych tematow to mysle ze domyslasz sie o co chodzi... I wybacz ale nie bede pisal po imieniu ludzi ktorzy o pewnych rzeczach mi mowia , bo mowia to mi, a nie zeby to pokazalo sie na forum.. Nie musza ludzie mi wierzyc wazne ze jedna , dwie osoby uwierza i bedzie dobrze.. A Ty piszesz ze Tobie sie stalo i jest to argument nie do podwaznia -ok, ale tez sa tutaj takie przyklady o ktorych ludzie dobrze sie wypowiadali napisali jeden , dwa posty i po sprawie jest. A ty jesli chodzi o ten temat to zachowujesz sie tak jak dziecko ktoremu w piaskownicy zabrali zabawke i teraz juz nie wejdzie do tej piaskownicy bo zakladasz ze same niedobre dzieci tam beda, ale w tej piaskownicy dzieci moga sie zmienic... i na pewno sie zmieniaja. Kolego jakby kazdy podchodzil tak do tematu i opisywal po 100 razy ten sam przypadek i bez wzgledu czy by chwalil czy by narzekal to tematy bylyby tylko odnosnie narzekania lub tylko chwalenia. I jeszcze jedna sprawa pamietaj ze miales mozliwosc wyboru i nie musiales przyjmowac pieniedzy , a zrobiles to co uwazales w tamtym momencie za najlepsze dla Twojej sytuacji. Ale zeby nie bylo kolego dalej uwazam ze jestes rowny Gosc , a ze w tym wypadku tylko w jakiejs czesci sie zgadzamy to juz inna bajka.
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
lolek126
Widzisz tym się różnimy, że ja mogę zapytany, bo nie ja odgrzebałem ten zapomniany już temat, długo ale konkretnie pisać. O konkretnym przypadku. A Ty po raz kolejny tworzysz całkiem teoretyczny słowotok o piaskownicy i innych sprawach ale ani słowa o konkretnej sprawie. Nie tylko ja Ci na to zwracam uwagę.
Ja nie lubię takiego bicia piany. Trzymam się faktów.
A w temacie nie pisałem o swoim przypadku ponad dwa lata. W ubiegłym roku zamieściłem jeden wpis jako odpowiedź na relację kolegi jkarwala, który nas oświecił jako pierwszy w Polsce napisał o próbie pozwania Sony przed nasz sąd.
A teraz zamieszczam tylko odpowiedzi na Twoje i Bebola wpisy z którymi się nie zgadzam.
Gdybyście nie pisali nie miałbym na co odpowiadać. I Ty mi starasz się zarzucać że znowu coś o swoim przypadku piszę?!!!
To popatrz kto zaczął konwersację i kto mnie wezwał do tablicy.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

tdx

New member
Bez reklam
Heh :) wznowienie nastąpiło za sprawą mojego linka do Twojego tematu a chodziło o to że gwarancja nawet producenta nie zawsze daje 100% zadowolenia klienta.... (pisaliśmy o ubezpieczeniach sprzętu)

Nie ma co już bić piany bo nic nowego w temacie się nie wydarzyło, może warto zamknąć temat?
 
D

Deleted member 121090

Guest
Nie.
To przecież kolega miniasy zaczał temat i napisał że były to dla niego nowe informacje z którymi spotkał się po raz pierwszy i napisał że były dla niego przydatne. I potem to już lolek126 od razu dał cały ciąg bardzo rozbudowanych wpisów.
tdx jak widzisz wiele osób w tym lolek126 ma jeszcze wiele do powiedzenia w tym temacie. Chcesz im zamknąć usta?
Ja odpowiedziałem dopiero po pięciu dniach od wznowienia dyskusji.
Nie, jak chcą rozmawiać to czemu miałbym im tego zabraniać?
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

tdx

New member
Bez reklam
W innym temacie też do Twojej sprawy nawiązywałem i podałem linka i może przez to ktoś tu trafił :)...

Dla mnie sprawa jest prosta na dzień dzisiejszy "gwarancja 5 letnia SONY" nie pozwala na zwrot pieniędzy klientowi bez łamania jej postanowień....

Nie interesuje mnie czy Kolega HQ150 chciał coś na tym ugrać jak niektórzy uważają. Czy ma się cieszyć się jak dziecko i dziękować firmie SONY że odzyskał swoje pieniądze?

Ja skupiam się tylko na tym że SONY złamało zapisy własnej gwarancji....
I to chyba precedens ;)
 
D

Deleted member 121090

Guest
W innym temacie też do Twojej sprawy nawiązywałem i podałem linka i może przez to ktoś tu trafił :)...

Dla mnie sprawa jest prosta na dzień dzisiejszy "gwarancja 5 letnia SONY" nie pozwala na zwrot pieniędzy klientowi bez łamania jej postanowień....

Nie interesuje mnie czy Kolega HQ150 chciał coś na tym ugrać jak niektórzy uważają. Czy ma się cieszyć się jak dziecko i dziękować firmie SONY że odzyskał swoje pieniądze?

Ja skupiam się tylko na tym że SONY złamało zapisy własnej gwarancji....
I to chyba precedens ;)
Na innym forum od kolegi z branży usłyszałem, że mój przypadek jest głośny na całą Polskę:)
 

kkdrg

New member
Bez reklam
Twoj wybor ja wiem swoje Ty wiesz swoje... jaka prawda uwazana przez Ciebie chyba???? Kupuj to co Tobie pasuje i bedziesz zadowolony zapewne....

Prawda o tym że nie masz żadnych danych na poparcie tych wyssanych z palca teorii.
I nie pisz proszę co mam a czego nie mam kupować bo po pierwsze nic Ci do tego, po drugie ma się to nijak do tematu awaryjności sprzętu.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Heh :) wznowienie nastąpiło za sprawą mojego linka do Twojego tematu a chodziło o to że gwarancja nawet producenta nie zawsze daje 100% zadowolenia klienta.... (pisaliśmy o ubezpieczeniach sprzętu)

Nie ma co już bić piany bo nic nowego w temacie się nie wydarzyło, może warto zamknąć temat?

Dokladnie o to chodzi co napisales, ja pisalem o ubezpieczeniu sprzetu kupujac jakis tv w jakims markecie.
Hq wyraznie Ci napisalem ze nie sa to jakies tam wymysly tylko to co jest naprawde, co powiedzieli mi zaufani znajomi. Pisalem rowniez kiedys Tobie ze zadzwonilem do serwisu centralmego w Warszawie i rozmawialem z kims tam waznym nie wiem kto to byl ale poprosilem osobe ktora ma tam cos do powiedzenia i podalem dokaldnei Twoj przyklad i gosc byl zdziwony bo w Warszawie nie ma opcji zebym swoj tv zabral pod pache i pojechal z nim do serwisu, to serwis przyjezdza do mnie. Ale Ty swoje dalej piszesz bo akurat Tobie tak sie stalo i kolo sie zamyka, ale ok ja pisze poraz ostatni jesli chodzi o te sprawe i zobaczymy jak dlugo wytrzymasz:) a na pewno wczesniej czy pozniej sie odezwiesz i znowu 20 postow napiszesz ze zostales poszkodowany. A ja mowie poraz kolejny ze jesli czujesz sie poszkodowany to sad w Anglii zaprasza..A wtedy zrobisz ludziom przysluge, a tak to nic z tego nie wychodzi poza dwoma tutaj przykladami ze zrobili nie tak i dwoma albo trzema gdzie ludzi byli zadowoleni...
Napisalem o piaskownicy bo tak sie zachwoujesz i kilka osob to czytalo ode mnie z pracy i naprawde sa pelni podziwu dla Twojego uporu i mojego, ze jestem... i odpisuje ... Pisalem Ci rowniez kiedys ze Ty dostales 100% za tv kupiles nowy i jestes szczesliwy. Wiec podalem Ci przyklad z zycia co ma zrobic moj kumpel ktory samochod za bodajze 150 tys zaplacil i ani samochodu , ani kasy i spawa juz bedzie niedlugo 2 lata w sadzie. Przeciez gdybys Ty mial taka sytuacje patrzac na to jak zachowujesz sie w sprawie tv to bys wyasadzil w powietrze tego wlascicela salonu. Ale zaraz napiszesz ze to kolejne wyssane z palca przyklady i znowu kolko sie zamyka bo musi byc po Twojemu. Tym razem nie odpisze i tak jak napsialem zobaczymyy ile wytrzymasz... Wszyscy sa swiadkami. A bedzie do kolejnego razu jak ktos cokolwiek w tym temacie napisze, powtarzam cokolwiek...
 
D

Deleted member 121090

Guest
Ty to robisz jak widzę służbowo, ja amatorsko. Powtórzę po raz kolejny.
To m.in Ty wznowiłeś ten wątek. Ja się podłączyłem pod dyskusję po PIĘCIU DNIACH WASZEJ ROZMOWY.
Koniecznie zwróć na to uwagę kolegom w pracy.
Co do powrotu do dyskusji to zależy. Jak temat umrze, bo już nikogo ta sprawa nie będzie interesowała, nie będzie nowych wpisów, to i ja nie będę tu na pewno monologu prowadził. Jeśli natomiast będzie w dalszym ciągu budziła zainteresowanie wśród forumowiczów, to jako gospodarz tego tematu, będę w rozmowie uczestniczył. Może po paru dniach, jak i to było tym razem, bo nie śledzę tej dyskusji codziennie, ale w miarę możliwości postaram się odpowiedzieć.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

miniasy

New member
Przepraszam, że wywołałem duchy przeszłości...

Wciąż twierdzę, że warto uczyć się na "doświadczeniach" innych... Korzystajmy z tego.

Nie rozumiem tej zajadłości i chęci ukrzyżowania HQ150 . On podzielił się swoim doświadczeniem i wielka chwała mu za to...

Słusznie tdx zauważyłeś i przypomniałeś czego głównie sprawa dotyczyła - złamania warunków umowy, co takiej Firmie, jak Sony, nie powinno się przytrafić.

Główni adwersarze tej dyskusji - zrozumcie to i będzie po...dyskusji, a pokój zapanuje :blagam:
 
Status
Zamknięty.
Do góry