Przestroga przed siecią Avans

hoyo3

New member
Idę wczoraj do sklepu Avans w Łodzi przy al. Niepodległości 4 i pytam czy jest Samsung le32b530. Odpowiedź. Nie ale sprawdzę czy jest na magazynie. Tak jest jedna sztuka więc jeśli Pan zapłaci to na jutro na 100% będzie bez żadnego problemu za 1704zł (2130zł - 20%). Mówię ok ale nie zapłacę tylko mogę dać zadatek sprzedawca się godzi i płacę 100zł zadatku. Dziś wchodzę uśmiechnięty do sklepu Podaje tą kartkę do tego samego faceta i CO Słyszę... Niestety nie przyjechał i nie ma go na magazynie Przykro mi. No tak się wkurzyłem że szok. Rozmawiałem z kierownikiem ae to nic nie dało. I jeszcze wczoraj jak chciałem zostawić kasę to wszyscy byli mili a dziś jedna wielka olewka. Jedno jest pewne że już więcej nic tam nie kupię. Wielki Żal i Żenada
Podejrzewam że któryś pracownik sobie wziął ten telewizorek bo skoro został zabukowany na magazynie to już nikt nie powinien go ruszyć.
Najśmieszniejsze jest to że sprzedawca się upierał żebym od razu wczoraj zapłacił całą sumę... ale z drugiej strony szkoda ze tego nie zrobiłem bo tak bym usiadł z rachunkiem i nie wyszedł że sklepu bez towaru bo przecież już go kupiłem
 

BoDeX

New member
Jest lepsze rozwiązanie .... dużo lepsze.

Jeśli na pokwitowaniu miałeś napisane ZADATEK i datę odbioru TV,

to dzisiaj obowiązkiem sprzedawcy jest ... zwrot dwukrotnej wartości
zadatku ( nie zaliczki ) I albo by im się w d...ie zapalił ogień, albo
miałbyś dwa razy więcej kasiory .

TAK STANOWI PRAWO - warto czasami wiedzieć co się robi !!!
 

SzpiegU

New member
no tak, jednakze jesli nie bylo zaznaczone ze jest to ZADATEK, to jest traktowane jako zwykła zaliczka. czyli nie dostanie dwukrotności sumy, a jedynie 100% wpłaconej zaliczki. szefowie tego typu sklepów nie są w ciemie bici, żeby sobie takie samobóje strzelać. Pozdro z innego sklepu RTV. ;)
 

franeek

New member
Przestroga przed siecią Avans ...................... za duże słowa . Korzystam z sieci AVANS od dawna. Zresztą wyłącznie - poza sieci oczywiście ;) Nie miałem żadnego problemu - (zakupy, reklamacje,rezerwacja sprzętu "bezzaliczkowa")
Niestety żaden sklep z największą renomą nie zabezpieczy się przed cwaniakami i kombinatorami w postaci pracowników ........... życie :(
 

Mumin6666

New member
franeek napisał:
Przestroga przed siecią Avans ...................... za duże słowa . Korzystam z sieci AVANS od dawna. Zresztą wyłącznie - poza sieci oczywiście ;) Nie miałem żadnego problemu - (zakupy, reklamacje,rezerwacja sprzętu "bezzaliczkowa")
Niestety żaden sklep z największą renomą nie zabezpieczy się przed cwaniakami i kombinatorami w postaci pracowników ........... życie :(

Najwieksi kombinatorzy to niestey zarzad AVANSU.
Marketing typu reklama z Wisniewskim to moze jest jakistam [dla mnie slaby] publishing,ale na pewno nie budowanie renomy firmy sprzedajacej AGD/RTV.
Sprobuj pojsc do jakiegokolwiek sklepu Avans i uzyskac jakakolwiek rzetelna informacje o sprzecie ktory sprzedaja.
Powodzenia.
W pierwszym lepszym malym sklepiku osiedlowym dowiesz sie wiecej,lepiej.
Avans=chodz,zaplac i wypad!!!
 

wiatrak

Active member
Bez reklam
Myślę że ten jakże oburzający fakt sprzedania ostatniej sztuki TV 32" z magazynu należałoby zgłosić do Trybunału w Strasburgu.
 

franeek

New member
Mumin6666 napisał:
Sprobuj pojsc do jakiegokolwiek sklepu Avans i uzyskac jakakolwiek rzetelna informacje o sprzecie ktory sprzedaja

Od tego mam porządne fora internetowe gdzie można przeczytać o każdym sprzęcie. Nikt nie jest w stanie udzielić fachowej porady o np mikserze który został zbudowany minimalizując w nim wszystko by doścignąć konkurencję która wypusciła podobny model za 20% ceny- a firma niby solidna ale skąd facet ma to wiedzieć jak ma na stanie 4 takie cacuszka w roku .To jest market RTV nie centrum porad dla konsumentów.
Mało kto kupuje w tych czasach kota w worku wyłącznie za namową pana zza lady ale jeśli tak robisz ;) to fiu fiu .............. kiedyś może Ci ktoś wciśnie jakiś bubel w jakims RENOMOWANYM sklepie 100 razy solidniejszym od AVANSU i życie dla Ciebie straci sens ;) hehSzczerze mowiąc to mnie wali gdzie kupuję. Ważne dla mnie jest to że wiem co kupuję i że mam gwarancję. A problemy jak mają wyniknąć to wynikną wszędzie .............
Dotąd gdy tacy złośliwi ludzie jak Ty będą kreować wizerunek jakości po INTERNETOWYCH opiniach
 

prosper5250

New member
Jestem przekonany, że żaden sprzedawca nie skusił by się na B530 za 1704 bo po pierwsze kiedy zarabiasz 1300 a premii od dawna nie ma to cię nie stać a po drugie nawet jak stać to kupuję coś znacznie ciekawszego w pobobnej cenie. Zastanawiam się kiedy w tym Ciemnogrodzie ludzie przestaną zwalać winę na sprzedawców, którzy są najmniejszym i mało ważnym - w każdej chwili zastępowalnym - ogniwem w całej sieci... Na sto procent ten telewizor, którego sprzedawca widział na magazynie centralnym sztukę (jakby miał na sklepowym to by Ci go dał) czyli w gigantycznej hutrowni (tak to już jest z Avansem - to są olbrzymie hurtownie sprzedające towar m. in. E. Leclercowi czy Conforamie) był stanem wirtualnym. I skoro była jedna sztuka to prawdopodobnie "wisiała" jedynie w systemie, bo handlowiec nie zdjął jej jeszcze ze stanu magazynowego fakturą, kiedy inny sklep zamówił go przez wewnętrzną sieć... System jest odświeżany w porywach 2 razy dziennie a magazyn obsługuje kilkadziesiąt sklepów Avans, kilkadziesiąt franczyzy i ze 200 prywatnych sklepików... Pamiętaj - sprzedawca najwyżej wciśnie kit, że zły produkt jest dobry ale jeśli towaru mu nie przywiozą to skąd ma go wziąć..? Tak się składa, że znam tego według Ciebie cwaniaka...
 
Ostatnia edycja:

franeek

New member
zamknąć AVANS ;) - zamknąć wszystko - zlikwidować policję ;) hehehe :eek:k: :eek:k: Idę do pracy ............. wdrażać teorię CIEMNOTA LUDU GWARANCJĄ CUDU ;)
 

Masta_J

Active member
Bez reklam
Jeśli ten nasz "cwaniak" wiedział to wszystko o czym pisze prosper a mimo tego i tak nalegał na wpłatę całej kwoty to cwaniak to o wiele za łagodne na niego określenie...

Pozdrawiam,
 

prosper5250

New member
Z pewnością nie nalegał, skoro przyjął zaliczkę. Nie miał w tym żadnego interesu, czy przyjął by całość czy tylko zaliczkę - nie ma to dla sprzedawcy znaczenia. Ale klient tradycyjnie niucha naciągactwo... Podobnie kiedy spóźnia się autobus - winny jest kierowca a nie zdarzenia na drodze w postaci korków, wypadków, objazdów... Sprzedawca zrobił natomiast podstawowy w tym wypadku błąd: powinien powiedzieć, że nie ma, oraz dziękuję i do widzenia. Może docenił byś jego starania i narażanie się na awanturę w przypadku braku realizacji zamówienia co zawsze może się przydarzyć z powodów niezależnych od sprzedawcy... Tyle, że kierownik domagał by się wyjaśnień czemu sprzedawca nie zaproponował zaliczki... Obwiniać można i owszem sieć ale nazywanie sprzedawcy cwaniakiem i kierowanie do niego złości jest nieuprawnione. Przypominam: sprzedawca wykonuje polecenia kierownictwa i dyrekcji (przy czym kierownik sklepu to płotka) i to do nich proszę się zgłaszać z pretensjami. Wypraszam też sobie ostrzeganie przed całą siecią z powodu jakiegoś małego sklepu. Postuluje o zmianę nazwy wątku poprzez przypisanie jej do tego konkretnego sklepu, jeśli już.
 
Ostatnia edycja:

SzpiegU

New member
chec przyjecia calej kwoty mogla sie co najwyzej wiazac z mniej skomplikowana procedura i ograniczyc wypisywanie papierow. znam to z zycia. faktycznie niedobry ten sprzedawca, bo chcial pomoc a nie odeslal z kwitkiem... ^^
 

Mumin6666

New member
franeek napisał:
Od tego mam porządne fora internetowe gdzie można przeczytać o każdym sprzęcie. Nikt nie jest w stanie udzielić fachowej porady o np mikserze który został zbudowany minimalizując w nim wszystko by doścignąć konkurencję która wypusciła podobny model za 20% ceny- a firma niby solidna ale skąd facet ma to wiedzieć jak ma na stanie 4 takie cacuszka w roku .To jest market RTV nie centrum porad dla konsumentów.
Dotąd gdy tacy złośliwi ludzie jak Ty będą kreować wizerunek jakości po INTERNETOWYCH opiniach

Niepotrzebnie sie tak podniecasz.To podnosi cisnienie,uwazaj.
Jesli sklep otwiera SALON SPRZEDAZY poprzedzony kampania z M Wisniewskim i gdzie ceny sa wyzsze niz na gorze w magazynie dla handlowcow,to taki zlosliwy czlowiek jak ja ma prawo oczekiwac:
-ekspozycji towaru a nie czystych podlog i pustych polek
-informacji od sprzedawcy SALONU na temat sprzetu ktory widze przypadkiem na jednej z polek
Mysle ze dla wiekszosci czytelnikow forum jest jasne ze nie chodzi mi o mixer,ale dla mniej inteligentnych i dla Ciebie wyjasnie:
mowa o sprzecie typu pralka,lodowka,telwizor lub zestaw kina domowego,czasami zdarza sie ze w sklepie widzi sie jakis model po raz pierwszy [nie wszyscy traca wzrok na sleczeniu przed monitorem],wiec nasuwaja sie czasem jakies pytania.Oczywiscie mozna je pozniej zweryfikowac na forach internetowych,ale rzadko na polskich.Tu panuje jakas masakryczna moda na wyzywke internetowych lafikow ktorzy tworza jakies mity i te mity sie powiela.Do tego dochodza firmy "budujace wizerunek sklepow i produktow":)Znalezc rzetelna informacje ciezko,aczkolwiek nie jest to niemozliwe.
Tak wiec jesli wchodze do hurtowni,to juz wiem po co,o nic nie pytam,sprawdzam towar,place i wychodze.
A gdy wchodze do SALONU to czasem mam pytania-przepraszam wszystkich Sprzedawcow dla ktorych musze byc nie lada utrapieniem.
Chociaz nie,sprzedawcy w Avansie moga odetchnac z ulga-tam na pewno nie wejde:)
 

wiatrak

Active member
Bez reklam
Ty tak poważnie? Oczekujesz od sprzedawcy porady? :) :D :rolleyes:

A co do ciśnienia: "Najwieksi kombinatorzy to niestey zarzad AVANSU...."

Tak konkretnie, to na czym polegają kombinacje członków zarządu Avansu? ;)
 

mpek

New member
Miałem to samo w Avans we Włocławku. Najpierw na magazynie jest, a później dwa razy mnie zwodzili. Zrezygnowałem i kupiłem gdzie indziej.
Ale nic nie wpłacałem.
 
Do góry