Proszę pomóżcie rozwiać mętlik w głowie z wyborem LCD-ka 32":)

kraszak

New member
Witam:)

Mam dylemat z wybraniem tego odpowiedniego LCD-ka 32":hmm:
Mam kilka modeli na oku i proszę o komentarze do tych telewizorków, które ułatwią mi podjęcie właściwego wyboru, a może doradzenie czegoś lepszego:)
Skupiłem się na tych modelach:

Panasonic TX-32LX70P
Philips 32PFL7862D
Philips 32PFL7962D
Samsung LE32R82B
Samsung LE32M87BD

Z góry Dziękuje i pozdrawiam.
 

zebra

New member
dolaczam sie do pytania @kraszak
w moim przypadku chodzi o
Toshiba 32R3500
Sony KDL-32D3000
Panasonic TX-32LX700
Panasonic TX-32LX70P
SHARP 32X20
ogladane programy to glownie z tunera satelitarnego (dreambox) ,znikoma ilosc poprzez antene zbiorcza
jestem laikiem jezeli chodzi o tv (przegladam forum czytam i niestety dalej jestem w kropce...) ogladane z odleglosci ok.2.5 m
dziekuje za informacje
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Z Twojej oferty wybierałbym pomiędzy Panasonic LX 700
http://www.hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=15217

P1030561.jpg


P1030562.jpg


P1030566.jpg

Ten telewizor został stworzony do HD. Innego wniosku nie można wysnuć po obejrzeniu kilku scen z filmu Apocalypto. Po raz kolejny dała o sobie znać świetna głębia obrazu, wyraźnie ostre krawędzie, całkiem dobrze stonowane kolory jak na LCD. Jedyny problem technologii to świecenie całej matrycy, co przy całkowitej ciemności potrafi zmęczyć oczy. Jednak po przejściu na materiały HD, chcemy tylko więcej i więcej
smile.gif
.

Sony 32 D 3000
http://www.hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=14458

JVC 32 P 80
http://www.hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=14360
 

kraszak

New member
kiki napisał:
nie podałeś warunków i potrzeb ja masz do telewizora?
Telewizor będzie wykorzystywany do oglądania kablówki i podłańczania do niego kompa z odległości około 2 m. Też myślałem nad tym Panasonic TX-32LX700, ale jak na moją kieszeń to za duży wydatek:/
 

jersey

New member