Proszę o pomoc!

aneczkers270

New member
Witam, od jakiegoś czasu planuję zakup projektora, starałam się zagłębić wiedzę przeglądając forum, jednak wolałabym prosić o fachową pomoc. W salonie mogę przeznaczyć ścianę na ekran o szerokości 3.25 na 2.70, projektor chciałabym umieścić na suficie na wysokości ok 2.50 (przymocować do belki, która przecina salon) na odległość 4m od ściany. Z przyciemnieniem pokoju myślę, że sobie poradzę. Moje pytania brzmią następująco:
1. Ściana jest pomalowana na biało, czy da się na oglądać na niej obraz czy pomalować na szaro,bo doczytałam się czegoś takiego na forum, czy lepiej jednak zakupić ekran (jeśli tak to wydaje mi się,że najlepiej podwieszany do sufitu, rozwijany).
2. Jaką wielkość przekątną ekranu zastosować
3. Chciałabym przeznaczyć na projektor najlepiej do 2 000zł czy mogłabym prosić o jakieś propozycje?

Bardzo dziękuję za doradzenie, ponieważ naprawdę jestem zielona w tych sprawach
Podrawiam!
 

hydromeduza

New member
1. nie kupuj ekranu, pomaluj sobie ekran specjalną szarą farbą do ekranów Tikurilla H499 (kosztuje 56 zł puszka litrowa), malujesz wałeczkiem, warto pomalować ramkę wokół ekranu lub ścianę całą dać ciemną (kolor jaki pasuje) z jasno szarym ekranem...
2. wielkość... nie słuchaj rad tylko sama zdecyduj po kupnie projektora i kilku dniach wyświetlania, jaka wielkość Ci odpowiada. Jak już zdecydujesz to dopiero "odrysowujesz" kształt ekranu na ścianie i malujesz jak w pkt. 1
3. projektor w tej cenie to może Benq MW516 (ale sprawdź przed kupnem czy nie męczy się wzrok i czy nie widzisz tęcz)
 

pa3

New member
Bez reklam
1. nie kupuj ekranu, pomaluj sobie ekran specjalną szarą farbą do ekranów Tikurilla H499 (kosztuje 56 zł puszka litrowa), malujesz wałeczkiem, warto pomalować ramkę wokół ekranu lub ścianę całą dać ciemną (kolor jaki pasuje) z jasno szarym ekranem...