Proszę o pomoc w wyborze zestawu AUDIO

kopi

New member
Noszę się z zamiarem kupna zestawu: wzmacniacza, odtwarzacza CD, odtwarzacza sieciowego z WiFI i oczywiście kolumn głośnikowych.

Mój budżet to 10 - 13 tys. zł.

Miejsce na sprzęt to salon ok. 35 m2 dodatkowo otwarty na inne pomieszczenia. Słucham różnej muzyki oprócz klasycznej.
Nie znam się zbytnio na sprzęcie, obecnie posiadam stary, 15 letni zestaw SONY ze wzmacniaczem TA FE 520R (2x80 W), odtwarzaczem CD i stacjonarnym odtwarzaczem Mini Disc MDS JE 520.

Raczej nie potrafię odróżnić dźwięku z CD od tego, który został skopiowany na MiniDisc, czyli skompresowany w ATRAC, więc chyba nie mam słuchu audiofilskiego.

Proszę o pomoc w wyborze sprzętu. Myślałem o Denonie serii 720 (ewentualnie wzmacniacz 1520) ale w salonie HiFi ktoś mi odradził tę markę, jako słabą.
 

Henry

Active member
Bez reklam
Proszę o pomoc w wyborze sprzętu. Myślałem o Denonie serii 720 (ewentualnie wzmacniacz 1520) ale w salonie HiFi ktoś mi odradził tę markę, jako słabą.

co to był za salon? akurat Denony są całkiem niezłe ;)
choć w tym budżecie mógłbyś już sporo lepszego sprzętu szukać niż 720, bardziej skłaniałbym się właśnie już w kierunku 1520
Ostatnio w salonie Denona widziałem w fajnych pieniądzach Marantza PM 15, srebrny wystawowy, coś ok. 6 tyś, jeśli jesteś zainteresowany, to wyślę ci info gdzie...
 
Ostatnia edycja:

eddielublin

New member
No to ja zaproponuję tak:
Advance acoustic Xi 90 + X-uni, do tego spokojne kolumny Castle Knight5 obecnie w dobrych wyprzedażowych cenach. Jeśli trochę podbarwienia góry i dołu to Focal lub Paradigm. A już najlepiej to HarpiaAcoustic Amstaff - dlaczego? Posłuchaj to się przekonasz.
Inna koncepcja to CA + Monitor Audio, Nad + Monitor Audio. Fajna kasa na fajne stereo. I co najważniejsze to nie daj się wkręcić w jakieś wielokanałowe "dziwadła" :)