Mam prośbę do użytkowników Denona AVR-X4100W o poświęcenie kilku minut czasu i nagranie telefonem (np. dyktafon) szumu ze swojego amplitunera. Środowisko testowe:
- amplituner skalibrowany poprzez Audyssey, bez wprowadzania ręcznych zmian,
- Audyssey aktywne (reference),
- Audyssey DynamicEQ aktywne,
- Audyssey volume wyłączone
- dźwięk DTS NEO multichanel
- żródło dźwięku np blueray i nie podłączone wejście (aby bardziej podkreślić szum),
- wzmocnienie na maksymalny poziom,
- telefon około 0,5m od kolumny lewej frontowej na wysokości środka najlepiej (pomiędzy nisko a wysoko tonowym głośnikiem) dlatego lewy front, gdyż u mnie tam najbardziej słychać zakłócenia.
Ewentualnie aby nie zajmować zbyt dużo czasu to proszę tylko o sprawdzenie, czy występuje jedynie czysty szum (syk) czy słychać też zakłócenia jak u mnie:
WRZUTA - X4100Wm4a
- amplituner skalibrowany poprzez Audyssey, bez wprowadzania ręcznych zmian,
- Audyssey aktywne (reference),
- Audyssey DynamicEQ aktywne,
- Audyssey volume wyłączone
- dźwięk DTS NEO multichanel
- żródło dźwięku np blueray i nie podłączone wejście (aby bardziej podkreślić szum),
- wzmocnienie na maksymalny poziom,
- telefon około 0,5m od kolumny lewej frontowej na wysokości środka najlepiej (pomiędzy nisko a wysoko tonowym głośnikiem) dlatego lewy front, gdyż u mnie tam najbardziej słychać zakłócenia.
Ewentualnie aby nie zajmować zbyt dużo czasu to proszę tylko o sprawdzenie, czy występuje jedynie czysty szum (syk) czy słychać też zakłócenia jak u mnie:
WRZUTA - X4100Wm4a