promocja telewizji N...

Pioro

New member
witam, przeprowadzam sie i zastanawiam sie nad wybraniem telewizji N. W ulotkach zobaczyłem ze jest umowa na 13 miesiecy i pakiet za 49 zl. Powiedzcie mi czy oprocz oplaty 49 zl sa jakies dodatkowe oplaty typu za dzierzawe dekodera? jak sprawa wyglada z antena stelitarna i montazem oraz aktywacja?
 

vvv

Well-known member
Bez reklam
Antene musisz kupic za dekoder nie placisz
Zamontowac najlepiej samemu,aktywacja na telefon
 

Pioro

New member
anteny sam nie zainstaluje bo jestem zielony w tych tematach (wiem ze sa poradniki na necie ale daje sobie spokoj). jaka jest najlepsza i niedroga antena do telewizji N i jak kształtuje sie cena za założenie (nie chce zeby mnie oszukali)... z gory dziekuje za odpowiedz
 

OSP110233

New member
anteny sam nie zainstaluje bo jestem zielony w tych tematach (wiem ze sa poradniki na necie ale daje sobie spokoj). jaka jest najlepsza i niedroga antena do telewizji N i jak kształtuje sie cena za założenie (nie chce zeby mnie oszukali)... z gory dziekuje za odpowiedz

Kolego ... nie panikuj ... zawsze możesz wezwać montera do ustawienia anteny ale nie ma co się poddawać na starcie. Jestem totalnym amatorem w wielu kwestiach ale lubię czasami zrobić coś samemu.

Kup sobie Antenę min. 80 cm a najlepiej 90 lub 100 cm np. Triaxa ceny w zależności od średnicy i materiału. Do tego konwerter np. MONOBLOCK na dwie satelity (TV, TV-SAT, Konwertery, Monoblock), dobry przewód antenowy, złączki (Złącze F nakręcane, stalowe 5,5 mm) no i uchwyt do ściany, balkonu, poręczy (Instalacje, Uchwyty antenowe).

Potem skręcasz całość i zaczynasz zabawę z ustawieniem anteny. Samo ustawienie może trwać chwilę lub baaaardzo dużo chwil :). Różnie to bywa ale są duże szanse, że zrobisz to poprawnie.

Jeżeli nie dasz rady to wtedy wezwiesz Pana który zrobi to profesjonalnie przy użyciu odpowiedniego sprzętu.
 

apk19

New member