Projektor + odtwarzacz multimedialny + głośniki 5.1

Radoslaww

New member
Witam panów fachowców:))​

Od razu się przyznam, że jestem zielony w tym temacie i mam nadzieję, że uzyskam tu pomoc:)
Przeglądam fora, czytam dużo ale jest tego tyle, że nie da się w tym połapać.
Odłożyłem sobie trochę pieniążków i planuję zrobić z salonu minikino. Upatrzyłem sobie projektor ; Epson EH-TW3200 (wyczytałem, że warto kupić projektor Full HD ), odtwarzacz multimedialny typu Philips HMP 3000 i zestaw głośników 5.1 (np. SAMSUNG HT-D555). I tu zaczyna się moje podstawowe pytanko;

Czy da się to wszystko ze sobą ładnie połączyć, żeby hulało i żebym był zadowolony z efektu?:)
Jeśli tak, to jak to zrobić?:)
Przepraszam, jeśli pytanie jest głupie ale jak już zaznaczyłem, jestem zielony w tym temacie:)
Pozdrawiam serdecznie:)
 

.:PhaRaoN:.

New member
Zadales bardzo ciezkie pytanie...ja napewno bym nie byl zadowolony a dla ciebie moze byc to "opad szczeny" ...poprostu kwestia oczekiwan.
Ja bym jeszcze troche dozbieral i kupil co innego .
 

Radoslaww

New member
Szczerze powiedziawszy to tylko projektor został wybrany do kupienia. Kwestie odtwarzacza multimedialnego i systemu głośników jeszcze nie przemyślałem:)
Podałem przykładowe modele, które wg mojej opini wygłądały na wystarczające:) najbardziej martwi mnie kwestia, czy się to wszystko ze sobą łatwo połączyć i mam nadzieje, że ktoś mi tu udzieli odpowiedzi:)
 

janusz110

New member
Witam wszystkich,
Mój problem polega na oglądaniu filmów 3D przez projektor i podłączenia kina domowego 5.1. Czekam na OPTOME GT750 i próbuję skonfigurować resztę. Jeśli chodzi o wyświetlanie filmów HD to bez problemu pójdą z blue-ray, natomiast nie jest on 3D i nie przesyła obrazu SBS (sprawdzałem na TV). Zostaje mi podłączenie do laptopa i tu jest problem: mógłbym kupić kartę muzyczną zewnętrzną z wyjściem optycznym lub kupić odtwarzacz multimedialny z wyjściem HDMI do projektora i optykiem do 5.1.