Projektor 4000zł laser\led

dishar

New member
Witam jestem nowy na forum to moj pierwszy post ale chciałbym konkretne info uzyskać...
Więc tak...Wiem że już takie tematy były sam je śledziłem...Jestem laikiem w tym temacie ale z wiedzy jaką udało mi się zdobyć byłem napalony na lg hx300g...Ale jego rozdzielczość niestety mnie odpycha,bardziej jestem skłonny do BENQ W600+(1600\1200 to jest to co mnie interesuje-jeżeli dobrze to rozumiem)
Moje wymagania...
Projektora będę używać tylko i wyłącznie w idealnie zaciemnionym pomieszczeniu.
Głownie gry na pc (dlatego ważna jest wyższa rozdzielczość) konsola i filmy HD.
To całe 3D (BENQ W600+)też by się przydało.
No i lampa...podobno led jest lepszy ale nie mam wiedzy na ten temat jedno co wiem to że jestem wzrokowcem i ten cały afekt tęczy (ktoś może mi wytłumaczy) na pewno będzie mnie wqr...
To chyba tyle bardzo proszę Was o konkretne opinie ludzi którzy mają o tym większe pojęcie,ewentualnie jaki inny model pod moje wymagania?Nie chce wtopić paru tysięcy...

Zebrałem też wiedzę na temat technologi Led\laser i wychodzi na to że do mojego użytku(6h dziennie) będzie to najbardziej ekonomiczne...
Casio A140 czy dostane coś lepszego do 4000zł razem z 3D? raz jeszcze podkreślam korzystać będę głównie z PC i dlatego wysoka rozdzielczość jest tak istotna.
Dziękuje
 

lskibinski

New member
Casio XJ-A140 ma rozdzielczość XGA (1024x768), także średnio ci się przyda, seria z dwójką (np. A240) jest wide, ale to Cię pewnie i tak nie zadowoli. Seria A z Casio ma problem hałasu, są poręczne i fajne, ale głośne. Nowa seria M jest za to bardzo fajna, tylko te ceny.
Jeżeli nie chcesz tęczy to zastanów się nad Epsonem (np. TW3200), tylko w LCD 3D odpada.
Szkoda, że Euro tak skoczyło, bo Mitsubishi HC4000 było już poniżej 5000, ale teraz poniżej 5300 nie da się wyszarpać (chyba, że ktoś trzyma na stocku jeszcze kupione przed skokiem waluty).