program 5 lat gwarancji

mąciwoda

New member
Przeczytajcie regulamin tej promocji

taa...
własnie kupiłem telewizor zwiedziony m.in. 5 letnia gwarancją,
żeby ją uzyskac trzeba się zarejestrowac (jest link ze strony głównej sony).
Wchodzę - jest odsyłacz do regulaminu więc czytam, a tam:

sekcja " POST[FONT=TimesNewRoman,Bold]Ę[/FONT]POWANIE REKLAMACYJNE"

pkt 17. " Decyzja Organizatora w przedmiocie reklamacji jest ostateczna i wiążąca. Uczestnik zostanie powiadomiony o ww. decyzji listem poleconym na adres podany w
reklamacji w terminie 7 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji."
------------------
i co wy na to?
moim zdaniem na podstawie tego zapisu Sony uzna ew. reklamację jak im się będzie chciało a jak nie to klient nie ma na to żadnego wpływu
więc po co ma im się chcieć?

TO CHYBA JAKAS KPINA

chętnie się dam przekonac że jest inaczej

 

bennyhill

New member
Trzeba Dokładnie Czytać Regulaminy (ze Zrozumieniem) !!!

Ja też na początku zareagowałem tak samo jak kolega mąciwoda i pomyślałem, że to wielka ściema z tym przedłużeniem gwarancji, ale po dokładnej analizie okazało się, że postępowanie reklamacyjne, o którym wspomniał 'mąciwoda' dotyczy tylko i wyłącznie samego przebiegu programu, czyli jego aspektów organizacyjnych a nie usterek telewizorów. UFFF!!! Czyli nie jest źle...
 

mars28

New member
Podpowiedzcie proszę: chciałem zarejestrować TV aby mieć te 5 lat gwarancji, zacząłem wypełniać formularz i utknąłem na pozór w banalnym miejscu - numer seryjny. W karcie gwarancyjnej mam numer wpisany w formacie sXX-YYYYYYY-ZZ chyba, a w formularzu mam możliwość wpisania 7 cyfr, więc litery "s" nie wpiszę. W menu TV znalazłem info i jest tam ciąg cyfr, który zgadza się ze środkowym fragmentem. Mam wpisać ten fragment z "Y"?
 

RS4

New member
mars28 napisał:
Podpowiedzcie proszę: chciałem zarejestrować TV aby mieć te 5 lat gwarancji, zacząłem wypełniać formularz i utknąłem na pozór w banalnym miejscu - numer seryjny. W karcie gwarancyjnej mam numer wpisany w formacie sXX-YYYYYYY-ZZ chyba, a w formularzu mam możliwość wpisania 7 cyfr, więc litery "s" nie wpiszę. W menu TV znalazłem info i jest tam ciąg cyfr, który zgadza się ze środkowym fragmentem. Mam wpisać ten fragment z "Y"?

Dokładnie tak, tylko srodek, tak jak napisałeś YYYYYYYY

RS4
 

fukas

New member
wszystko poszło w moim wypadku szybko , co z tego jak sie chce zareklamować to twierdza ze to norma , ale to juz w innym temacie opisze
 

markus_19

New member
gwarancja sony

Czy w przypadku SONY gwarancja jest z door to door. Własnie zamówiłem televizor LCD SONY miedzy innymi biorąc pod uwagę 5 lat gwaracji i z tego co widzę nie wyglada to różowo w praktyce.
Mam za to pozytywne doświadczenia z Samsungiem. Powiem szczerze że nie przepadam za tą firma głównie ze wzgledu na stylistyke, jednak obsługę gwarancyjną mają super. 2 lata temu kupiłem również telewizor LCD samsunga i miesiąc temu wysiadł zasilacz. Przyjechał kurier zabrał i odwiózł po dwóch dniach. Byłem w lekkim szoku, liczyłem że potrwa to co najnie 3 tygodnie. Kupiłem nawet ksiązki na długie wieczory, a tu proszę taka niespodzianka. Ciekawe jak to wygląda w przypadku SONY. Mam nadziej ze nie będę musiał korzystac z serwisu ale jak by co to mam nadzieję ze nie bedzie problemów.
 

leonidas18

New member
Witam właśnie kupiłem Sony 40W4710 i nie wiem jaki numer fabryczny mam wpisać przy rejestracji gwarancji. Na odwrocie tv jest SER.NO XXXXXXX (7 cyfr) a w gwarancji europejskiej nie mam żadnego numeru fabrycznego jest tylko pieczątka sklepu.
 

kempol

New member
leonidas18 napisał:
Witam właśnie kupiłem Sony 40W4710 i nie wiem jaki numer fabryczny mam wpisać przy rejestracji gwarancji. Na odwrocie tv jest SER.NO XXXXXXX (7 cyfr) a w gwarancji europejskiej nie mam żadnego numeru fabrycznego jest tylko pieczątka sklepu.
z naklejki z tyłu telewizora bez cyfr po minusie.

pozdrawiam
Kempol
 

madzia.a

New member
ja niestety przegapiłam promocje na 5 letnia gwarancje. w najbliższym czasie mam zamiar kupic lcd sony i zastanawiam się czy warto czekać na 5 lat gwarancji? czy była to jednorazowa promocja, czy może sony robi ją kilka razy w roku?
 

Sych

New member
Spróbuj zadzwonić do jakiegoś Centrum Sony i zapytaj się o możliwości 5 letniej gwarancji. Czy warto? 5 lat to długi okres, moim zdaniem fajnie jest mieć tak długą gwarancję.
 

madzia.a

New member
Sych napisał:
Spróbuj zadzwonić do jakiegoś Centrum Sony i zapytaj się o możliwości 5 letniej gwarancji. Czy warto? 5 lat to długi okres, moim zdaniem fajnie jest mieć tak długą gwarancję.
Wiem, że fajnie. Tylko wiecie jak to jest z promocjami... mozna czekac w nieskończoność...
 

mars28

New member
Promocja "5 lat gwarancji" była pod koniec 2007 roku, jakoś w okolicach czerwca 2008 i pod koniec 2008, więc idąc tym tokiem myślenia następna powinna być w połowie 2009, a pod koniec to już raczej na 100%.
 
Do góry