Problemy z telewizorem Samsung D5500

Cineek

New member
Witam, od dwóch tygodni nie działa mi funkcja Smart TV. Pewnego dnia chcąc posłuchać radia internetowego Tuba FM, okazało się że aplikacja nie ładuję się po czym wyskakuje "Wystąpiły zakłócenia w sieci. Spróbuj ponownie później"
img26.imageshack.us/img26/179/19012012987.jpg
I tak jest od dwóch tygodni, sprawdzałem po kolei i działa tylko aplikacja Empik School oraz BBC News które jest reklamą pod ekranikiem w menu SMART HUB.
img814.imageshack.us/img814/8697/19012012995.jpg
img4.imageshack.us/img4/5122/19012012993.jpg
img80.imageshack.us/img80/815/19012012994.jpg
Nie wiem o co chodzi, nic nie robiłem, nigdzie nie zmieniałem żadnych ustawień. Dodam że TV kupiłem 27.12 2011r. i wtedy wszystko chodziło aż miło.
Wchodzac w ustawienia sieciowe wyskakuje błąd.
"Kablowe połączenie sieciowe istnieje, lecz nie można połączyć się z internetem. Ustawienia sieci zostały skonfigurowane, jednak nie można połączyc się z Internetem. aby skorzystać z usług internetowych, skontaktuj się z dostawcą usług internetowych" Podłączając pod kabel internetowy od TV laptopa, internet działa poprawnie.
Nie rozumiem o co tu chodzi. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. Pozdrawiam
 

MikeHammer

New member
Inne Appy działają ? Ipla, Iplex itd... Może chwilowe problemy twojego privdera...? Czasami tak się dzieje, że appy są czasowo niedostępne...cierpliwości.
 
Do góry