Problemy po aktualizacji Philips 75pus8818

Dada788

New member
Cześć, po ostatniej aktualizacji w Philips 75pus8818 pojawiły się dwa problemy:
1. Telewizor gdy jest wyłączony co chwilę wybudza kino domowe (hdmi arc)
2. Amazon Prime nie widzi Hdr i wyswietla obraz w beznadziejnej jakości
Ma ktoś podobny problem?
Oczywiście Philips odpisał żeby przywrócić telewizor do ustawień fabrycznych.
Przed tą aktualizacją wszystko działało super
 

luck76

Well-known member
Cześć, po ostatniej aktualizacji w Philips 75pus8818 pojawiły się dwa problemy:
1. Telewizor gdy jest wyłączony co chwilę wybudza kino domowe (hdmi arc)
u mnie się nie wybudza co chwilę. Ale u mnie Sony i Panas więc może Japończycy tak nie mają…..
2. Amazon Prime nie widzi Hdr i wyswietla obraz w beznadziejnej jakości
jakie tytuły? Co oznacza beznadziejna jakość
 

Dada788

New member
Do tej pory nie wybudzał, problem jest strikte po aktualizacji
Co do Amazon Prime to np. Grand Tour, zawsze wyswietlal się z Hdr z pieknym ekranem. Oczywiście telewizor sygnalizował wykrycie HDR. A od aktualizacji wyświetlany obraz jest praktycznie pikselowy i nie ma przełączenia na HDR. Z tego co czytałem kiedyś Philips miał już problem z Amazonem. Zgłosiłem sprawę, może coś poratują
 

Dada788

New member
Pewnie, będę informował na tą chwilę dostałem informację żeby przywrócić ustawienia fabryczne... -_-' a potem dostałem maila z informacjami kopiuj wklej co to HDR i żeby nie mylić z 4k...
Także odpowiedziałem i czekam dalej :)
 

Dada788

New member
Chwilowo czekam z resetem. Może jednak dojdą do problemu i wyjdzie jakaś łatka. Jak nie to spróbuję ten reset zrobić i dam znać
 

Dada788

New member
Cześć,
Problem z HDR w Amazon Prime rozwiązał restart apki. Jednak dalej borykam się z wybudzaniem kina domowego po ostatniej aktualizacji tv. Narazie Philips zamilkł i nie odpowiada
 

Dada788

New member
Odkopuje po czasie ale dopiero teraz coś się ruszyło. Generalnie jeśli chodzi o Philipsa to ciągnęli temat do momentu kiedy miałem Im zgrać logi z tv co oczywiście zrobiłem i wysłałem. Od tamtej pory absolutna cisza, także chyba olali temat. Problem rozwiązał sie przypadkowo sam, wystarczyło że podpiąłem kolejne urządzenie na Hdmi (kiedyś miałem konsole i faktycznie problem powstał mniej więcej jak Ją sprzedałem) i jak ręką odjął… Wszystko śmiga aż miło 👍
 
Do góry