Problem ze SmartHUB po usunięciu SamyGO

Bejziczek

Member
Witam
Posiadam telewizor Samsung 40F6320. Jakiś czas temu postanowiłem go zrootować przez SamyGO; wszystko przebiegło pomyślnie, ale nie używałem tego za długo, postanowiłem usunąć SamyGO, a więc wyjąć pendrive z tv i już. Telewizor nadal działał bez zarzutu, jedynie pewien problem stanowił SmartHUB a mianowicie by uruchomić jakąkolwiek aplikacje - Netflix, Youtube, Player - -wpierw musiałem sprawdzić czy jest jakiekolwiek uaktualnienie frimwaru telewizora. Irytowało mnie to, więc postanowiłem poszukać w internecie metody na wyeliminowanie tej niedogodności i także na forum SamyGO doczytałem, że trzeba w menu serwisowym OTN przestawić na OFF co też uczyniłem i od tamtej chwili problem spory, a mianowicie w menu serwisowym czas działania się wyzerował, a SmartHUB jakby całkowicie został usunięty, a mianowicie po włączeniu tv trzeba trochę odczekać by się zaktualizował, gdy to nastąpi wypieram aplikacje, otwierają się, ale żadnej nie można uruchomić bo piszę, że niedostępna. Gdy wcześniej wybiorę sprawdzenie frimware i po tym wybiorę aplikacje to wszystkie są, ale po kilkunastu sekundach telewizor się resetuje.
Wyłączenie w menu serwisowym watchdog nie pomogło.
Bardzo proszę o pomoc
 

matrixabc

Member
Możesz wgrać jeszcze tzw soft zerowy żeby własnie wgrać niższą wersje oprogramowania z pendriva jak to już wspomniał kolega adam80 . Ale to już chyba powinieneś wiedzieć skoro SamyGo przeglądasz.
 

Bejziczek

Member
Możesz wgrać jeszcze tzw soft zerowy żeby własnie wgrać niższą wersje oprogramowania z pendriva jak to już wspomniał kolega adam80 . Ale to już chyba powinieneś wiedzieć skoro SamyGo przeglądasz.
Tak, wiem, że na SamyGO jest soft zerowy, ale nie wiem, czy jak wcześniej miałem zainstalowany SamyGO to mogę wgrywać jakikolwiek frimware; downgrade lub upgrade.
 
Do góry