Problem ze Smart Hub

k4amyyk

New member
T-mst12deuc-1105.1,bt-s/g
wersja aplikacji: 5.1721
a model UE40F6400
Myślisz, że może reset pomóc? Gwarancji przez to nie stracę?
 

k4amyyk

New member
Nie wiem, ale może warto spróbować. A można smart hub zaktualizować ręcznie np. przez pendrive? Bo w menu nigdzie nie widzę takiej opcji
 

tdx

New member
Bez reklam
Ale z 2giej strony co Ci szkodzi :)

TV na stanby wciskasz na pilocie po kolei: info menu mute power
Wcikasz OK bu jest do pierwszej zakładki i jeszcze raz OK by zrobić factory reset

TV powinien się zresetować
 

k4amyyk

New member
Dzisiaj rano się troszkę coś zmieniło. Aplikacje stały się dostępne ale wyskakuję błąd jak na zdjęciu. Tak się dzieje z każdą włączoną aplikacją. A te na górze dalej są niedostępne.
 

Attachments

  • 20130726_085741.jpg
    20130726_085741.jpg
    102,6 KB · Wyś: 535
  • 20130726_085755.jpg
    20130726_085755.jpg
    92 KB · Wyś: 529

tdx

New member
Bez reklam
Proponuje sprawdzić na innym routerze ewentualnie uderz do userea Tsubasa on powinien Ci podpowiedzieć jak ustawić router.
 

Tsubasa

New member
Bez reklam
Zaktualizuj oprogramowanie w TV przez USB. Sprawdź czy nie ma nowszego firmware do rutera i tez wgraj. W TV w statusie połączenia zobacz czy masz wszystkie pola wypełnione, czyli: IP, Brama, DNS. Na komputerze internet prawidłowo działa?
 

k4amyyk

New member
Na stronie samsunga jest ta sama wersja do ściągnięcia, którą mam już w TV. W statusie wszystko jest wypełnione. Internet działa normalnie na kompie. Na tv w sumie też, bo przeglądarka działa. Jedyna aplikacja, którą mogę uruchomić.
 
Ostatnia edycja:

Tsubasa

New member
Bez reklam
Spróbuj wgrać jeszcze raz oprogramowanie do TV. Wyłącz w TV DHCP i ustaw te dane ręcznie, zmień dla testu dns'y na jakieś alternatywne:
208.67.222.222
208.67.220.220
lub
8.8.8.8
8.8.4.4
W niektórych przypadkach pomaga kilkukrotne przywrócenie ustawień fabrycznych.
W routerze możesz spróbować zmienić:
Network > WAN Settings i w edycji swojego połączenia zmienić wartość MTU na 1492.
Forwarding > UPnP > Enabled
Firewall > Rule - odznacz Enable Firewall
 

k4amyyk

New member
Hmmmm a możesz trochę dokładniej to wyjaśnić? Nie wiem o co chodzi już z tym TV DHCP. A co do routera to dawno oddałem go do mojego dostawcy, żeby mi go skonfigurowali i chyba zmienili dane do logowania, bo nie mogę wejść w ustawienia routera:/
 

Tsubasa

New member
Bez reklam
Sieć > ustawienie sieci > kablowa > Ustawien. IP > Ustaw. IP > Wprowadź ręcznie. Ustaw IP ze swojej puli np:
Adres IP: 192.168.1.250
Maska: 255.255.255.0
Brama: 192.168.1.1
Serwer DNS: 8.8.8.8
Sprawdź na komputerze jakie IP dostajesz z routera.
Możesz jeszcze podmienić przewód i wpiąć się w inny port LAN w routerze.
Ustaw automatyczne aktualizacje aplikacji w TV. Na ekranie inne aplikacje wybierz opcje i aktualiz. aplik.
 

k4amyyk

New member
Sorki, że wznawiam temat po takim czasie. Wczoraj zaktualizowałem oprogramowanie w tv, ale nadal nic to nie dało. Poustawiałem tak jak napisał Tsubasa, ale znowu nic
 
Ostatnia edycja:
Do góry