Dzisiaj rano się troszkę coś zmieniło. Aplikacje stały się dostępne ale wyskakuję błąd jak na zdjęciu. Tak się dzieje z każdą włączoną aplikacją. A te na górze dalej są niedostępne.
Zaktualizuj oprogramowanie w TV przez USB. Sprawdź czy nie ma nowszego firmware do rutera i tez wgraj. W TV w statusie połączenia zobacz czy masz wszystkie pola wypełnione, czyli: IP, Brama, DNS. Na komputerze internet prawidłowo działa?
Na stronie samsunga jest ta sama wersja do ściągnięcia, którą mam już w TV. W statusie wszystko jest wypełnione. Internet działa normalnie na kompie. Na tv w sumie też, bo przeglądarka działa. Jedyna aplikacja, którą mogę uruchomić.
Spróbuj wgrać jeszcze raz oprogramowanie do TV. Wyłącz w TV DHCP i ustaw te dane ręcznie, zmień dla testu dns'y na jakieś alternatywne:
208.67.222.222
208.67.220.220
lub
8.8.8.8
8.8.4.4
W niektórych przypadkach pomaga kilkukrotne przywrócenie ustawień fabrycznych.
W routerze możesz spróbować zmienić:
Network > WAN Settings i w edycji swojego połączenia zmienić wartość MTU na 1492.
Forwarding > UPnP > Enabled
Firewall > Rule - odznacz Enable Firewall
Hmmmm a możesz trochę dokładniej to wyjaśnić? Nie wiem o co chodzi już z tym TV DHCP. A co do routera to dawno oddałem go do mojego dostawcy, żeby mi go skonfigurowali i chyba zmienili dane do logowania, bo nie mogę wejść w ustawienia routera:/
Sieć > ustawienie sieci > kablowa > Ustawien. IP > Ustaw. IP > Wprowadź ręcznie. Ustaw IP ze swojej puli np:
Adres IP: 192.168.1.250
Maska: 255.255.255.0
Brama: 192.168.1.1
Serwer DNS: 8.8.8.8
Sprawdź na komputerze jakie IP dostajesz z routera.
Możesz jeszcze podmienić przewód i wpiąć się w inny port LAN w routerze.
Ustaw automatyczne aktualizacje aplikacji w TV. Na ekranie inne aplikacje wybierz opcje i aktualiz. aplik.
Sorki, że wznawiam temat po takim czasie. Wczoraj zaktualizowałem oprogramowanie w tv, ale nadal nic to nie dało. Poustawiałem tak jak napisał Tsubasa, ale znowu nic