Problem z Viera Connect

digitalus

Banned
Witam
Moze zmiana softu w telewizorze cos poprawi?
Na stronie panasonica jest Ver. 1.318
DO S30 i G30 jest tutaj
Download Information of VIERA for Europe and CIS | Download | TV | Digital AV | Consumer Products | Support | Panasonic Global
komunikaty sa w jezyku polskim
Firmware Update Procedure for VIERA | Download | TV | Digital AV | Consumer Products | Support | Panasonic Global
oczywiscie kazdy przeprowadza zmiane softu na wlasna odpowiedzialnosc.
zmienilem soft w cx3 i nie bylo zadnego problemu
 

kami20

New member
Mam najnowszą wersje 1.318 i też były te same problemy z Viera Connect. Dzisiaj VC działa ok i mam nadzieję że w końcu rozwiązali ten problem.
 

piotr.ezak

New member
Dzisiaj odpowiedzieli od Panasonica: "Dziękujemy serdecznie za zgłoszenie. Aplikacja Viera Connect działa już poprawnie. Przepraszamy za kłopot. W przypadku jakichkolwiek pytań, zapraszamy do kontaktu."

Pozdrawiam,
Sebastian Staniszek
Info / Panasonic"

Tak więc Softu nie ma co zmieniać.
 

Rivam

New member
Działa Wam Viera Cast? Wiem, że to teraz Viera Connect, ale ja mam Blu-Raya, który chyba tego nowego i tak nie obsłuży.

Jeszcze kiedyś normalnie wszystko działało, a parę dni temu chciałem coś obejrzeć konkretnie na ipli - nie działało nic. Ładowała się tylko szara plansza, ale żadne ikony do wyboru w Viera Cast się nie pojawiały... Wisi tylko ta szara plansza.
Robiłem reset wtyczkowy :) i reset do ustawień fabrycznych, ale nic to nie pomogło. Połączenie internetowe jest sprawne, bo test wypada pomyślnie.
Dzisiaj to samo - dalej nie działa. Nie można niczego wybrać z menu Viera Cast, tylko szare tło.
 
Ostatnia edycja:

ivankrakow

New member
Witam,
Mój panasonic tx 42 e30e ma trochę inny problem.

Po włączeniu - VIERA Connect działa - aplikacje typu Youtube, Cinema mają dźwięk.

Ale wystarczy np. zmienić źródło - zacząć oglądać np. coś z dysku USB i wrócić do Viera Connect, aby przekonać się, że dźwięku już nie ma.

Na razie nie znalazłem rozwiązania - podobno dotyczy WSZYSTKICH TELEWIZORÓW serii E30 .. a to poważny problem firmy, zwłaszcza, że najprawdopodobniej jest to kwestia oprogramowania.

Oczywiście pomaga tylko całkowite wyłączenie TV, ale nie jest to dobre rozwiązanie.
A może znacie jakąś sekwencję, co trzeba zrobić np. w menu - aby wymusić na TV przywrócenie dźwięku ?
 

krepel

Member
co do braku dzwieku to ja sobie radze w ten sposob aby nie wylanczac telewizora wlanczam i zaraz potem wylanczam gre z marketu (koszykowka) i dzwiek sie sam naprawia.
 

ivankrakow

New member
Muszę to sprawdzić = ciekawe, czy zadziała :idea: Dam znać !

Wracając do tematu - POTWIERDZAM - problem ze znikającym głosem w VIERA connect rozwiązany!!!
Jak uruchomi się dowolną aplikację z gier - np. szachy ( nie musi to być koszykówka ;) i wróci do aplikacji typu YTube lub inna - dźwięk wraca od razu ! Testowałem wielokrotnie i wygląda na to, że tu jest sposób :)
 
Do góry