Problem z Viera Connect

ahojekk

New member
Używam plazmy 42S30, jakieś 3 tygodnie temu kupiłem kabel ethernet do niego i podłączyłem do routera, wszystko śmigało jak należy. Korzystałem całkiem sporo z aplikacji youtube, eurosport i iplex.

Aż tu dzisiaj przestało działać... wchodząc w Internet na pilocie wchodzi do menu, ale nie pokazuje żadnych aplikacji tak jakby nie było nic zainstalowane, po wejściu do Viera Market również nic się nie pokazuje. Kiedy wchodzę do menu konfiguracji sieci, i testuje połączenie telewizor informuje mnie, że jest połączony do internetu i z połączeniem wszystko gra. Jak rozwiązać ten problem ?

Dodam, że próbowałem szukania aktualizacji, ale jest ona aktualna (przy sprawdzaniu aktualizacji internet działa zupełnie poprawnie), przywrócenie ustawień fabrycznych a więc reset softu też nic nie dał poza stratą czasu na ustawienie listy kanałów...
 

sebx

New member
Wczoraj viera connect też mi swirowala, po paru godzinach wszystko wróciło do normy.

Teraz o 1 w nocy też usługa nie działa, może coś dobrego do rzucają? :rolleyes:

Wysłane z mojego MB525 za pomocą Tapatalk
 

piotr.ezak

New member
Niestety u mnie na P42G30 też w tej chwili nie działa, ale co gorsza działa mi na odtwarzaczu Blue-ray Panasonica DMP-BD85. Parę dni temu jeszcze działało na G30. Coś musieli zmienić i TV przestał się dogadywać. Wyświetla tylko puste karty i Market ale on też to nie działa.
 

numion

New member
Dzisiaj też nie działa :( Jeśli to awaria to dlaczego trwa już ponad 24h? Jeśli update to trochę niepoważne ze strony Panasonic. Czy to na jednym serwerze stoi ze trzeba wyłączać aby update zrobić?
 

piotr.ezak

New member
Martwi mnie trochę, że działa w tej chwili na Blu-Rayu Panasonica DMP-BD85 a nie działa na TX-P42G30E na którym działało w czwartek.
 

Mariousz1

New member
Ehh mam dokładnie to samo ;/ z tym że wczoraj wszystko dobrze działało. Dzisiaj rano też, a wieczorem już puste karty w Viera Connect. Pocieszyliście mnie panowie, że to nie tylko u mnie. Wnioskuję więc że to nie popsuty telewizor, tylko remament ;) w Panasonicu robią :) Oby jutro już było wszystko ok :)
 

siara1983

New member
Koledzy czy dziala Wam dzis Viera Connect w telewizorach seria G30...?? (dzis tzn. niedziela od godz ok 17...??) I czy dzialo Wam wczoraj tzn. sobota i mniej wiecej od tej samej godz...?? Nie wiem czy Tylko ja mam z tym probem czy to bardziej ogolna dolegliwosc i nie tylko mnie dotyczy..?? Pozdr:))
 

pkam

New member
Koledzy czy dziala Wam dzis Viera Connect w telewizorach seria G30...?? (dzis tzn. niedziela od godz ok 17...??) I czy dzialo Wam wczoraj tzn. sobota i mniej wiecej od tej samej godz...?? Nie wiem czy Tylko ja mam z tym probem czy to bardziej ogolna dolegliwosc i nie tylko mnie dotyczy..?? Pozdr:))

Telewizor (G30) kupiłem/otrzymałem w środę.
Czwartek - nie pamiętam czy sprawdzałem (?)
Piątek 06.01 - działało w dzień, nie działało po południu/wieczorem.
Sobota 07.01 - tak samo.
Niedziela (dziś, 08.01) - tak samo.

Co za ironia. Człowiek położy dzieci spać i by chciał zobaczyć, co w tv piszczy, a tu d.

Czy oni w Japonii coś na serwerach zmieniają? Dla nich w nocy a dla nas ... ?
Czy ktoś ma jakieś autorytatywne źródło informacji, czy to jeszcze długo potrwa?

pozdr!
 

wilq76

New member
Dołączam się do tematu. Po południu dzisiaj wybierałem film w iplexie na wieczór (działało), ale już wieczorem nie zdołałem go obejrzeć... Niestety takie przypadki bardzo drażnią...
 

krzychu04

New member
Witam,
Ja również mam ten sam problem, gdy wchodzę w Viera Connect ukazują się same puste szare ikony zamiast aplikacji ? Czy Wy też macie taką samą sytuację ? Bo mój telewizor ma zaledwie dwa tygodnie i zaczynam się martwić, że coś jest z nim nie tak....
 

piotr.ezak

New member
Na moim G30 również w tej chwili puste karty, reaguje tylko MARKET. Wczoraj zaczeło chodzić chyba po pólnocy czyli dzisiaj. Mam tego G30 ze dwa miesiące i dopiero teraz zauważyłem te przerwy. Co ciekawe, że kiedy nie ma na G30(Viera Connect) to jest (Viera Cast) na Blu-Ray BD85 Panasonica. Może dotyczy to nowych kont na Viera Connect?
Nie ma co grzebać w TV, trzeba zapytać w serwisie Panasonica.
 

kami20

New member
Pytałem wczoraj i dzisiaj na infolinii panasonica i otrzymałem informacje mniej więcej takiej treści. "Znamy problem , na chwile obecną nie wiemy o co chodzi trwają prace mające na celu likwidacje problemu ale nie wiadomo kiedy to nastąpi" Jednym słowem mamy klientów w d...... Wysłałem też kilka dni temu maila ale do dzisiaj brak odpowiedzi .Trzeba ich bombardować mailami to może coś wyjaśnią.Na razie Viera connekt dla mnie to porażka
 

LeBsteReK

New member
Bogowie mi sprzyjają... a więc nie tylko ja mam ten problem :D Kupiłem dziś G30 w 50 calach i po południu cieszyłem sie jak dziecko puszczając kiepskich na ipla a teraz od paru godzin nie działa i też sie martwiłem... to troche smutne swoją drogą że tak sie dzieje...
 
Do góry