soundperfect
New member
Witam, w dniu 06.04.2020 w popularnej sieciówce zakupiłem m.in. soundbar PHILIPS TAPB603/10. Dotychczas działał bezawaryjnie. Niestety po powrocie z urlopu (podczas którego był wyłączony z zasilania) nie działa poprawnie. Soundbar połączony jest z telewizorem PHILIPS LED 55PUS7334 kablem HDMI (połączenie ARC). Po uruchomieniu zestawu soundbar prawidłowo uruchamia się wraz z TV, natomiast nie ma dźwięku. Po rozłączeniu kabla HDMI telewizor automatycznie przełącza się na głośniki TV, po połączeniu ponownie wykrywa soundbar ale dźwięku brak. Podobnie sytuacja wygląda po podłączeniu pendrive przez USB w soundbarze - wykrywa urządzenie, znajduje pliki mp3, rozpoczyna odtwarzanie ale dźwięku brak. To samo gdy łączę się z telefonem poprzez bluetooth - urządzenia się parują, niby odtwarzanie leci ale głośnik milczy. Czy może to być spowodowane? Konieczne jest oddanie urządzenia do serwisu czy jest szansa jakoś temu zaradzić?
PS. Myślałem nad aktualizacją oprogramowania przez USB, ale nie mam pojęcia gdzie takowe znaleźć. Na stronie produktu nie mogę się doszukać: philips.pl/c-p/TAPB603_10/6000-series-soundbar/pomoc
Z góry dziękuję za każdą pomoc.
PS. Myślałem nad aktualizacją oprogramowania przez USB, ale nie mam pojęcia gdzie takowe znaleźć. Na stronie produktu nie mogę się doszukać: philips.pl/c-p/TAPB603_10/6000-series-soundbar/pomoc
Z góry dziękuję za każdą pomoc.