lighthammer
New member
Witam,
kilka dni temu kupiłem kamerę Sanyo HD1010. Mam z nią pewien problem - materiał nią nagrany notorycznie jest pozbawiony synchronizacji audio / video, tzn. dźwięk wyprzedza obraz od kilku ms, nawet do kilku sekund. Sprawdzałem na 2 kartach SD/SDHC (2GB PQI x150 i 4GB Kingston), za każdym razem wynik jest podobny - od minimalnej utraty synchro, do 2-3 sekund opóźnienia video, w zależności od długości materiału. Wydaje mi się, że opóźnienie narasta proporcjonalnie do długości filmu. Sprawdzałem w różnych trybach nagrywania: 1080 60i, 1080 30p, 720 60p - za każdym razem wynik jest podobny - opóźnienie występuje.
Już złożyłem reklamacje u sprzedawcy, potrzebuje informacji czy nie jest to efekt niepoprawnych ustawień etc? Czy po tym co napisałem można stwierdzić, że kamera jest uszkodzona?
Pozdrawiam
kilka dni temu kupiłem kamerę Sanyo HD1010. Mam z nią pewien problem - materiał nią nagrany notorycznie jest pozbawiony synchronizacji audio / video, tzn. dźwięk wyprzedza obraz od kilku ms, nawet do kilku sekund. Sprawdzałem na 2 kartach SD/SDHC (2GB PQI x150 i 4GB Kingston), za każdym razem wynik jest podobny - od minimalnej utraty synchro, do 2-3 sekund opóźnienia video, w zależności od długości materiału. Wydaje mi się, że opóźnienie narasta proporcjonalnie do długości filmu. Sprawdzałem w różnych trybach nagrywania: 1080 60i, 1080 30p, 720 60p - za każdym razem wynik jest podobny - opóźnienie występuje.
Już złożyłem reklamacje u sprzedawcy, potrzebuje informacji czy nie jest to efekt niepoprawnych ustawień etc? Czy po tym co napisałem można stwierdzić, że kamera jest uszkodzona?
Pozdrawiam
Ostatnia edycja: